Wie staat er bovenaan?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Mod Fugue heeft toegang tot de alwetende database over alle kutusers
Moet ik verantwoording nemen voor mijn gedrag en zo. En dan kan ik niet meer zo actief stoken wat ik graag zo nu en dan doe.quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Moet ik verantwoording nemen voor mijn gedrag en zo. En dan kan ik niet meer zo actief stoken wat ik graag zo nu en dan doe.
Jammer dat paul niet meer op ons had gereageerd in onzfbquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:11 schreef Chia het volgende:
Als zwarte kan ik mods zich van hun kleurtje laten ontdoen door ze te laten schuimbekken vanwege bepaalde TR's en uiteindelijk te erg de fout in te laten gaan. Kan ik als blauwe echt niet maken natuurlijk.
Dat doet Haags al.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:13 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik zal het modereerschap wel op mij nemen, alles is toegestaan, the klburge
Denk dat de arme jongen zich in het nauw gedreven voelde. Ik vergeef het hem.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jammer dat paul niet meer op ons had gereageerd in onzfb
Toen k nog in de binnenstad woonde, trad hij een keer op op het plein.quote:
Gaat het hier over de zeer gewaardeerde licht opvliegende SD?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:11 schreef Chia het volgende:
Als zwarte kan ik mods zich van hun kleurtje laten ontdoen door ze te laten schuimbekken vanwege bepaalde TR's en uiteindelijk te erg de fout in te laten gaan. Kan ik als blauwe echt niet maken natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Gaat het hier over de zeer gewaardeerde licht opvliegende SD?@SounddragonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Gaat het hier over de zeer gewaardeerde licht opvliegende SD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien was hij dronken. Dat is weleens vaker voorgekomen. https://www.dumpert.nl/item/7750171_636d2fd4quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Toen k nog in de binnenstad woonde, trad hij een keer op op het plein.
WAT EEN KUTHERRIE
Die gisteren min of meer uit het niets een volkomen misplaatste rant over iemands smurfbroek postte, en daar ook nog eens iets te lang over doorging?quote:
Link?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Die gisteren min of meer uit het niets een volkomen misplaatste rant over iemands smurfbroek postte, en daar ook nog eens iets te lang over doorging?
Met altijd dat licht passief agressieve toontje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |