Ah jon, tis maar een Twingoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat scheurt dat mens over drempels heenHeb medelijden met d'r schokbrekers
En daarna zeuren dat het niet de bedoeling is dat de politie haar beelden gebruikt om relschoppers op te sporen. Nou ja, ze zal ze 'strijders' hebben genoemd, of zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:54 schreef StephanL het volgende:
Als het kan wel ja. Ze was er zondag ook bij in Eindhoven, ging ze ook stenen gooien volgens mij
Dit gebeurt in meerdere stedenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:57 schreef Predator40 het volgende:
waar zijn we in godsnaam in beland joh :
[ twitter ]
Saai die stream er gebeurd niks.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:49 schreef theNull het volgende:
https://www.facebook.com/revrouwlutie/videos/2692964774347144/
Nee ze is van de pers, heeft zelfs een redactie en blijft dat telkens herhalen....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:58 schreef RipCity het volgende:
Hopelijk krijgt ze een boete over paar minuten
Gelukkig niet anders was het al jaren wel elke maand ergens in het land raak geweest.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Zouden die jochies tactisch slim genoeg zijn om het nu wat rustig te houden en op het moment dat iedereen het vergeten is een keiharde blitzkrieg los te laten?
Dat is zo een voetbalmilitiequote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:01 schreef Olga het volgende:
Vanuit het station richting de stad
[ twitter ]
die krijg je bijna bij een pakje boter, of maak je zelfquote:
Niet wéér dat gezeik he?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:01 schreef Draak31 het volgende:
Is er al iets bekend over de rellers? Wat voor een soort mensen hebben we het hier over? Ik zie op de beelden namelijk alleen maar mensen met een sterk accent met ziektes en joden etc schreeuwen.
95% cis mannenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:01 schreef Draak31 het volgende:
Is er al iets bekend over de rellers? Wat voor een soort mensen hebben we het hier over? Ik zie op de beelden namelijk alleen maar mensen met een sterk accent met ziektes en joden etc schreeuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |