Nee, was van afgelopen zondag meen ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:31 schreef Oorlogsheld het volgende:
Is dit nu?
https://www.facebook.com/watch/?v=1117144368734167
Dat vraag ik me inderdaad ook elke keer af.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Apart dat er nog zoveel verkeer is...
Ja dat missen wij natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, en dat je er geen last van hebt, is veelzeggend over je verleden.
Sommige jongeren missen hun sociale contacten en omgang in een normale wereld.
Lijkt me redelijk gezond gedrag.
Jeetje wat snel op de tenen getrapt. Ik stel ook een vraag.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik stel een vraag? Ben je het soms niet eens met de strekking en reageer je daarom zo flauw en kinderlijk?
Ongeveer gelijk als provinciesteden Eindhoven, Den Bosch, Venlo en Roermond als ik het nieuws mag geloven.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:47 schreef halfway het volgende:
De randstad zorgt er weer voor dat de lockdown tot de herfst gaat duren, wat is het gemiddelde IQ eigenlijk daar?
Oh jaaa. Dramaaaa voor die jongeren. Stel je voor dat je vanaf 20uur binnen moet zitten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja en dat elke avond... al 80 dagen. En nog 40 te gaan.
Klinkt alsof je veel van me weet. Ik zal je even vertellen wat het werkelijk is. Dat ik er geen last van heb, komt doordat ik met creativiteit ben opgevoed en daar altijd in ben aangemoedigd. En doordat ik, door schade en schande, heb leren doorzetten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, en dat je er geen last van hebt, is veelzeggend over je verleden.
Sommige jongeren missen hun sociale contacten en omgang in een normale wereld.
Lijkt me redelijk gezond gedrag.
Sensatie. Ik kan er wel van genieten hoe zeer ik het ook zwaar veroordeel. Gevalletje Schadenfreude.quote:
De Randstad? Leg uit?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:47 schreef halfway het volgende:
De randstad zorgt er weer voor dat de lockdown tot de herfst gaat duren, wat is het gemiddelde IQ eigenlijk daar?
Ik voeg 'de boze blanke man' ook nog even toe aan het lijstje.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:45 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik mis Qanon , Intifada en natuurlijk de Rabobank.
Sowiesoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:50 schreef Zwansen het volgende:
Ligt het aan mij of is het een stuk minder dan gister en eergister?
Vandaar dat je het ook 3x moet posten in dit topic.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:50 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Sensatie. Ik kan er wel van genieten hoe zeer ik het ook zwaar veroordeel. Gevalletje Schadenfreude.
dat krijg je hé, alles rond amsterdam is gewoon minder.quote:
Je hebt het al gehad in je je jeugd, niet zeuren dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja dat missen wij natuurlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |