Vind ik ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
tandig om tussen boze jongeren te gaan filmen tog? die zullen wel tot inkeer komen als je je perskaart laat zien.
Wat racistisch van onze extreemlinkse deuger.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:38 schreef Smack10 het volgende:
[ twitter ]
Die jongeren zijn ook gewoon BOOS, juist hij zou dat moeten snappen.![]()
Huilie.
Misschien moeten we allemaal als een drammende kleuter in de supermarkt op de grond gaan liggen janken als dingen niet gaan zoals we willen. Kennelijk is eens in de 4 jaar stemmen geen goed systeem misschien werkt mijn plan noemen we het jankocratie of dramocratie.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is een beetje lastig om zaken die al jaren politiek en juridisch doorgelicht zijn dmv televote goed danwel af te keuren, niet?
En hoe.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:42 schreef StephanL het volgende:
We zijn wereldnieuwsIs ook al even geleden
Dit land is dan ook niet van jou.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:44 schreef Makrelis het volgende:
Ach, ik schaam me al langer voor mijn land. Dit kan er ook nog wel bij.
Natuurlijk hopen ze erop. Weet je wat het verdienmodel is van dergelijke websites?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:45 schreef MissButterflyy het volgende:
Nu.nl heeft alvast een liveblog geopend.
Alsof ze er op hopen he.
En ook hier zijn we weer één van de laatste landen die aan het rellen slaat na covidmaatregelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:42 schreef StephanL het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit land is dan ook niet van jou.
Dit land is voor alle culturen.
https://www.trouw.nl/poli(...)aal-drama~b115c4552/quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:45 schreef MissButterflyy het volgende:
Nu.nl heeft alvast een liveblog geopend.
Alsof ze er op hopen he.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:44 schreef vipergts het volgende:
[..]
Misschien moeten we allemaal als een drammende kleuter in de supermarkt op de grond gaan liggen janken als dingen niet gaan zoals we willen. Kennelijk is eens in de 4 jaar stemmen geen goed systeem misschien werkt mijn plan noemen we het jankocratie of dramocratie.
Dat valt volgens mij best wel mee, in het buitenland geven ze niet zoveel om ons kikkerlandje.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:42 schreef StephanL het volgende:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |