Alsof jij niet weet wie Soundos isquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)edb586&itok=j8SaYgPL
???
Ze komt me enigszins bekend voor, maar ik kijk geen tv dus zegt me niet zo veel.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsof jij niet weet wie Soundos is
Dat is genoeg, niemand verlangt van je dat je haar boven je bed hebt hangen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze komt me enigszins bekend voor, maar ik kijk geen tv dus zegt me niet zo veel.
Zou niet meer kunnen slapenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is genoeg, niemand verlangt van je dat je haar boven je bed hebt hangen.
Omdat ze je hoofd op hol brengt zeker ahahquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou niet meer kunnen slapen
Zou constant denken dat mijn huis leeggeroofd werdquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat ze je hoofd op hol brengt zeker ahah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou constant denken dat mijn huis leeggeroofd werd
Ik hou van dit soort grapjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je nog toen je over @Chloroform zei dat ze perfect zou zijn als ze niet zo inferieur was aan de blanke mens, die vond ik goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik hou van dit soort grapjes
Ja van dat soort geintjes heb je achteraf meer last dan dat je er plezier uithaaltquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weet je nog toen je over @:Chloroform zei dat ze perfect zou zijn als ze niet zo inferieur was aan de blanke mens, die vond ik goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who fucking cares
Doet Siswet dit ook? Of werkt dat alleen met penors?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bent u bekend met de term sounding?
Nee hoor, ook jij kan een breinaald in je plasbuis laten glijdenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Doet Siswet dit ook? Of werkt dat alleen met penors?
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee hoor, ook jij kan een breinaald in je plasbuis laten glijden
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:58 schreef Modus het volgende:
Jij blijkbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who fucking cares
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |