nou inderdaad!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:02 schreef FireFox1 het volgende:
Die arme Mick staat onder levensgrote druk vanuit zijn familie.
haha zeker! Ik erger mij aan Aron (en Monique) Enge mensen op één of andere manier....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:11 schreef Magica het volgende:
[..]
Dat kan, ik erger me aan ze. Weet ook niet waarom
Ik heb daar ook wat moeite mee, ik vermoed spreuken op de muren en ingelijste wijsheden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:14 schreef RedFever007 het volgende:
haha zeker! Ik erger mij aan Aron (en Monique) Enge mensen op één of andere manier....
Ik zou ook een bitchy hoofd trekken als Carlo me continu in de spotlight zou zetten.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:06 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Monique een beetje bitchy uitstraling hebben
Monique is eng en trekt enge mannen aan. Misschien wel de perfecte matchquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:14 schreef Luke83 het volgende:
Ik vind Monique niet leuk. Ik vind Aron eng. Ik vind die ex eng. Ik vind dat Mick wat ballen had moeten kweken om hier niet aan mee te gaan doen en ik vind het sneu voor Daisy dat ze aan hem gekoppeld is.
Zo, dat zijn genoeg meningen tot half 9
Haha nou ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Monique is eng en trekt enge mannen aan. Misschien wel de perfecte match
Hij kwam even heel duidelijk maken dat hij haar ex was en dat hij nu haar beste vriend is en dat hij haar daarom weg geeft.... Ik vond het maar raarquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:33 schreef Luke83 het volgende:
Oeh, ik heb de ex vriend speech gemist. Wat was het?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:34 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Hij kwam even heel duidelijk maken dat hij haar ex was en dat hij nu haar beste vriend is en dat hij haar daarom weg geeft.... Ik vond het maar raar
Echt wat een dwaas. Even laten zien dat hij bovenop de apenrots zitquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:34 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Hij kwam even heel duidelijk maken dat hij haar ex was en dat hij nu haar beste vriend is en dat hij haar daarom weg geeft.... Ik vond het maar raar
Inderdaad.... pist er nog net niet overheenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Echt wat een dwaas. Even laten zien dat hij bovenop de apenrots zit
Dit nieuwe programma heeft meer potentie: TV / Verboden liefdequote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik heb het idee dat Rein en Danny 80% van elke aflevering zijn
Ja moet ik nu zappen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dit nieuwe programma heeft meer potentie: TV / Verboden liefde
Oh ik vind dat accent juist wel schattig 😂quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:44 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Kunnen jullie die vrouw nog herinneren die zich stoorde aan het accent van haar man? Danny lijkt me heel lief..... Maar dat accent
En dit programma dan?quote:
Hopen dat het afzwakt als je een poosje samenwoont.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:44 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Kunnen jullie die vrouw nog herinneren die zich stoorde aan het accent van haar man? Danny lijkt me heel lief..... Maar dat accent
Die familie had hem dan ook wel even kunnen behoeden voor dat gedicht.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:02 schreef FireFox1 het volgende:
Die arme Mick staat onder levensgrote druk vanuit zijn familie.
Nee,dat ging anders. Maar was idd geen lekkere communicatie tussen Mick en de trouwambtenaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:37 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Stoorde me gister ook wat aan die man die het huwelijk van Mick en Daisy leidde. Mick zei letterlijk; volgens mij hebben we bij elkaar in de klas gezeten. "Ja maar ik vertel je nu net wat over je vrouw"
Die is wel zo slecht op maat gemaaktquote:
Dank! Ik loop al weken te denken op wie hij lijkt!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:01 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind die Aron net zo'n Derk Bolt-type![]()
Snel snoep in die hand om hem weg te krijgenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:02 schreef Luke83 het volgende:
Lars ook gelijk weer hand bij Lizzy op schoot. Je zag ook aan haar dat ze het niet fijn vond.
Je zou dit maar als bedrijfsuitje doen lolquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ziet dat er oncomfortabel uit als je voorop zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |