Dat ook. Alhoewel het niet helpt dat Kökcü en Berghuis zo’n matig jaar draaien, die hebben dat wel wat meer.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat dit niet alleen maar aan Dick ligt. Er ontbreekt ook gewoon echt kwaliteit, met name creativiteit en scorend vermogen, in dit elftal.
Tsja. Misschien is het maar goed ook als we een keer afscheid nemen van Berghuis. Die loopt ook met z’n ziel onder zijn arm en is het volgens mij ook totaal niet eens met de tactiek van Dick.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ook. Alhoewel het niet helpt dat Kökcü en Berghuis zo’n matig jaar draaien, die hebben dat wel wat meer.
Fer en Toornstra zijn minder dan Diemers, maar goed, zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:04 schreef Haringkop het volgende:
Diemers en Malacia lekker laten staan joh, wat een drama
Iedereen zou het hier mee eens moeten zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:08 schreef Haringkop het volgende:
[ twitter ]
KuipTalk is het met mij eens.
Tegenstander uit vorm: checkquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:04 schreef alopio het volgende:
AZ verliest : Check
Vitesse verliest : Check
Goede zaken doen voor plek 2/3 : Check
Feyenoord verliest ook : Check
Je kon het van te voren al uittekenen
Koud, nat je hebt er geen flikker aan.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Berghuis is ook geen 4 miljoen waard
We winnen altijd van PSV in de Kuip.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:10 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk betekent dit niet dat jullie opeens niet meer van PSV winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |