SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ja dat... laat die gast gewoon een retraite centrum oprichten voor gelijkgestemden. Daar beetje lekker klagen over het leven en vervolgens zingeving vinden in linksdraaiend melkzuur, wollen sokken en biodynamisch geteelde peultjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of vage danspasjes laten maken op hete kolen bij Willem Engel.
Ja die was gewoon aan het wandelen hoor maar vervolgens helemaal leeglopen met totale krankzinnigheidquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het zo typisch dat dat soort mensen nooit toegeven dat ze voor de demonstratie komen. Nee ze komen altijd toevallig er even langs. Zoals deze mevrouw ook weer, ze wilde even wandelen, wist niet eens dat er een demonstratie was maar staat vervolgens wel met haar neus voorraan.
Geheel toevallig inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het zo typisch dat dat soort mensen nooit toegeven dat ze voor de demonstratie komen. Nee ze komen altijd toevallig er even langs. Zoals deze mevrouw ook weer, ze wilde even wandelen, wist niet eens dat er een demonstratie was maar staat vervolgens wel met haar neus voorraan.
Je klinkt enthousiast over je nieuwe job ;Pquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Helaas geen plunderingen bij ons
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je klinkt enthousiast over je nieuwe job ;P
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Helaas geen plunderingen bij ons
Zet de verwarming aan en trek een trui aan.quote:
Zoek maar niet naar saté in zakjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:11 schreef UitStraling het volgende:
Militair uniform aan en boodschappen doen, ik heb alleen geen geweer maar ik neem wel een grote pollepel mee of zo
Als geluid bij alles op je telefoon instellenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:10 schreef bitterbal het volgende:
ik hoor ht deuntje van de beltoon bij bankzaken nu gewoon in mijn hoofd
Kutquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zoek maar niet naar saté in zakjes.
nog een pan en denken ze gelijk dat je komt demonstrerenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:11 schreef UitStraling het volgende:
Militair uniform aan en boodschappen doen, ik heb alleen geen geweer maar ik neem wel een grote pollepel mee of zo
Koksmes.... #livingontheedgequote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zowaar Bros gekochtquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:15 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie al jullie versnaperingen al gekocht voor vanavond?
Ik bleef steeds hangen in de streams met een biertje erbij.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:15 schreef bitterbal het volgende:
Je gaat weer met popcorn de streams kijken?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:15 schreef bitterbal het volgende:
Misschien moet ik al m'n snacks even uit de auto halen voordat ze die plunderenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:15 schreef bitterbal het volgende:
zou in de auto stappen en terug naar Zwitserland rijdenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moet ik al m'n snacks even uit de auto halen voordat ze die plunderen
Wut, daar ook al?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:18 schreef kwiwi het volgende:
De politie staat hier alweer klaar en winkels zijn eerder dichtgegaan omdat via social media mensen (inclusief vakkenvullers van die winkels) werden opgeroepen te komen rellen.
Gister en eergister niet gekeken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:15 schreef bitterbal het volgende:
Je wil gewoon ook meedoen, geef maar toe ...quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je gaat weer met popcorn de streams kijken?
Hele auto vol vuurwerk hier heen gereden vanochtend uiteraardquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je wil gewoon ook meedoen, geef maar toe ...
Kaasquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat heb je vandaag allemaal voor lekkers
Was spannendquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gister en eergister niet gekeken.
Warzone of hier hangen denk ik
Lwawinepijlenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hele auto vol vuurwerk hier heen gereden vanochtend uiteraard
Nee maar morgen wel thuis voor 10 dagen, hoewel ik officieel eigenlijk nergens in quarantaine hoef omdat ik hier voor noodzakelijk werk ben. Covid slaat werkende mensen blijkbaar overquote:
Donuts, mexicano's, spaghetti bolognese (vier porties), Indische rijsttafel voor 18 personen, hele King Crab en zes zakken avocado tortilla chips.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat heb je vandaag allemaal voor lekkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |