Met een bestelling bij allesvoorkappers.nl kun je het voortaan zelf!quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:57 schreef Jimbo het volgende:
ik zoek vooral een kapper op het moment
We hebben hier 5 man die staan te springen om weer aan het werk te mogen, maar jaquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:57 schreef Jimbo het volgende:
ik zoek vooral een kapper op het moment
Voor de mensen die het wel eens zelf willen proberen, hebben we een eigen merk goedkopere professionele scharen. Bedoeld voor studenten en de incidentele thuiskapper.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:43 schreef Viv het volgende:
[..]
Met een bestelling bij allesvoorkappers.nl kun je het voortaan zelf!
Begin hier steeds meer op fabio te lijkenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:49 schreef ClintOosthout het volgende:
[..]
We hebben hier 5 man die staan te springen om weer aan het werk te mogen, maar ja![]()
Hopelijk 8 februari weer, maar ik ben bang dat het nog wel langer gaat duren.
Hahaha Ik weet niet hoe lang je het hebt, maar je kunt er een staart van maken als je slaapt, dan heb je er minder last van.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Begin hier steeds meer op fabio te lijkenvind lang haar chill maar ben het liggen erop enzo wel zat inmiddels
Een staart is ook kut als je slaapt, vooral als je op je rug gaat liggen. Maar goed, voor zover off topicquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:08 schreef ClintOosthout het volgende:
[..]
Hahaha Ik weet niet hoe lang je het hebt, maar je kunt er een staart van maken als je slaapt, dan heb je er minder last van.
Wat een toffe kortingscode!!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:05 schreef ClintOosthout het volgende:
We mogen weer open volgende week.
En omdat er onder de FOKkers vast wel een aantal kappers rondlopen kunnen die zeker een steuntje in de rug gebruiken.
Bij besteding vanaf ¤ 30,- krijg je 17% korting op het hele assortiment! Dus ook al de aanbiedingen!
De aktie loopt tot en met 5 maart, want dan zijn we te druk met knippen![]()
Gebruik code FOKYEAH
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |