volgas over die hele groep heenrijdenquote:
Denken dat reltuig daar behoefte aan heeft. De jongeren die je kan bereiken die rellen überhaupt niet. Het reltuig wil niks, ja hangen en rellenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:09 schreef Vallon het volgende:
Is al ergens bekend of bestuurders overwegen dat ze iets niet echt slim hebben aangepakt ?
Of wordt het doorslaan om te (over)winnen en het tonen van (over)macht ?
Het lijkt mij sws handiger dat men jongeren naar hun eigen onderkomen laat gaan waar ze dan samen kunnen chillen. Desnoods geef je ze ontheffing, zolang ze maa binnen, onderdak blijven. Sporthal of zo waar ze naar hartelust hun energie kwijt kunnen.
Britse mutatie! Braziliaanse mutatie! Zuid-Afrikaanse mutatie!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:01 schreef Draak31 het volgende:
Is er al iets bekend over de rellers? Wat voor een soort mensen hebben we het hier over? Ik zie op de beelden namelijk alleen maar mensen met een sterk accent met ziektes en joden etc schreeuwen.
dit krijgt je met een tekort aan PS5'squote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jongeren moeten niet zo zeiken en zichzelf eens leren bezighouden.
Omdat NH Nieuws het niet meer laat zien. NWS / NH Nieuws stopt met verslaggeving van ongeregeldhedenquote:
Haha ja, had van mij gemogen. Helaas is dat niet de taak van de politie.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
volgas over die hele groep heenrijden
Hoezo, moet je er wat van hebben?quote:
Met zijn nieuwe JAS ANquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:11 schreef RipCity het volgende:
HASSAN In Osdorp? of zou de stage over zijn?
Ze moeten demonstreren zoals ze in Italië doen:quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jongeren moeten niet zo zeiken en zichzelf eens leren bezighouden.
Bedankt Hans!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:13 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
HAHSHAHSHAHAHAAAH!!1 Echt super grappig man!!!
Van alle winkels die dicht zijn, mis ik de action wel het meest eigenlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoezo, moet je er wat van hebben?
Wie zijn de jongeren die maandag relden op de Beijerlandselaan en Groene Hilledijk?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:01 schreef Draak31 het volgende:
Is er al iets bekend over de rellers? Wat voor een soort mensen hebben we het hier over? Ik zie op de beelden namelijk alleen maar mensen met een sterk accent met ziektes en joden etc schreeuwen.
"gas bleef hangen"quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Haha ja, had van mij gemogen. Helaas is dat niet de taak van de politie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |