Staat nog wel een 'hokkiestok' op zolderquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een afneembare trekhaak liggen die je als hulpmiddel kunt gebruiken om te zorgen dat alle tanden er uit gaan
dit doet me aan een fragment uit hart van Nederland denkenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een afneembare trekhaak liggen die je als hulpmiddel kunt gebruiken om te zorgen dat alle tanden er uit gaan
Trek ook zo'n rokje aan dan!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Staat nog wel een 'hokkiestok' op zolder![]()
Oeh dit klinkt ok...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
Als je je steak insmeert met mayo krijg je echt een meesterlijke korst
dat lukt dan weer wel heel goed met die kewpie(voor zo'n experiment had ik 't ook gekocht
)
Het meest zorgwekkende vind ik nog wel dat je schijnbaar hart van Nederland kijktquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit doet me aan een fragment uit hart van Nederland denken
https://ghentlemensbbq.com/recepten/hoofdgerechten/de-mayo-sear/quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh dit klinkt ok...
Mijn sushitent verkoopt dit los, misschien toch eens mee bestellen
Ik kijk nauwelijks tvquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het meest zorgwekkende vind ik nog wel dat je schijnbaar hart van Nederland kijkt
WOP-pen dus..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze blijft vanavond even 'slapen' en mag dan morgenochtend voor het ontbijt weer weg
Wel bijzonder dat dat je eerste associatie is bij 'trekhaak' ...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik kijk nauwelijks tv![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-delft-camerabeelden
de hart van Nederland link die ik had deed ht niet meer
maar die had wel de beste plaatjes
sommige nieuwsartikelen blijven je bijquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat dat je eerste associatie is bij 'trekhaak' ...
Mensenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik kijk nauwelijks tv![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-delft-camerabeelden
de hart van Nederland link die ik had deed ht niet meer
maar die had wel de beste plaatjes
ik inbrekersquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mensen![]()
Ik had laatst wel een pisser op de camera
Sorryquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mensen![]()
Ik had laatst wel een pisser op de camera
Weer die kutzeeuw met zijn sterke verhalenquote:
ja ze liepen bij mij ook te kijken maar hebben niks geprobeerd. verderop in de straat en in het dorp zijn ze wel binnen geweest.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoop dat die gewoon weg blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |