abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_199231818
Zou kunnen, die nummers waren bijna klaar heeft Wouter weleens gezegd. Hij was trouwens laatst wel weer bij Wouter in de studio dus volgens mij is de strijdbijl begraven.
Hij schrijft zoveel nieuwe dingen en werkt met Amerikaanse songwriters samen, ik denk dat hij vooruit wil. Wel heel jammer.. echt pareltjes sommige liedjes van de tour.
pi_199231951
Zei hij niet in 1 van die Amerikaanse interviews dat die op het songfestival een nummer gaat zingen van dezelfde producers als Arcade oid? Dat zou Wouter Hardy dan wel zijn toch?
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_199232127
Ja dat klopt :D
Een van die drie nieuwe liedjes heet Stars blijkt uit de databases en van dat liedje zat een snippet in een Instastory waar hij in de studio van Wouter zat. Zou zomaar kunnen kloppen!
pi_199232628
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 13:33 schreef Mlita het volgende:
Zou kunnen, die nummers waren bijna klaar heeft Wouter weleens gezegd. Hij was trouwens laatst wel weer bij Wouter in de studio dus volgens mij is de strijdbijl begraven.
Hij schrijft zoveel nieuwe dingen en werkt met Amerikaanse songwriters samen, ik denk dat hij vooruit wil. Wel heel jammer.. echt pareltjes sommige liedjes van de tour.
Ah ok, gelukkig! Ben benieuwd of we ook weer echt kunnen horen dat hij samen met hem heeft gewerkt :D
pi_199275224
twitter
pi_199276395

kwam net dit filmpje tegen op youtube. Wat moet dat spannend zijn voor een artiest om zo op te komen lopen, tig mensen die alles voor je klaar zetten en dan maar hopen dat het goed gaat. de piano vaststaat, de microfoon goed staat afgesteld, de lamp die hier pas wordt vastgemaakt.....en dan binnen een paar seconden klaar moet zijn en moet shinen! respect hoor!
pi_199276418
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:39 schreef drxanax het volgende:

kwam net dit filmpje tegen op youtube. Wat moet dat spannend zijn voor een artiest om zo op te komen lopen, tig mensen die alles voor je klaar zetten en dan maar hopen dat het goed gaat. de piano vaststaat, de microfoon goed staat afgesteld, de lamp die hier pas wordt vastgemaakt.....en dan binnen een paar seconden klaar moet zijn en moet shinen! respect hoor!
Leuk filmpje, maar er wordt er eentje niet goed geloof ik.
pi_199278750
Duncan gaat met Feel Something de eerste halve finale openen en in de finale een mini concert geven van nieuwe song(s) en Arcade.
Ik ben heeeel benieuwd. De keuze voor Feel Something vind ik wel opvallend want dat kwam de laatste paar keer live niet helemaal lekker uit de verf.
pi_199331932
twitter

Jemig wat lullig :')
pi_199331995
Oh wacht of is dit die oude docu die we al kennen? :+
pi_199332009
Klopt! De nieuwe docu wordt op RTL4 uitgezonden op 15 mei heel laat.
pi_199332065
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 16:43 schreef Mlita het volgende:
Klopt! De nieuwe docu wordt op RTL4 uitgezonden op 15 mei heel laat.
Ah ok, dan is het ook weer niet zo'n ramp :P
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')