abonnement Unibet Coolblue
pi_199231818
Zou kunnen, die nummers waren bijna klaar heeft Wouter weleens gezegd. Hij was trouwens laatst wel weer bij Wouter in de studio dus volgens mij is de strijdbijl begraven.
Hij schrijft zoveel nieuwe dingen en werkt met Amerikaanse songwriters samen, ik denk dat hij vooruit wil. Wel heel jammer.. echt pareltjes sommige liedjes van de tour.
pi_199231951
Zei hij niet in 1 van die Amerikaanse interviews dat die op het songfestival een nummer gaat zingen van dezelfde producers als Arcade oid? Dat zou Wouter Hardy dan wel zijn toch?
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_199232127
Ja dat klopt :D
Een van die drie nieuwe liedjes heet Stars blijkt uit de databases en van dat liedje zat een snippet in een Instastory waar hij in de studio van Wouter zat. Zou zomaar kunnen kloppen!
pi_199232628
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 13:33 schreef Mlita het volgende:
Zou kunnen, die nummers waren bijna klaar heeft Wouter weleens gezegd. Hij was trouwens laatst wel weer bij Wouter in de studio dus volgens mij is de strijdbijl begraven.
Hij schrijft zoveel nieuwe dingen en werkt met Amerikaanse songwriters samen, ik denk dat hij vooruit wil. Wel heel jammer.. echt pareltjes sommige liedjes van de tour.
Ah oké, gelukkig! Ben benieuwd of we ook weer echt kunnen horen dat hij samen met hem heeft gewerkt :D
pi_199275224
twitter
pi_199276395

kwam net dit filmpje tegen op youtube. Wat moet dat spannend zijn voor een artiest om zo op te komen lopen, tig mensen die alles voor je klaar zetten en dan maar hopen dat het goed gaat. de piano vaststaat, de microfoon goed staat afgesteld, de lamp die hier pas wordt vastgemaakt.....en dan binnen een paar seconden klaar moet zijn en moet shinen! respect hoor!
pi_199276418
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:39 schreef drxanax het volgende:

kwam net dit filmpje tegen op youtube. Wat moet dat spannend zijn voor een artiest om zo op te komen lopen, tig mensen die alles voor je klaar zetten en dan maar hopen dat het goed gaat. de piano vaststaat, de microfoon goed staat afgesteld, de lamp die hier pas wordt vastgemaakt.....en dan binnen een paar seconden klaar moet zijn en moet shinen! respect hoor!
Leuk filmpje, maar er wordt er eentje niet goed geloof ik.
pi_199278750
Duncan gaat met Feel Something de eerste halve finale openen en in de finale een mini concert geven van nieuwe song(s) en Arcade.
Ik ben heeeel benieuwd. De keuze voor Feel Something vind ik wel opvallend want dat kwam de laatste paar keer live niet helemaal lekker uit de verf.
pi_199331932
twitter

Jemig wat lullig :')
pi_199331995
Oh wacht of is dit die oude docu die we al kennen? :+
pi_199332009
Klopt! De nieuwe docu wordt op RTL4 uitgezonden op 15 mei heel laat.
pi_199332065
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 16:43 schreef Mlita het volgende:
Klopt! De nieuwe docu wordt op RTL4 uitgezonden op 15 mei heel laat.
Ah oké, dan is het ook weer niet zo'n ramp :P
pi_199444410
Wat een mooi mens is het toch🥺
Ja sorry die docu is net klaar.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_199446442
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 00:43 schreef dollce het volgende:
Wat een mooi mens is het toch🥺
Ja sorry die docu is net klaar.
Ja, echt he. Toen hij moest huilen :'(
Ben hier voor het songfestivalforum.
pi_199446525
Die beelden ook bij Eurovision shine a light..
Zo alleen :'(
Gelukkig weer zijn hele team betrokken bij de optredens dit jaar :D
pi_199449723
Ik werd zelf een beetje verdrietig van de docu. Zo herkenbaar met het pesten. Hij komt zo fragiel over. Vond het echt zielig. Hopelijk kan hij het nou achter zich laten en vol goede moed en met zelfvertrouwen de toekomst in.
pi_199508078
In alle gekte gaat dit ook nog gewoon lekker door

twitter
pi_199519035
beterschap Duncan :'(
I tried to tease it, but i just pissed it off
  donderdag 20 mei 2021 @ 19:03:42 #269
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_199523741
Wat een slecht nummer zeg dat hij zong tijdens het songfestival. Hij heeft betere liedjes.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_199536230
Dit is z'n nieuwe single. Geproduceerd door, jawel, Wouter Hardy. Volgens mij zou hij deze ook morgen gaan zingen tijdens de finale.

pi_199536285
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 09:32 schreef blackswangreen het volgende:
Dit is z'n nieuwe single. Geproduceerd door, jawel, Wouter Hardy. Volgens mij zou hij deze ook morgen gaan zingen tijdens de finale.

ja klopt, dat heeft die in ieder geval wel gezegd in een interview. (dat zegt dat bij Duncan ook niet zoveel, in zowat elk Amerikaans interview zegt die bijvoorbeeld dat die 17 was tijdens de Voice)

Ik hoop dat het nummer alsnog op de een of andere manier te horen is, al is het maar tijdens die film die ze gemaakt hebben.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_199538242
Klopt liedje is geschreven door Duncan, Jordan (zijn verloofde), Leland en Wouter Hardy deed de productie. Het is zo zo mooi trouwens :'(
pi_199538256
Ik hoop zo dat ze goede repetitie beelden hebben..
  vrijdag 21 mei 2021 @ 13:44:49 #274
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_199539476
Dinsdag negatief getest, woensdag coronaklachten.
Iets klopt niet.
pi_199541725
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:23 schreef Mlita het volgende:
Klopt liedje is geschreven door Duncan, Jordan (zijn verloofde), Leland en Wouter Hardy deed de productie. Het is zo zo mooi trouwens :'(
echt he, deze is volgens mij nog persoonlijker dan Sleeping On the Phone
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_199584595
Stars is prachtig O+ vond zijn optreden gisteravond ook heel mooi.
pi_199584857
Wat was zijn nieuwe nummer Stars práchtig gisteren O+ O+ O+

Wat mij betreft het beste en mooiste optreden van de drie avonden bij elkaar. We zaten hier thuis ineens doodstil op de bank te luisteren, inclusief kippenvel.

In november ga ik hem weer zien in Tivoli, nu al zin in

Wat ontzettend tof hoe hard zijn carrière gegaan is na de winst. En hoe knap dat hij zo dicht bij zichzelf lijkt te blijven qua muziek.
pi_199585789
quote:
17s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:43 schreef Manusje_v_a het volgende:
Wat was zijn nieuwe nummer Stars práchtig gisteren O+ O+ O+

Wat mij betreft het beste en mooiste optreden van de drie avonden bij elkaar. We zaten hier thuis ineens doodstil op de bank te luisteren, inclusief kippenvel.

In november ga ik hem weer zien in Tivoli, nu al zin in

Wat ontzettend tof hoe hard zijn carrière gegaan is na de winst. En hoe knap dat hij zo dicht bij zichzelf lijkt te blijven qua muziek.
Ik kan er niet naar luisteren/kijken zonder tranen in m’n ogen. Zo mooi, zoveel emotie in die stem van hem.(Dat heb ik dus gemist bij Gjon, emotie in zijn stem. Met alleen perfecte stembeheersing kom je niet in de harten van alle mensen, dat blijkt maar weer.)
pi_199588205
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 18:46 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Ik kan er niet naar luisteren/kijken zonder tranen in m’n ogen. Zo mooi, zoveel emotie in die stem van hem.(Dat heb ik dus gemist bij Gjon, emotie in zijn stem. Met alleen perfecte stembeheersing kom je niet in de harten van alle mensen, dat blijkt maar weer.)
Dat heb ik ook :D mooiste nummer sinds Arcade vind ik
pi_199590346
quote:
17s.gif Op zondag 23 mei 2021 20:59 schreef Em31 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook :D mooiste nummer sinds Arcade vind ik
Ik vind het grappig dat je er zo duidelijk de hand van Wouter Hardy in kunt horen... het begin is zelfs vrijwel identiek aan Tout l'univers :) Hij heeft echt een bepaalde stijl van produceren die een hele goede match is met Duncan. Ik hoop dat ze weer vaker gaan samenwerken.
pi_199610844
Het ziet er naar uit dat Stars gaat floppen. Jammer hoor, dit lied verdient wel beter.
Maar ja, Duncan doet zelf ook totaal geen promotie ervoor, dus die zal het wel best vinden.
I tried to tease it, but i just pissed it off
  Moderator dinsdag 25 mei 2021 @ 13:16:00 #282
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_199611136
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 12:58 schreef dollce het volgende:
Het ziet er naar uit dat Stars gaat floppen. Jammer hoor, dit lied verdient wel beter.
Maar ja, Duncan doet zelf ook totaal geen promotie ervoor, dus die zal het wel best vinden.
Het zou kunnen dat het gaat floppen, maar waarom ziet het er nu al naar uit? Het nummer is pas 4 dagen uit.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 13:17:06 #283
8369 speknek
Another day another slay
pi_199611154
Zit ie niet ook nog steeds thuis met kerona?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 13:29:43 #284
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_199611321
Ik vind Stars ook echt een prachtig nummer.

Hij maakt het zichzelf ook niet makkelijk want dat refrein is echt niet makkelijk met dat telkens teruggaan van kopstem naar borststem.
Koel en donker bewaren
pi_199611338
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 13:16 schreef Mike het volgende:

[..]

Het zou kunnen dat het gaat floppen, maar waarom ziet het er nu al naar uit? Het nummer is pas 4 dagen uit.
het wordt echt totaal niet gedraaid op de radio en de streams zijn ook niet echt geweldig, vandaar.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_199614236
Bijna een half miljoen sinds vrijdag is geen ramp toch?
pi_199614468
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 13:31 schreef dollce het volgende:

[..]

het wordt echt totaal niet gedraaid op de radio en de streams zijn ook niet echt geweldig, vandaar.
Lang niet alle radio stations zijn zo snel met dingen oppikken. En.... zoals iemand al opmerkte, het nummer is pas uit.... Geef het tijd, het is een prachtig nummer, dat gaat echt wel lopen.
pi_199614968
Ff wachten op een tiktok trend in 2023 toch?
dag
pi_199621401
Half miljoen streams in die paar dagen is goed hoor. Na Arcade best gestreamde song van hem in zo’n korte tijd.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 mei 2021 @ 14:31:20 #290
163650 Greys
pi_199627199
Vraagje. Dit is géén aanval maar iets dat ik me afvraag. Duncan klonk in de live semi dinsdag zó enorm veel beter dan in de doorlopen/juryshow etc ervoor, dat ik me haast ging afvragen of het wel helemaal live was dinsdag. Ik zag er niemand hier over praten maar betekent dat ook dat niemand het zich afvroeg? Niemand die er maandagavond of dinsdagmiddag bij was in de zaal en toen dinsdagavond ineens 'Huh?' dacht...?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_199627302
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:31 schreef Greys het volgende:
Vraagje. Dit is géén aanval maar iets dat ik me afvraag. Duncan klonk in de live semi dinsdag zó enorm veel beter dan in de doorlopen/juryshow etc ervoor, dat ik me haast ging afvragen of het wel helemaal live was dinsdag. Ik zag er niemand hier over praten maar betekent dat ook dat niemand het zich afvroeg? Niemand die er maandagavond of dinsdagmiddag bij was in de zaal en toen dinsdagavond ineens 'Huh?' dacht...?

Is hier wel een paar keer besproken dat het niet live was, in de repetitietopics was dat denk ik.
  woensdag 26 mei 2021 @ 14:43:36 #292
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_199627335
Ik heb alleen de tv-versie gezien en ik ging er toen vanuit dat dat playback was, zo klonk het iig wel.
Koel en donker bewaren
pi_199627382
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:31 schreef Greys het volgende:
Vraagje. Dit is géén aanval maar iets dat ik me afvraag. Duncan klonk in de live semi dinsdag zó enorm veel beter dan in de doorlopen/juryshow etc ervoor, dat ik me haast ging afvragen of het wel helemaal live was dinsdag. Ik zag er niemand hier over praten maar betekent dat ook dat niemand het zich afvroeg? Niemand die er maandagavond of dinsdagmiddag bij was in de zaal en toen dinsdagavond ineens 'Huh?' dacht...?

Dit is zonder enige twijfel playback. Dat is hier ook al besproken.

Z'n optreden in de finale was wel 'live', maar daar zaten ook wel veel studiovocalen achter gemixt.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 mei 2021 @ 14:51:24 #294
163650 Greys
pi_199627461
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:40 schreef Em31 het volgende:

[..]

Is hier wel een paar keer besproken dat het niet live was, in de repetitietopics was dat denk ik.
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb alleen de tv-versie gezien en ik ging er toen vanuit dat dat playback was, zo klonk het iig wel.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:46 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Dit is zonder enige twijfel playback. Dat is hier ook al besproken.

Z'n optreden in de finale was wel 'live', maar daar zaten ook wel veel studiovocalen achter gemixt.
Ah dank jullie! Ik heb daar natuurlijk best veel gemist van hier in de topics en had het hier in Duncan topic geloof ik niet gezien dus ging al twijfelen of ik de enige was die flink twijfelde. :P

Zonde wel. Had echt gedacht dat ie dat live zou willen en kunnen als winnaar van vorige keer. Was volgens mij wel degelijk de bedoeling gezien de repetities. Maar misschien toch niet helemaal lekker in z'n vel ofzo.

(Ik ging óók twijfelen omdat ik onder die youtube echt nul reactie zie met 'waarom zong hij niet live'.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 26-05-2021 15:00:29 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_199627675
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:51 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

[..]

Zonde wel. Had echt gedacht dat ie dat live zou willen en kunnen als winnaar van vorige keer. Was volgens mij wel degelijk de bedoeling gezien de repetities. Maar misschien toch niet helemaal lekker in z'n vel ofzo.

Nou ja aangezien je zelf al zegt in 1 van je vorige posts dat het live nergens naar klonk tijdens de repetities lijkt het me niet heel raar dat die ervoor kiest om te playbacken. Toch?
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_199627814
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:31 schreef Greys het volgende:
Vraagje. Dit is géén aanval maar iets dat ik me afvraag. Duncan klonk in de live semi dinsdag zó enorm veel beter dan in de doorlopen/juryshow etc ervoor, dat ik me haast ging afvragen of het wel helemaal live was dinsdag. Ik zag er niemand hier over praten maar betekent dat ook dat niemand het zich afvroeg? Niemand die er maandagavond of dinsdagmiddag bij was in de zaal en toen dinsdagavond ineens 'Huh?' dacht...?

ja, ik vroeg me dat ook af. Hij hield de microfoon ook wel heel erg voor zijn mond, alsof hij aan maskeren was dat hij stond te playbacken.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 mei 2021 @ 15:29:24 #297
163650 Greys
pi_199628027
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:07 schreef dollce het volgende:

[..]

Nou ja aangezien je zelf al zegt in 1 van je vorige posts dat het live nergens naar klonk tijdens de repetities lijkt het me niet heel raar dat die ervoor kiest om te playbacken. Toch?
Ik zeg nergens dat het 'nergens naar klonk'. Dat maak jij ervan, geen woorden in m'n mond leggen. Alleen dat het tijdens de live show ineens een stuk beter was, zó veel beter dat het ineens een studioversie leek. Had het gewoon niet verwacht, een vorige winnaar die niet live zingt tijdens het ESF. Vandaar dat ik ging twijfelen. Kon toch dat ie eerder last van z'n keel had en nu niet door een magisch medicijn ofzo. :+

Laten we gewoon even heel eerlijk zijn: had jij het vooraf verwacht? Dat ie eventueel niet live zou zingen tijdens het esf? Ik had het zó enorm niet verwacht dat ik daardoor dus ging twijfelen. :) En nog steeds wel een piepklein beetje. Omdat ik het me haast niet voor kan stellen maar het er toch echt op lijkt.

Ook op Twitter zag ik die avond geen hoos aan 'waarom zingt ie niet live' tweets dus het leek alsof bijna niemand het wilde benoemen ofzo. Dus ging aan mezelf twijfelen of het dan toch wel live was. Vandaar de vraag hier wat jullie denken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 28-05-2021 12:43:43 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 26 mei 2021 @ 15:38:44 #298
436222 Japepk
Padvinder
pi_199628182
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:29 schreef Greys het volgende:
Laten we gewoon even heel eerlijk zijn: had jij het vooraf verwacht? Dat ie eventueel niet live zou zingen tijdens het esf? Ik had het zó enorm niet verwacht dat ik daardoor dus ging twijfelen. En nog steeds wel een piepklein beetje. Omdat ik het me haast niet voor kan stellen maar het er toch echt op lijkt.
Hij zong vorig jaar niet eens live toen er geen publiek bij was. Wat dat betreft is wel bekend dat hij niet de meest stabiele persoon is.
't Echte en 't ware!
pi_199628199
nee en daardoor is m'n waardering voor hem ook flink gezakt. Het is gewoon valsspelen wat die heeft gedaan.
I tried to tease it, but i just pissed it off
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 mei 2021 @ 15:43:19 #300
163650 Greys
pi_199628269
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:38 schreef Japepk het volgende:

[..]

Hij zong vorig jaar niet eens live toen er geen publiek bij was. Wat dat betreft is wel bekend dat hij niet de meest stabiele persoon is.
Shine a Light bedoel je?
Ja maar ik dacht dus dat de paniekaanvallen (waar dat toen kennelijk door kwam, toch?) over zijn. Zei hij laatst in een talkshow. Dat hij die goed onder controle heeft en ze nu aankan.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:39 schreef dollce het volgende:
nee en daardoor is m'n waardering voor hem ook flink gezakt. Het is gewoon valsspelen wat die heeft gedaan.
Mjah als het weer door paniek kwam is het niet echt valsspelen, maar ben er dan maar gewoon eerlijk over. Nu zit ineens iedereen op YouTube te doen alsof het live was in de reacties. :@ Toch stond ie gewoon op podium te zingen tijdens repetities dus ik snap het niet goed.

Maar misschien had ie toen al last van de later blijkende corona.

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 28-05-2021 12:45:27 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')