Niet altijd maar excuses zoeken.. we waren gewoon niet goed genoegquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:42 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Europees had er wel anders uit gezien met een fitte selectie en normale scheidsrechter.
Beetje tegenhouden en dan hopen dat ie er aan de andere kant een keertje invalt. Al het hele seizoen is dit het plan overigens.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:55 schreef Kerftminister het volgende:
Klopt echt helemaal niks van de organisatie. Geen idee wat Dickie van plan was vandaag.
Ik denk dat dit niet alleen maar aan Dick ligt. Er ontbreekt ook gewoon echt kwaliteit, met name creativiteit en scorend vermogen, in dit elftal.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer ja. Vorig seizoen was natuurlijk ook het voetbal niet zo goed maar toen bleven we winnen en was het zelfvertrouwen ook wat hoger. Maar eigenlijk konden we de eerste potjes dit seizoen al inschatten dat dat dit seizoen niet zou zijn. Ik had alleen nog wel hoop dat we veel zouden winnen op de individuele kwaliteiten van oa Berghuis en Kökcü maar dat valt vies tegen. Dat maakt toch wel het verschil in al die 0-0 of 1-1 potjes
En het valt nu wel echt op dat Dickie tactisch geen genie is.
Niet met een halve B kern idd.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niet altijd maar excuses zoeken.. we waren gewoon niet goed genoeg
Dat ook. Alhoewel het niet helpt dat Kökcü en Berghuis zo’n matig jaar draaien, die hebben dat wel wat meer.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat dit niet alleen maar aan Dick ligt. Er ontbreekt ook gewoon echt kwaliteit, met name creativiteit en scorend vermogen, in dit elftal.
Tsja. Misschien is het maar goed ook als we een keer afscheid nemen van Berghuis. Die loopt ook met z’n ziel onder zijn arm en is het volgens mij ook totaal niet eens met de tactiek van Dick.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ook. Alhoewel het niet helpt dat Kökcü en Berghuis zo’n matig jaar draaien, die hebben dat wel wat meer.
Fer en Toornstra zijn minder dan Diemers, maar goed, zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:04 schreef Haringkop het volgende:
Diemers en Malacia lekker laten staan joh, wat een drama
Iedereen zou het hier mee eens moeten zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:08 schreef Haringkop het volgende:
[ twitter ]
KuipTalk is het met mij eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |