quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:03 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
sinds ze likes hebben geintroduceerd totaal niet meer, ik wil er minstens een miljoen
Gefeliciteerd met de komst van Martinquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
@:hetzalallemaalwel
[ afbeelding ]
En: LIVEquote:
Ja voor BradgeTV was dat 'omdat ik teveel hap' (alsof die 2 weken daartegen gaan helpen) en voor TheBradge omdat ie dan een nieuw plinkieplonkboard verwacht te hebben.quote:
Hij zou er goed aan doen om gewoon een jaar pauzen te nemen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja voor BradgeTV was dat 'omdat ik teveel hap' (alsof die 2 weken daartegen gaan helpen) en voor TheBradge omdat ie dan een nieuw plinkieplonkboard verwacht te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:54 schreef Modus het volgende:
BraddieOpDeWeg altijd goed voor de kijkcijfers. Hij zou beter zijn gaan rijden naar eigen zeggen.Hmm, ook vrij kansloos dus. Als ik verplicht was hem in dienst te nemen zou ik 'm in een magazijn zetten, maar in geen geval veldwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een collega van tegen de 60, is nogal aan het gewicht, stinkt naar zweet, vindt zichzelf heel belangrijk voor het best eenvoudige werk dat hij doet, loopt mank en z'n vrouw heeft allerlei kwalen. Hij is wel goud waard, fixt het altijd en het werk is af. Werkmentaliteit en ook zeer gewaardeerd.
Zou Bradge vet (hihaho) aan het werk zetten en 'm uit eigen zak laten volvreten bij de McDonalds op een vrijdag. Als hij vrijdag al haalt natuurlijk.![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:52 schreef Makrelis het volgende:
Highway-Bradge-TV wordt het dan. Kan 'ie al die wegmisbruikers vanuit een verhoogde cabine gaan filmen met commentaar erbij.
Ik verzin maar wat.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:54 schreef Modus het volgende:
BraddieOpDeWeg altijd goed voor de kijkcijfers. Hij zou beter zijn gaan rijden naar eigen zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed plan. Ik ga gelijk John de Mol bellenquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een nieuw seizoen van "De Zeurchauffeur" is wat deze wereld nodig heeft!
-XOXO-
Niet dat ik weet. Met Wajong zal er wel íets van toezicht zijn lijkt me maar geen idee hoe en wat.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Loopt hij niet bij de GGZ dan?
Mag hopen van wel eigenlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Met Wajong zal er wel íets van toezicht zijn lijkt me maar geen idee hoe en wat.
Waarom kijk je die zooi als je alleen maar fuckup comments hebt vuile tyfushondquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Met Wajong zal er wel íets van toezicht zijn lijkt me maar geen idee hoe en wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |