yup.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus je halfje ben je ook al kwijt?
Mijn kabouter heet Herbert en is dol op goud, als kind al had hij een gouden speentje en pleetje.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:32 schreef Ygritte het volgende:
US, jouw kabouter wordt dus kunstconnaisseur?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik was een oranje baby. Soort orang-oetang. Zelfde oogjes ook.
Typisch.... dan kan die van mij wel beeld en kunst liefhebber wordenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn kabouter heet Herbert en is dol op goud, als kind al had hij een gouden speentje en pleetje.
Ik las dit verkeerd.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn kabouter heet Herbert en is dol op goud, als kind al had hij een gouden speentje en pleetje.
Lag niet alleen aan mij dusquote:
Past je perfect die jas.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Typisch.... dan kan die van mij wel beeld en kunst liefhebber worden
Maar ik heb me niet verkiesbaar gesteldquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi
Je wordt genoemd als mogelijke nieuwe bwurgemeester.
Dat maakt toch niet uit?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ik heb me niet verkiesbaar gesteld
Ze kan zomaar een enorm topless zwembad voor zichzelf tekenen ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit?
Je krijgt een mooie ambtsketen en een huis met een prachtig dak
Maar andere opties hebben we nietquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel eentje voor je opstellen voor de helftquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Net in een meeting met een consultant die even bedragen dropt alsof het niks is![]()
Roadmapje opstellen, blabla. Dat is dan 45.000 euro.
Maar jij bent de enige verstandige optiequote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor dat geld doe ik het met alle plezier zelfquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel eentje voor je opstellen voor de helft
Ja maar ik ook welquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor dat geld doe ik het met alle plezier zelf
Hmm, ik vraag duidelijk te weinigquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Net in een meeting met een consultant die even bedragen dropt alsof het niks is![]()
Roadmapje opstellen, blabla. Dat is dan 45.000 euro.
Vreemdste bedrag wat ik ooit heb horen vernoemen is voor een gifgroene apothekerskast plus bar plus keukenblok, handgemaakt maar ik sloeg echt achterover (stijl), de man die dat heeft mogen maken loopt nu nog verdwaasd rond.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor dat geld doe ik het met alle plezier zelf
Als freelance tekstschrijver (paar maanden gedaan) heb ik ook wel een paar keer heel makkelijk geld verdiend, maar dan moet je denken aan 1000 euro of zoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreemdste bedrag wat ik ooit heb horen vernoemen is voor een gifgroene apothekerskast plus bar plus keukenblok, handgemaakt maar ik sloeg echt achterover (stijl), de man die dat heeft mogen maken loopt nu nog verdwaasd rond.
Koel? Hij had die consultant gewoon keihard in z'n gezicht uit moeten lachenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn manager reageerde heel koel. Maar ik weet nu al dat we dit niet gaan doen
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koel? Hij had die consultant gewoon keihard in z'n gezicht uit moeten lachenWordt die roadmap van goud gemaakt ofzo..
Ja nou, als het een middag werk is?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als freelance tekstschrijver (paar maanden gedaan) heb ik ook wel een paar keer heel makkelijk geld verdiend, maar dan moet je denken aan 1000 euro of zo
Paar middagen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nou, als het een middag werk is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |