You know nothingquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:28 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb niks met gingers, of sproeten
Beschermheer klinkt wel een beetje alsof het een vieze katholieke priester is die het jeugdteam gaat 'beschermen'quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij werpt je niet op als hun beschermheer?
Zo zou je het best kunnen zien inderdaadquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beschermheer klinkt wel een beetje alsof het een vieze katholieke priester is die het jeugdteam gaat 'beschermen'
yup.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus je halfje ben je ook al kwijt?
Mijn kabouter heet Herbert en is dol op goud, als kind al had hij een gouden speentje en pleetje.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:32 schreef Ygritte het volgende:
US, jouw kabouter wordt dus kunstconnaisseur?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik was een oranje baby. Soort orang-oetang. Zelfde oogjes ook.
Typisch.... dan kan die van mij wel beeld en kunst liefhebber wordenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn kabouter heet Herbert en is dol op goud, als kind al had hij een gouden speentje en pleetje.
Ik las dit verkeerd.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn kabouter heet Herbert en is dol op goud, als kind al had hij een gouden speentje en pleetje.
Lag niet alleen aan mij dusquote:
Past je perfect die jas.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Typisch.... dan kan die van mij wel beeld en kunst liefhebber worden
Maar ik heb me niet verkiesbaar gesteldquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi
Je wordt genoemd als mogelijke nieuwe bwurgemeester.
Dat maakt toch niet uit?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ik heb me niet verkiesbaar gesteld
Ze kan zomaar een enorm topless zwembad voor zichzelf tekenen ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit?
Je krijgt een mooie ambtsketen en een huis met een prachtig dak
Maar andere opties hebben we nietquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel eentje voor je opstellen voor de helftquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Net in een meeting met een consultant die even bedragen dropt alsof het niks is![]()
Roadmapje opstellen, blabla. Dat is dan 45.000 euro.
Maar jij bent de enige verstandige optiequote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor dat geld doe ik het met alle plezier zelfquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel eentje voor je opstellen voor de helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |