SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan lig je er waarschijnlijk uit binnen 5 secondenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
zelf zit ik niet op Telegram. Anders had ik wel cartoons van Mohammed geplaatst in die chatgroep. En varkensvlees, foto's van gezellige barbecues met spareribs.
Niet gekoppeld aan een telefoonnummer of iets anders..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:59 schreef LXIV het volgende:
Is de afzender van zo’n telegram-bericht niet te achterhalen?
Toch was het vrij plotseling ook weer voorbij. Hoe kan dat dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarom niet? Politie/ME had gister totaal geen overmacht in Rotterdam sowieso. Als dat een beetje de gang van zaken is, kan dit 'prima' elke avond herhaald worden.
Elke telefoon heeft GPS en computers hebben IP nummers dus uiteindelijk wel ,maar ik denk dat de mensen achter die app zitten daar geen zin in hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Niet gekoppeld aan een telefoonnummer of iets anders..
Als ik na het eten op bezoek ga ergens en ik moet om 20:30 weer vertrekken om boetevrij thuis te komen is dat best kort.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:50 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik begrijp echt het probleem niet met die avondklok... hij gaat pas vanaf 21h in, het is winter en koud buiten, de horeca is dicht... waarom zou je na die tijd nog naar buiten willen gaan...
die zouden nooit die lelijke smurf gebruiken lolquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
groot ajax logo lijkt me toch wel een hint.
Groepen worden uiteindelijk wel uit elkaar gedreven natuurlijk, dus alles splitst zich een beetje op.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Toch was het vrij plotseling ook weer voorbij. Hoe kan dat dan?
Maar als Nederlander eet je toch precies om 6 uur?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:01 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Als ik na het eten op bezoek ga ergens en ik moet om 20:30 weer vertrekken om boetevrij thuis te komen is dat best kort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |