Wie staat er bovenaan?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Mod Fugue heeft toegang tot de alwetende database over alle kutusers
Moet ik verantwoording nemen voor mijn gedrag en zo. En dan kan ik niet meer zo actief stoken wat ik graag zo nu en dan doe.quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Moet ik verantwoording nemen voor mijn gedrag en zo. En dan kan ik niet meer zo actief stoken wat ik graag zo nu en dan doe.
Jammer dat paul niet meer op ons had gereageerd in onzfbquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:11 schreef Chia het volgende:
Als zwarte kan ik mods zich van hun kleurtje laten ontdoen door ze te laten schuimbekken vanwege bepaalde TR's en uiteindelijk te erg de fout in te laten gaan. Kan ik als blauwe echt niet maken natuurlijk.
Dat doet Haags al.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:13 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik zal het modereerschap wel op mij nemen, alles is toegestaan, the klburge
Denk dat de arme jongen zich in het nauw gedreven voelde. Ik vergeef het hem.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jammer dat paul niet meer op ons had gereageerd in onzfb
Toen k nog in de binnenstad woonde, trad hij een keer op op het plein.quote:
Gaat het hier over de zeer gewaardeerde licht opvliegende SD?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:11 schreef Chia het volgende:
Als zwarte kan ik mods zich van hun kleurtje laten ontdoen door ze te laten schuimbekken vanwege bepaalde TR's en uiteindelijk te erg de fout in te laten gaan. Kan ik als blauwe echt niet maken natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Gaat het hier over de zeer gewaardeerde licht opvliegende SD?@SounddragonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Gaat het hier over de zeer gewaardeerde licht opvliegende SD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien was hij dronken. Dat is weleens vaker voorgekomen. https://www.dumpert.nl/item/7750171_636d2fd4quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Toen k nog in de binnenstad woonde, trad hij een keer op op het plein.
WAT EEN KUTHERRIE
Die gisteren min of meer uit het niets een volkomen misplaatste rant over iemands smurfbroek postte, en daar ook nog eens iets te lang over doorging?quote:
Link?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Die gisteren min of meer uit het niets een volkomen misplaatste rant over iemands smurfbroek postte, en daar ook nog eens iets te lang over doorging?
Met altijd dat licht passief agressieve toontje?
Nogal!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Nogal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik had alleen die kabeltrui gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niet het broekdeel
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2021 17:39:35 ]
Welkom bij de club.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:46 schreef Modus het volgende:
Ik kreeg laatst ook al meteen een DM van hem omdat iets wat ik in 1 van de datingtopics had gepost hem niet aanstond.
Rot op met je kutstickertjes, lul.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:46 schreef Modus het volgende:
Ik kreeg laatst ook al meteen een DM van hem omdat iets wat ik in 1 van de datingtopics had gepost hem niet aanstond.
Ja iddquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:01 schreef Makrelis het volgende:
Maargoed, viel toch nog mee vandaag. Normaal is het vrijdags de hele dag vergaderen, wat ik totaal niet gewend ben, überhaubt kantoor niet, maar gelukkig vanmiddag toch nog een kijk-operatie op een olie-installatie.
Een collega zei dat hij die wekelijkse kantoordag de zwaarste dag van de week vindt en die gast doet best fysiek zwaar werk.quote:
T moet je liggen hequote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Een collega zei dat hij die wekelijkse kantoordag de zwaarste dag van de week vindt en die gast doet best fysiek zwaar werk.
Smaken verschillen, wie had dat nou gedacht.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Een collega zei dat hij die wekelijkse kantoordag de zwaarste dag van de week vindt en die gast doet best fysiek zwaar werk.
was echt gezelligquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Die gisteren min of meer uit het niets een volkomen misplaatste rant over iemands smurfbroek postte, en daar ook nog eens iets te lang over doorging?
Met altijd dat licht passief agressieve toontje?
?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:04 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb een kijkoperatie in HPLC zijn olie operatie voor morgen staan.
Okequote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Bent u bekend met de term sounding?quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bent u bekend met de term sounding?
Je moet kiezen, Soundos of sounding, wat kies je?quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je moet kiezen, Soundos of sounding, wat kies je?
Scheelt al een hoop als ze haar kakel houdtquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je moet kiezen, Soundos of sounding, wat kies je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |