Wij hebben een oude gymbank. Dus daar kun je een glijbaan van maken, een wip, je kan klauteren. Enz enz.quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:57 schreef taxibabe het volgende:
Wij hebben gewoon zelf een hekje gemaakt tussen de hal en woonkamer.
Ik heb een andere vraag. Die gekke zoon van mij is snel uitgekeken op speelgoed. De knikkerbaan vindt hij even hartstikke leuk, maar de ballen verdwijnen steeds onder meubels en na 10 minuten wordt de baan gesloopt. Duplo vindt ook maar even leuk want het lukt hem nog niet goed om de blokjes op elkaar te drukken dus snel gefrustreerd en dan vliegt de stukjes door de hele kamer. De blokken heeft hij al lang en zijn gewoon niet echt meer interessant.
Hij zit nu ook vooral in een baldadige fase, alles gaat door de kamerEn hij rent/loopt de hele dag door, ik word er zelf moe van haha.
Hebben jullie tips/ervaring qua speelgoed wat uitdagend is en waar hij ook echt zijn energie in kwijt kan?
Dat is waarom er iets van 6 spenen in bed liggen. Zoek het uit.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:19 schreef Keroppi het volgende:
Klauteren is hier ook zwaar favoriet
De laatste tijd gebeurt het af en toe dat ze ‘s nachts wakker wordt en dan haar speen kwijt is. Maar het is dan ook niet zo dat ze enige moeite doet om ‘m te zoeken... Vannacht lag ze (volgens mij zelfs met haar ogen dicht) terwijl ze gewoon stil lag, heel hard “Peen! Peen!” te huilroepen. Speen gegeven en dan is het ook direct goed.
Maar vind het vooral beetje vreemd. Eerder haalden we de speen als ze sliep ‘s avonds gewoon uit haar bed en was het nooit een probleem. Oh well... * haalt schouders op *
Haha, Hier inderdaad 3 en aan een Speendoekje. Dat gooit hij iets lastiger uit bedquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is waarom er iets van 6 spenen in bed liggen. Zoek het uit.
Hier was het de eerste keren ook huilen tot we ze weer uittrokken. Maar opeens was het oké?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:29 schreef Ticootje het volgende:
Koos ging huilen van zn nieuwe laarzen.
Schoenen zijn gewoon niet ok.
Nope. Ze moesten uit.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:10 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Hier was het de eerste keren ook huilen tot we ze weer uittrokken. Maar opeens was het oké?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |