SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ja dat... laat die gast gewoon een retraite centrum oprichten voor gelijkgestemden. Daar beetje lekker klagen over het leven en vervolgens zingeving vinden in linksdraaiend melkzuur, wollen sokken en biodynamisch geteelde peultjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of vage danspasjes laten maken op hete kolen bij Willem Engel.
Ja die was gewoon aan het wandelen hoor maar vervolgens helemaal leeglopen met totale krankzinnigheidquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het zo typisch dat dat soort mensen nooit toegeven dat ze voor de demonstratie komen. Nee ze komen altijd toevallig er even langs. Zoals deze mevrouw ook weer, ze wilde even wandelen, wist niet eens dat er een demonstratie was maar staat vervolgens wel met haar neus voorraan.
Geheel toevallig inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het zo typisch dat dat soort mensen nooit toegeven dat ze voor de demonstratie komen. Nee ze komen altijd toevallig er even langs. Zoals deze mevrouw ook weer, ze wilde even wandelen, wist niet eens dat er een demonstratie was maar staat vervolgens wel met haar neus voorraan.
Je klinkt enthousiast over je nieuwe job ;Pquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Helaas geen plunderingen bij ons
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je klinkt enthousiast over je nieuwe job ;P
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Helaas geen plunderingen bij ons
Zet de verwarming aan en trek een trui aan.quote:
Zoek maar niet naar saté in zakjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:11 schreef UitStraling het volgende:
Militair uniform aan en boodschappen doen, ik heb alleen geen geweer maar ik neem wel een grote pollepel mee of zo
Als geluid bij alles op je telefoon instellenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:10 schreef bitterbal het volgende:
ik hoor ht deuntje van de beltoon bij bankzaken nu gewoon in mijn hoofd
Kutquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zoek maar niet naar saté in zakjes.
nog een pan en denken ze gelijk dat je komt demonstrerenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:11 schreef UitStraling het volgende:
Militair uniform aan en boodschappen doen, ik heb alleen geen geweer maar ik neem wel een grote pollepel mee of zo
Koksmes.... #livingontheedgequote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zowaar Bros gekochtquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:15 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie al jullie versnaperingen al gekocht voor vanavond?
Ik bleef steeds hangen in de streams met een biertje erbij.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:15 schreef bitterbal het volgende:
Je gaat weer met popcorn de streams kijken?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:15 schreef bitterbal het volgende:
Misschien moet ik al m'n snacks even uit de auto halen voordat ze die plunderenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:15 schreef bitterbal het volgende:
zou in de auto stappen en terug naar Zwitserland rijdenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moet ik al m'n snacks even uit de auto halen voordat ze die plunderen
Wut, daar ook al?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:18 schreef kwiwi het volgende:
De politie staat hier alweer klaar en winkels zijn eerder dichtgegaan omdat via social media mensen (inclusief vakkenvullers van die winkels) werden opgeroepen te komen rellen.
Gister en eergister niet gekeken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:15 schreef bitterbal het volgende:
Je wil gewoon ook meedoen, geef maar toe ...quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je gaat weer met popcorn de streams kijken?
Hele auto vol vuurwerk hier heen gereden vanochtend uiteraardquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je wil gewoon ook meedoen, geef maar toe ...
Kaasquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat heb je vandaag allemaal voor lekkers
Was spannendquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gister en eergister niet gekeken.
Warzone of hier hangen denk ik
Lwawinepijlenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hele auto vol vuurwerk hier heen gereden vanochtend uiteraard
Nee maar morgen wel thuis voor 10 dagen, hoewel ik officieel eigenlijk nergens in quarantaine hoef omdat ik hier voor noodzakelijk werk ben. Covid slaat werkende mensen blijkbaar overquote:
Donuts, mexicano's, spaghetti bolognese (vier porties), Indische rijsttafel voor 18 personen, hele King Crab en zes zakken avocado tortilla chips.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat heb je vandaag allemaal voor lekkers
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Donuts, mexicano's, spaghetti bolognese (vier porties), Indische rijsttafel voor 18 personen, hele King Crab en zes zakken avocado tortilla chips.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik begin met de indische rijsstafel voor 18 personen graag
Laatstequote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb Donut Aromatto en Donut Erwt Extase
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Donuts, mexicano's, spaghetti bolognese (vier porties), Indische rijsttafel voor 18 personen, hele King Crab en zes zakken avocado tortilla chips.
tijd voor eem klachtenmail Etto !!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hee jongens, even he...
Kocht gisteren een nieuw potje Aromat naturel (geel)... was het he-le-maal geklonterd daarbinnen...
Is dat niet abject?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tijd voor eem klachtenmail Etto !!
Koop het dan ook gewoon niet... vieze troep....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hee jongens, even he...
Kocht gisteren een nieuw potje Aromat naturel (geel)... was het he-le-maal geklonterd daarbinnen...
Is dat niet abject?
Zou schadevergoeding eisen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hee jongens, even he...
Is dat niet abject?
Ik vind jou liefquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:35 schreef Ygritte het volgende:
@:Dr_Flash
Hebben ze je hier al voor gevraagd?
https://www.ad.nl/show/ne(...)cheflix-br~a4b7057a/
Their loss..... Ze weten niet wat ze missen....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind jou lief![]()
Maar nee dit is natuurlijk paarlen voor de wijnen.
Fuck laat die typo ook maar staan
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
WELEDELGESTRENGE HEER MANAGER VAN LOKALE KRUIDENIERSGIGANT,
ZOALS ELKE WEEK KOCHT IK BIJ UW GERESPECTEERDE ETABLISSEMENT EEN BUISJE AROMAT SPECERIJEN, WAARMEDE ONDERGETEKENDE EN DIENS EEGA PLEGEN HUN MAALTIJDEN TE VOORZIEN VAN EEN OVERWELDIGENDE, KRUIDIGE SENSATIE DIE DE SMAAKPAPILLEN NIET ENKEL STRELEN, NEEN, DIE DEZE TOT GLORIEUZE EXTASE BRENGEN. WELNU, TOT ONZE GROTE TELEURSTELLING BLEEK VOORNOEMDE AANKOOP DITMAAL GEEN GENEUGTEN VOOR ONZE BEIDER TONGEN TE BRENGEN, MAAR EEN WEERGALOZE DECEPTIE. HOE VAAK IK OOK TRACHTTE HET CILINDERVORMIG CONTAINER DAT DOORGAANS HEERLIJKE HEERLIJKHEDEN BEVAT, TE SCHUDDEN, ER KWAM GEEN KORREL, IK HERHAAL, GEEN KORREL DOOR DE ZORGVULDIGE AANGEBRACHTE OPENINGEN IN HET DEKSEL VAN REEDS BESCHREVEN CONTAINER; NADER ONDERZOEK WEES UIT DAT HET HEMELSE POEDER WAS SAMENGEKLONTERD TOT EEN HELSE, JA DANTESKE KLOMP VAN ONBEWEEGLIJKE PROPORTIES. NODELOOS TE VERMELDEN DAT ONZE TONGEN NIET GESTREELD, ONZE SMAAKPAPILLEN NIET VERWEND WERDEN EN ONZE MAALTIJDERVARING IN DIENS TOTALITEIT NIET TOT HET GEBRUIKELIJK GERIEFLIJK EINDRESULTAAT LEIDDE.
BIJ DEZE DERHALVE EEN KLACHT, OPDAT EEN DERGELIJKE INFAME SABOTAGE VAN ONZE EETVERWACHTING IN DE TOEKOMST VOORKOMEN WORDT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dit gekocht en nu ruikt mijn keuken zo lekker.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:48 schreef Amarantha het volgende:
Naar kaas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dit gekocht en nu ruikt mijn keuken zo lekker.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
lekker manquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Koop het dan ook gewoon niet... vieze troep....
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:48 schreef Amarantha het volgende:
Hmmm de geur van een abortuskliniek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dit gekocht en nu ruikt mijn keuken zo lekker.Vakman pur sang
Geen idee hoe het daar ruikt eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hmmm de geur van een abortuskliniek.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ga overigens echt nog een paint maken van Ballie als serpent achter de balie
Naar desinfectie reiniger.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee hoe het daar ruikt eigenlijk.
Deadprezquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maakte vroeger altijd paints van deadprez in KLB
Ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet :pquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maakte vroeger altijd paints van deadprez in KLB
Beste paint was van een mug die net deadprez had gestoken en daarna in regenboogkleuren high door de sky vloogquote:
heb ze geprobeerd te vinden in de KLB slowchats, maar ja, was 2014-2015...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet :p
Chinezen zijn echt slimmer dan wijquote:
in oa belgie en de US mengen ze capsaicine door het water, de werkzame stof uit oa pepperspray.quote:
Ok, geen vrijheid, maar corona en protesten hebben ze minder last vanquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat klopt. gemiddeld genomen een puntje of 8
Las ook al ergens dat er op sommige plekken een bepaalde geur door heen wordt gedaan waardoor het heel erg gaat stinken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in oa belgie en de US mengen ze capsaicine door het water, de werkzame stof uit oa pepperspray.
Maar relschoppers stinken toch al?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Las ook al ergens dat er op sommige plekken een bepaalde geur door heen wordt gedaan waardoor het heel erg gaat stinken.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Las ook al ergens dat er op sommige plekken een bepaalde geur door heen wordt gedaan waardoor het heel erg gaat stinken.
ja die zwavel rotte eieren bende bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zeg verf, pepperspray en stank erdoor mengenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kotsen van jezelfquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja die zwavel rotte eieren bende bijvoorbeeld
Varkensbloedquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:05 schreef Koen66 het volgende:
Zoutzuur in die spuiten zal ook effectief zijn
Sum Ting Wong en Ho Lee Fukquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij kent geen enkele Chinees, dat weet ik bijna zeker
Tl;drquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
ZOALS ELKE WEEK KOCHT IK BIJ UW GERESPECTEERDE ETABLISSEMENT EEN BUISJE AROMAT SPECERIJEN, WAARMEDE ONDERGETEKENDE EN DIENS EEGA PLEGEN HUN MAALTIJDEN TE VOORZIEN VAN EEN OVERWELDIGENDE, KRUIDIGE SENSATIE DIE DE SMAAKPAPILLEN NIET ENKEL STRELEN, NEEN, DIE DEZE TOT GLORIEUZE EXTASE BRENGEN. WELNU, TOT ONZE GROTE TELEURSTELLING BLEEK VOORNOEMDE AANKOOP DITMAAL GEEN GENEUGTEN VOOR ONZE BEIDER TONGEN TE BRENGEN, MAAR EEN WEERGALOZE DECEPTIE. HOE VAAK IK OOK TRACHTTE HET CILINDERVORMIG CONTAINER DAT DOORGAANS HEERLIJKE HEERLIJKHEDEN BEVAT, TE SCHUDDEN, ER KWAM GEEN KORREL, IK HERHAAL, GEEN KORREL DOOR DE ZORGVULDIGE AANGEBRACHTE OPENINGEN IN HET DEKSEL VAN REEDS BESCHREVEN CONTAINER; NADER ONDERZOEK WEES UIT DAT HET HEMELSE POEDER WAS SAMENGEKLONTERD TOT EEN HELSE, JA DANTESKE KLOMP VAN ONBEWEEGLIJKE PROPORTIES. NODELOOS TE VERMELDEN DAT ONZE TONGEN NIET GESTREELD, ONZE SMAAKPAPILLEN NIET VERWEND WERDEN EN ONZE MAALTIJDERVARING IN DIENS TOTALITEIT NIET TOT HET GEBRUIKELIJK GERIEFLIJK EINDRESULTAAT LEIDDE.
BIJ DEZE DERHALVE EEN KLACHT, OPDAT EEN DERGELIJKE INFAME SABOTAGE VAN ONZE EETVERWACHTING IN DE TOEKOMST VOORKOMEN WORDT.
Met hun kut heroepvoedingskampenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is vrij kut maar heeeeeyyyy het werkt wel, geen rellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met hun kut heroepvoedingskampen
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is vrij kut maar heeeeeyyyy het werkt wel, geen rellen.
Van Terschelling een heropvoedingskamp makenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is vrij kut maar heeeeeyyyy het werkt wel, geen rellen.
Ik ook, maar hoop het met thee te verhelpenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb het koud. Maar ik ga straks toch een ommetje maken. Kijken of ik nog relschoppers zie
Watjesquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:17 schreef UitStraling het volgende:
18.00 Omroepen op Mediapark sturen personeel naar huis
Meerdere organisaties op het Mediapark in Hilversum hebben hun medewerkers opgeroepen naar huis te gaan in verband met de dreiging van rellen. Volgens een woordvoerster van de gemeente heeft onder meer BNNVARA daartoe opgeroepen.
Ze benadrukt dat het Mediapark niet wordt ontruimd en dus vooralsnog ook niet wordt afgesloten. De omroepen hebben volgens haar zelf besloten om personeel naar huis te sturen. Aanleiding zijn berichten die op sociale media circuleren om bij het Mediapark te gaan rellen.
Ook de EO adviseerde rond 16.30 uur de aanwezige collega’s „die vaak tot ongeveer 18.00 uur in het pand zijn, eerder naar huis te gaan als het niet heel belangrijk is om op kantoor te zijn”, zegt een woordvoerder. „Er circuleert het een en ander op sociale media, dus we hebben het zekere voor het onzekere genomen.”
Ik heb koffiequote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, maar hoop het met thee te verhelpen
We hopen hier wel op vuurwerkquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:21 schreef crv het volgende:
TT: Gaan we al aftellen naar de jaarwisseling ?
Aromatquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee we tellen af tot 21.00 uur. Reltijdquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:21 schreef crv het volgende:
TT: Gaan we al aftellen naar de jaarwisseling ?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hopen hier wel op vuurwerk
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee we tellen af tot 21.00 uur. Reltijd![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Zijn er in Dordt ook allerlei vage details bekend over relafspraken?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hopen hier wel op vuurwerk
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:26 schreef crv het volgende:
[..]![]()
OverigensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Jouw soort volk zijn nog het ergstequote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb het koud. Maar ik ga straks toch een ommetje maken. Kijken of ik nog relschoppers zie
[..]![]()
OverigensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Geen ideequote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn er in Dordt ook allerlei vage details bekend over relafspraken?
Wat?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw soort volk zijn nog het ergste![]()
![]()
97,8 % zijn gewoon meelopers. If you can't stand the heat stay out of the kitchen!
Wees blijquote:
We kunnen ook zeggen dat de mensen die braaf thuiszitten meelopers zijn. Dat is ook 95% vd mensen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw soort volk zijn nog het ergste![]()
![]()
97,8 % zijn gewoon meelopers. If you can't stand the heat stay out of the kitchen!
Even geduld. Ballie is nu met haar 3765 Twitter-accounts bezig om de boel een beetje op te hitsen.quote:
Hier wonen alleen maar beschaafde mensen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We kunnen ook zeggen dat de mensen die braaf thuiszitten meelopers zijn. Dat is ook 95% vd mensen.
We zouden ook de straat op kunnen gaan om de plunderaars weg te jagen en de buurt te beschermen.
Wil ik wel maar hier wordt niet geplunderdquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We kunnen ook zeggen dat de mensen die braaf thuiszitten meelopers zijn. Dat is ook 95% vd mensen.
We zouden ook de straat op kunnen gaan om de plunderaars weg te jagen en de buurt te beschermen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even geduld. Ballie is nu met haar 3765 Twitter-accounts bezig om de boel een beetje op te hitsen.
Hier ook niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:32 schreef crv het volgende:
[..]
Wil ik wel maar hier wordt niet geplunderd
Zodra er een knalletje ergens klinkt verwacht ik hier dit ---------->quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even geduld. Ballie is nu met haar 3765 Twitter-accounts bezig om de boel een beetje op te hitsen.
[..]![]()
OverigensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zodra er een knalletje ergens klinkt verwacht ik hier dit ----------> [ afbeelding ]
maar in mijn buurt wordt niet geplunderd of gereltquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja wat een ongeduld hierquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zodra er een knalletje ergens klinkt verwacht ik hier dit ----------> [ afbeelding ]
Kwi hoe is tiequote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je ze wel hier uit het dorp houden, plastickliko staat buiten, geeft zo'n zooi als ze daar mee gaan lopen klooienquote:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
"Gelukkig hebben we de foto's nog"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet lullig bedoeld he, dat weet je hoop ik
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nee, klopt. Hij zal altijd in mijn hart zitten...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Gelukkig hebben we de foto's nog"![]()
Niet lullig bedoeld he, dat weet je hoop ik
Lijkt me nou geen flikker aan. Smaakt dat een beetje naar Mexicano of zo?quote:
Best lekker hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me nou geen flikker aan. Smaakt dat een beetje naar Mexicano of zo?
ze waren blij je te zienquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:14 schreef bitterbal het volgende:
ik ging ner vuilnis weggooien. had serieus het idee dat ik geschreeuw en gejuig hoorde
Dan was het schijnbaar hard nodig dat je je vuilnis weggooidequote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:14 schreef bitterbal het volgende:
ik ging ner vuilnis weggooien. had serieus het idee dat ik geschreeuw en gejuig hoorde
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan was het schijnbaar hard nodig dat je je vuilnis weggooide
hun hebbe geen autoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:16 schreef bitterbal het volgende:
Hoe leuk zouden ze het vinden als ik hun auto met zon hamer bewerk
ja las al iets op fb met dat het in den haag rustig was ... Dacht hmmmquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die beelden zijn blijkbaar van afgelopen zondag. My bad.
wat saai allemaalquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Alles rustig in Dordt. Geen kip op straat.
Zoals?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kunnen we het hier weer over leuke dingen hebben
Ja je bent wat vergeten Citizen 👀quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kunnen we het hier weer over leuke dingen hebben
Vanmiddag de foto’s gemaaktquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je bent wat vergeten Citizen 👀
Oeeeeeeeeeeehquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanmiddag de foto’s gemaakt
en? gebroken?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanmiddag de foto’s gemaakt
Heb je mijn kabouter al gezien?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeeeeh [ afbeelding ]
En nu?
oh neequote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je mijn kabouter al gezien?![]()
https://reizendekabouters.nl/vur22/
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh neeleuk !
Weer vergeten ga het nu gelijk doen
Rolletje even laten ontwikkelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeeeeh [ afbeelding ]
En nu?
Je stuurt het ons per post?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rolletje even laten ontwikkelen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Moet er niet aan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Drukdrukkerdrukst pffffquote:
Ik hecht ook niet echt waarde aan een urn met as. Hij zit in mijn hart, en dat is voor mij voldoende..quote:
dit dusquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hecht ook niet echt waarde aan een urn met as. Hij zit in mijn hart, en dat is voor mij voldoende..
sorryquote:
En dicht is iequote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
haal de brug maar alvast op, voor het geval de stichting weer mensen los laat
Ah dus rolletje laten ontwikkelen en dan inscannen en per dm sturen?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op FOK! gaat het toch altijd per post?
Zie het niet goed maar is zeker niet zwitserquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ twitter ]
Heeft die auto een Zwitsers kenteken?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hecht ook niet echt waarde aan een urn met as. Hij zit in mijn hart, en dat is voor mij voldoende..
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus je Jura apparaat wordt goed gebruikt?![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wilde nog even kijken buiten de poort?
quote:
Dat lukt me vast welquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dus rolletje laten ontwikkelen en dan inscannen en per dm sturen?
Pas op he in mijn naam zit BOA verstopt...quote:
Is het gewoon overal rustig of staak je?quote:
Bij mij zit ie daar ook natuurlijk, maar wij wilde hem gewoon weer thuis. Gemis is zo groot. Hij heeft nu een mooi plekje bij de haardquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wilde net de brug over en toen zag ik koen snel aanrennenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het gewoon overal rustig of staak je?
Ik zit hier topless. Ja okee naast een verwarming meer toch...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:10 schreef kwiwi het volgende:
jezus wat een koude slaapkamer.. heb een trui en sokken aan in bed
Ik vind dat wel een prima oplossing. Ook die den bosch supporters die samen met de politie de stad bewaken.quote:
ik denk dat de politie dit liever gedoogd dan nog meer vijanden te krijgenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor hun geldt toch ook avondklok
Dan ga ik me maar gauw ergens verstoppen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pas op he in mijn naam zit BOA verstopt...
Dat wordt weer vervelenquote:
Nja, beter zo dan het alternatief kennelijk.quote:
watquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:10 schreef kwiwi het volgende:
jezus wat een koude slaapkamer.. heb een trui en sokken aan in bed
ja maar voor meisjes is Koen altijd wel wat milderquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wilde net de brug over en toen zag ik koen snel aanrennen
Sexy hoor bosquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit hier topless. Ja okee naast een verwarming meer toch...![]()
![]()
En normaal rellen deze mensen nooit met voetbal?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een prima oplossing. Ook die den bosch supporters die samen met de politie de stad bewaken.
Waarom kan ik de brug niet meer over danquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar voor meisjes is Koen altijd wel wat milder![]()
Voor zo lang als het duurt jaquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een prima oplossing. Ook die den bosch supporters die samen met de politie de stad bewaken.
Jawel, maar nu denken ze natuurlijk: hé of wij rellen of niemand relt. Als dat het helpt voorkomen nu dan prima.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En normaal rellen deze mensen nooit met voetbal?
liever meewerkende supporters dan rellendequote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, beter zo dan het alternatief kennelijk.
Weet ik veel ik ga niet over die brugquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom kan ik de brug niet meer over dan
Gewoon je ADHD aanspreken. Even een aanloopje nemen en je stuitert zo over het water de kust van Foqueville op...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind het wat hypocrietquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, maar nu denken ze natuurlijk: hé of wij rellen of niemand relt. Als dat het helpt voorkomen nu dan prima.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de kustwacht gaat dan maar in de wateren patrouilleren
je hebt een niet geheel schoon verleden met je koppensnellerhobbyquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt een niet geheel schoon verleden met je koppensnellerhobby
daarna gaat ie weer dicht, geen garantie dat iemand hem weer open doet voor jequote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja schat, maar nu is het even niet de tijd om principieel te doen. Nu is de tijd om pragmatisch te doen.quote:
Welke adhd bosquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon je ADHD aanspreken. Even een aanloopje nemen en je stuitert zo over het water de kust van Foqueville op...
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja schat, maar nu is het even niet de tijd om principieel te doen. Nu is de tijd om pragmatisch te doen.
soms zijn je vijanden opeens je vriendenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nu hebben deze mensen ineens het beste met de samenleving voor?
Ja. Nu even wel ja. Ben daar blij mee.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nu hebben deze mensen ineens het beste met de samenleving voor?
Er was ook niks te meldenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aha
naja wij kijken naar EOD op RTL 5
Etto intheghettoquote:
LIJSTJUH! LIJSTJUH! LIJSTJUH!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Etto intheghetto![]()
Je wilt niet weten wat ik allemaal te vertellen heb over de 5000 Mark van Mannheim 1922![]()
[ afbeelding ]
Nee geen lijstje. Een artikel van 2,5 pagina in mijn blad. Word ook lidquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
LIJSTJUH! LIJSTJUH! LIJSTJUH!
Thierry Baudetquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
LIJSTJUH! LIJSTJUH! LIJSTJUH!
welk blad?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee geen lijstje. Een artikel van 2,5 pagina in mijn blad. Word ook lid
Dat eindeloze gezeik over fake newsquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Godsomme wat flauw, mag een geintje op het bureau ook al niet meer.![]()
https://www.ad.nl/den-haa(...)l-pijnlijk~a91de34f/
Nogalquote:
honderd gemiste kansen in een minuut tijdquote:
Heb je niet eens een pretpakket met lwawinepijlen van kwiwi gehadquote:
Is een pwretpwaktet van kwiwi?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je niet eens een pretpakket met lwawinepijlen van kwiwi gehad
Ja waarom denk je anders dat ze in Nederland is.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom denk je anders dat ze in Nederland is.
Ik heb meteen een standbeeld in mijn hoofdquote:
Vind er niet zo heel veel aan. Beste vind ik nog dat de zanger van Maroon 5 het niet zingt.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb meteen een standbeeld in mijn hoofd![]()
"Meest rechtschapen burgeres ooit verdedigt Den Haag met baksteen"
Amy kon wel zingen hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind er niet zo heel veel aan. Beste vind ik nog dat de zanger van Maroon 5 het niet zingt.
Doet me denken aan de tijd dat alles ineens Amy Winehouserig moest zijn.
Zodra Kwiwi in NL is schijnt de zon weer wat minuten langer en is alles net wat mooier. Al heeft bijna niemand in de gaten dat dat door haar komtquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom denk je anders dat ze in Nederland is.
Nou ja, weet niet of 'verdedigen' echt de juiste term is ...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb meteen een standbeeld in mijn hoofd![]()
"Meest rechtschapen burgeres ooit verdedigt Den Haag met baksteen"
awwww slwijmbwalquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zodra Kwiwi in NL is schijnt de zon weer wat minuten langer en is alles net wat mooier. Al heeft bijna niemand in de gaten dat dat door haar komt
Take that Jake I don't see YOU make any effortquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja, weet niet of 'verdedigen' echt de juiste term is ...
Dacht dat het alleen een plaatje was.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet eens het geluid aan gehad
Och jee ik zeg eens iets aardigs over iemand anders en METEEN is het jankenquote:
Dat bedoel ik :pquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat het alleen een plaatje was.
Kijk, zo stromen de slijmvijvers vol mijn vriendquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zodra Kwiwi in NL is schijnt de zon weer wat minuten langer en is alles net wat mooier. Al heeft bijna niemand in de gaten dat dat door haar komt
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet eens het geluid aan gehad
slwijmvwijverquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk, zo stromen de slijmvijvers vol mijn vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |