abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 februari 2021 @ 17:53:03 #26
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_197800694
Hier ook loopfiets :)

En hij haalt hier de wasbak uit zijn keukentje en gooit dan speelgoed op die manier het kastje van het keukentje in. Doe ik het deurtje open komt de halve Intertoys eruit vallen.
Vind daar ook regelmatig de fles terug, en spenen, en afstandsbediening ook weleens daar teruggevonden :+
pi_197802522
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 14:57 schreef taxibabe het volgende:
Wij hebben gewoon zelf een hekje gemaakt tussen de hal en woonkamer.
Ik heb een andere vraag. Die gekke zoon van mij is snel uitgekeken op speelgoed. De knikkerbaan vindt hij even hartstikke leuk, maar de ballen verdwijnen steeds onder meubels en na 10 minuten wordt de baan gesloopt. Duplo vindt ook maar even leuk want het lukt hem nog niet goed om de blokjes op elkaar te drukken dus snel gefrustreerd en dan vliegt de stukjes door de hele kamer. De blokken heeft hij al lang en zijn gewoon niet echt meer interessant.

Hij zit nu ook vooral in een baldadige fase, alles gaat door de kamer :') En hij rent/loopt de hele dag door, ik word er zelf moe van haha.

Hebben jullie tips/ervaring qua speelgoed wat uitdagend is en waar hij ook echt zijn energie in kwijt kan?
Wij hebben een oude gymbank. Dus daar kun je een glijbaan van maken, een wip, je kan klauteren. Enz enz.

Ik wil eigenlijk nog een gymkast. En stiekem een rek in hun kamer. :D

[ Bericht 6% gewijzigd door Ticootje op 03-02-2021 20:00:08 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_197803929
Loopfiets, op/af de bank klimmen en 2x per dag naar buiten. Dat laatste is hier wel belangrijk, anders is hij onhoudbaar binnen.

Wasbakje uit keukentje halen en alles erin gooien was hier ook een tijd lang een grote hit. Momenteel is het keukentje minder interessant als keukentje, wel dient er vaak met de handpoppen bij gespeeld te worden (keukentje is ook een poppenkast namelijk :P). Wij zitten momenteel vooral in de kijkboeken, knutselen (klei, verf, kleurpotloden etc). Met alles moet het bankje aan tafel neergezet worden zodat Bas echt kan zitten.
Manlief had een jas voor Bas gekocht. Maat 92/98 en het past gewoon. Mn baby :'(.
  FOK!fotograaf woensdag 3 februari 2021 @ 21:18:57 #29
148247 taxibabe
pi_197804552
Jullie hebben de loopfiets binnen? Hmm misschien toch maar eens proberen dan. Hij vindt het nog wel een lastig en eng ding.
Oh een gymbank! Die wil ik ook, helaas is ons huis te klein voor dergelijk grote dingen.. :{
En naar buiten is hier ook echt nodig, maar zoals vandaag is het zulk slecht weer dat dat echt niet leuk is.
pi_197805084
Ja, wij hebben een Pukylino loopfiets die we vooral binnen gebruiken. Die is niet heel fijn buiten, kleine wielen. Bas heeft er in huis inmiddels een sport van gemaakt om de drempel op en af de uitbouw mee te racen dus nu gaan we wel zo af en toe ermee buiten.
  woensdag 3 februari 2021 @ 22:56:00 #31
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_197806284
Wij hebben een houten loopfiets van Prenatal, maar daar doet hij nu vrij weinig mee (15m).
Het is veel leuker om op en af de bank te gaan, op de salontafel te klimmen, je keukentje opnieuw inrichten c.q. opbouwen of de trap op klimmen :s)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 3 februari 2021 @ 23:52:06 #32
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_197806909
Onze loopfiets is vrij klein, met vier wielen dus ook stabiel.
We hebben toevallig vorige week een grotere loopfiets gekocht, met twee wielen, maar dat is toch een stuk lastiger :D wel leuk dat daar weer een uitdaging ligt.
pi_197809612
Wij hebben een grote hoekbank en Lily vind het fantastisch om dat als klimbaan te hebben. Sommige kussens eraf, zodat er een gat ontstaat, sommige op elkaar, een paar schuin tegen de bank op de grond als glijbaan. Dan kan ze echt lang zoet zijn met klauteren en klimmen.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_197819244
Thanks allen voor de traphekjes tips. Ga ze morgen eens bekijken.
Shine bright like a diamond.
pi_197819353
Ik heb zo’n heel onverantwoord ouderwets traphek. Ik denk dat het er al een jaar of 7 zit.
  FOK!fossiel donderdag 4 februari 2021 @ 21:19:18 #36
1455 Keroppi
kool kikker
pi_197821892
Klauteren is hier ook zwaar favoriet :)

De laatste tijd gebeurt het af en toe dat ze ‘s nachts wakker wordt en dan haar speen kwijt is. Maar het is dan ook niet zo dat ze enige moeite doet om ‘m te zoeken... Vannacht lag ze (volgens mij zelfs met haar ogen dicht) terwijl ze gewoon stil lag, heel hard “Peen! Peen!” te huilroepen. Speen gegeven en dan is het ook direct goed.

Maar vind het vooral beetje vreemd. Eerder haalden we de speen als ze sliep ‘s avonds gewoon uit haar bed en was het nooit een probleem. Oh well... * haalt schouders op *
Chick on a mission
pi_197822137
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 21:19 schreef Keroppi het volgende:
Klauteren is hier ook zwaar favoriet :)

De laatste tijd gebeurt het af en toe dat ze ‘s nachts wakker wordt en dan haar speen kwijt is. Maar het is dan ook niet zo dat ze enige moeite doet om ‘m te zoeken... Vannacht lag ze (volgens mij zelfs met haar ogen dicht) terwijl ze gewoon stil lag, heel hard “Peen! Peen!” te huilroepen. Speen gegeven en dan is het ook direct goed.

Maar vind het vooral beetje vreemd. Eerder haalden we de speen als ze sliep ‘s avonds gewoon uit haar bed en was het nooit een probleem. Oh well... * haalt schouders op *
Dat is waarom er iets van 6 spenen in bed liggen. Zoek het uit.
pi_197823145
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 21:33 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat is waarom er iets van 6 spenen in bed liggen. Zoek het uit.
Haha, Hier inderdaad 3 en aan een Speendoekje. Dat gooit hij iets lastiger uit bed _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  FOK!fossiel vrijdag 5 februari 2021 @ 08:25:02 #39
1455 Keroppi
kool kikker
pi_197827448
Haha zelf heb ik het idee dat al zou ik 100 spenen in bed leg, het niet zou werken omdat ze op dat moment niet zoekt en stil met haar ogen dicht ligt te bleren :D

Het gebeurt gelukkig maar zeer incidenteel :)

Ze heeft trouwens een sterke voorkeur voor de mannelijke aanspreekvorm. Zowel mijn vriend en ik zijn 'papa'. Terwijl als je vraagt 'Wie is mama, ze mij aanwijst'. Zelfde verhaal met opa en oma.
Chick on a mission
  FOK!fotograaf vrijdag 5 februari 2021 @ 12:42:02 #40
148247 taxibabe
pi_197831757
Bijzonder hoe dat zo kan verschillen per kind. Hier weigerde Thomas voor zijn eerste verjaardag 's nachts zijn speen, overdag wilde hij de speen al heel lang niet meer. Dus wij hebben al maanden geen speen meer in huis.

Nog bedankt voor alle tips qua speelgoed! Ik ben nu een beetje aan het kijken wat we kunnen gaan doen om het binnen wat uitdagender te maken. Gisteren zijn we wel weer lekker veel naar buiten geweest, dat scheelt al enorm!
Oh en er zijn boven 2 kiesjes door en beneden 2 hoektandjes, dus dat verklaart denk ik ook wel een beetje zijn gedrag, gewoon 4 tegelijk.
pi_197850529
Koos ging huilen van zn nieuwe laarzen.

Schoenen zijn gewoon niet ok.
  FOK!fossiel zaterdag 6 februari 2021 @ 15:10:48 #42
1455 Keroppi
kool kikker
pi_197852673
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 13:29 schreef Ticootje het volgende:
Koos ging huilen van zn nieuwe laarzen.

Schoenen zijn gewoon niet ok.
Hier was het de eerste keren ook huilen tot we ze weer uittrokken. Maar opeens was het oké?
Chick on a mission
pi_197859811
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 15:10 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Hier was het de eerste keren ook huilen tot we ze weer uittrokken. Maar opeens was het oké?
Nope. Ze moesten uit.
  FOK!fotograaf zondag 7 februari 2021 @ 08:40:11 #44
148247 taxibabe
pi_197867116
Er ligt hier een dik pak, sommige stukken zeker wel een halve meter! Thomas snapte er niks van buiten _O- Hij wist niet zo goed wat hij er van moest vinden, maar op de slee vond hij wel leuk!
  Moderator zondag 7 februari 2021 @ 09:10:44 #45
447051 crew  Peejtur
pi_197867493
Ja hier ook veel. Zo de slee er maar eens bijpakken.
pi_197867828
Bas:Mama nee buiten. Buiten brrr.

Nadat we binnen waren van een rondje op de slee door de wijk. :D
pi_197867864
Iedereen vroeg op seg. Wij moeten nog ontbijten :@
Straks pakken we kind in 20 lagen in en gaan we ff de tuin in om te kijken of hij het leuk vindt op de slee.
pi_197868276
Ja Bas was vanmorgen om half 6 al wakker ;(
  FOK!fotograaf zondag 7 februari 2021 @ 10:38:54 #49
148247 taxibabe
pi_197868867
Thomas is de laatste week elke ochtend tussen half 6 en 6 wakker :') :O De koffiemachine draait hier overuren :')
Net weer ff buiten geweest, hij wilde niet meer naar binnen _O-
pi_197869203
Hier ligt ook al een laag sneeuw (omgeving Rotterdam). Ontbeten, klaargemaakt en de slee klaargezet.

Zo maar eens naar buiten voor wat sneeuwplezier :P

Ik had een sneeuwpak gekocht voor Mayra, die komt nu goed van pas.

Waar kopen jullie trouwens handschoentjes voor dreumesen? Ik zag overal alleen maar wanten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')