SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door mschol op 25-01-2021 23:41:42 ]
Dat wordt nachtwerkquote:Op maandag 25 januari 2021 23:35 schreef UitStraling het volgende:
Ze hebben alle Red Bull gejat uit de winkels.
Zie het inderdaadquote:Op maandag 25 januari 2021 23:35 schreef UitStraling het volgende:
Ze hebben alle Red Bull gejat uit de winkels.
*donequote:Op maandag 25 januari 2021 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Koen haal snel de ophaalbrug op voordat er hier ook rellen uitbreken.
Balliequote:Op maandag 25 januari 2021 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*done
Geen hooligans, wappies, asos of allochtonen hier toegestaan die kicken op rellen
Zet pannetje kokend frituurvet net buiten de stadspoort in de hoop dat ze daarin springt.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In een oorlog vallen slachtoffers
Daar dobbert ze morgen wel in.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet pannetje kokend frituurvet net buiten de stadspoort in de hoop dat ze daarin springt.
quote:Op maandag 25 januari 2021 23:43 schreef UitStraling het volgende:
"Bosschenaren, meest trotse volk ter wereld"
Ik ken wel wat Bossche hockeymeisjesquote:Op maandag 25 januari 2021 23:45 schreef Koen66 het volgende:
Ik zal morgen een collega eens aanspreken, die woont ook in Den Bosch. Is een hockeymeisje maar die zijn ook niet te vertrouwen
zeker van die rechtse meisjes met linkse praatjesquote:Op maandag 25 januari 2021 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken wel wat Bossche hockeymeisjes
Geef het een maandje of 4.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben wel benieuwd hoe snel het daar opgeruimd is. Gisteren in Eindhoven was het rond deze tijd wel klaar.
Daar nog geen rellen?quote:Op maandag 25 januari 2021 23:48 schreef CherryLips het volgende:
Jezus, jullie zijn alweer een topic verder.
quote:Op maandag 25 januari 2021 23:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ twitter ]
Als pers(fotograaf) ben je ook niet veilig
Hey bontkraagjes. Je verwacht het niet.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ twitter ]
Als pers(fotograaf) ben je ook niet veilig
Denk dat velen het eerder aan hun moeder moeten uitleggen danquote:Op maandag 25 januari 2021 23:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Politie kan beter van die verf inzetten die je niet van je smoel afkrijgt. Dan kun je een dag erna aan je baas uitleggen waarom je eruit ziet als een smurf.
Overal trouw present als er iets te rellen valtquote:Op maandag 25 januari 2021 23:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hey bontkraagjes. Je verwacht het niet.
Avondvullende uitzending van Opsporing Verzocht morgen.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Overal trouw present als er iets te rellen valt
Sowieso veel materieel voor dat programma, dat redden ze nooit met dat uurtjequote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Avondvullende uitzending van Opsporing Verzocht morgen.
Andere soort blauwe waf-el huehuequote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een rooie poes.
een waffel wat?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Andere soort blauwe waf-el huehue
nuttige meetings?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben van 7:30 tot 12:30 opgeslokt door meetings. Dan een uurtje pauze en weer een
De een nuttiger dan de ander verwacht ik. Allemaal met verschillende klanten.quote:
MIsschien nog wel rooksignalenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De een nuttiger dan de ander verwacht ik. Allemaal met verschillende klanten.
Die nu begint is de eerste met Vietnamezen waar ik bij zit. Dus eens kijken op welke manier die communiceren.
Ze hebben internet daar schijntquote:
Je kan tegenwoordig niet meer voor grap met je vingers spleetogen maken als garpjequote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze hebben internet daar schijnt![]()
Maar het is even aftasten wat de manier van zakendoen gaat zijn; en wel benieuwd of het niet bergen energie kost om ze te volgen.
Bij sommige Aziaten is het erg intensief om ze kunnen verstaan. Maar in de introductie nu is het best ok.
Dat zijn ook geen glapjesquote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig niet meer voor grap met je vingers spleetogen maken als garpje
Balliequote:
nog spierpijnquote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:41 schreef gianni61 het volgende:
Iedereen flink met de ME op de vuist geweest gisteravond?
Het is weer een dag dichter bij het weekendquote:
Of vragen of ze in loempia’s willen betalen. Ook not done.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig niet meer voor grap met je vingers spleetogen maken als garpje
Denk dat ik een avondje overslaquote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kom op, lekker werken en vanavond weer rellen![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of vragen of ze in loempia’s willen betalen. Ook not done.
Dit is oprecht jammer.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga vanavond wel lekker meppen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weekend wordt schijnbaar weer goed weerquote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:45 schreef CherryLips het volgende:
Dinsdag is bijna woensdag en woensdag is zo goed als weekend
Natte snee en regenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Weekend wordt schijnbaar weer goed weer
flauw politiek correct gedoe allemaalquote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om te rellen? Want daarvoor kunnen we denk ik beter regen hebben het hele weekend.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mag ook wel na dagen regen tot aan het weekendquote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fightclub maar dan buiten op grote schaalquote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan komt dat waterkanon niet zo hard aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om te rellen? Want daarvoor kunnen we denk ik beter regen hebben het hele weekend.
gisteravond was het schijnbaar prima weer om debiel te doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om te rellen? Want daarvoor kunnen we denk ik beter regen hebben het hele weekend.
waarom zo negatief?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:49 schreef CherryLips het volgende:
Goed weer in het weekend is toch kut want het is overal druk.
Glas half leeg..quote:
Je wil dat ik je dronken voer?quote:
Omdat die vooral de plunderaars zijn. Dat is weer een ander type in vergelijking met de mensen die zaterdagmiddag eerst tegenover de politie stonden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:50 schreef dud0r het volgende:
Wat ik nou niet snap aan al die relschoppers is dat ze allemaal wegrennen. Als ze daar staan te rellen dan ga je toch met de hele groep op de vuist met de politie en de me? Wat ben je dan voor pussy als je weg gaat rennen
de originele gasten die tegen de coronaregels protesteerden zijn er vrijwel niet meer, die zijn vervangen door de geweldplegers (lees voornamelijk "voetbalsupporters" en "bontkraagjes") en door plunderaars (en deze rennen hard weg als ze hun buit hebben)quote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat die vooral de plunderaars zijn. Dat is weer een ander type in vergelijking met de mensen die zaterdagmiddag eerst tegenover de politie stonden.
Om direct met ghb te beginnen is ook meteen zo drastischquote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zegt nergens dat er alcohol in zit.
Ik zag beelden vanuit volgens mij Haarlem waar ze brand midden op de weg aan het stoken waren en die rende ook weg toen er een dozijn busjes aan kwam rijden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat die vooral de plunderaars zijn. Dat is weer een ander type in vergelijking met de mensen die zaterdagmiddag eerst tegenover de politie stonden.
Maar dat komt omdat de jeugdwerkers van de gemeente te weinig activiteiten voor ze organiseren en ze een moeilijke jeugd haddenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de originele gasten die tegen de coronaregels protesteerden zijn er vrijwel niet meer, die zijn vervangen door de geweldplegers (lees voornamelijk "voetbalsupporters" en "bontkraagjes") en door plunderaars (en deze rennen hard weg als ze hun buit hebben)
Zijn ze weer vergeten een potje thee te zetten?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat de jeugdwerkers van de gemeente te weinig activiteiten voor ze organiseren en ze een moeilijke jeugd hadden
ja joh, vet medelijden dit dat. Kortom: ga maar lekker je gang, sloop, plunder, doe je ding want ze zijn zielugquote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat de jeugdwerkers van de gemeente te weinig activiteiten voor ze organiseren en ze een moeilijke jeugd hadden
blijkbaar.quote:
waarom nietquote:
@bitterbal blijft de buitencategoriequote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:12 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 25-01-2021
nr / aantal posts / gebruiker
01 227 bitterbal
02 164 Budapestenaar
03 157 FranticDJ
04 154 UitStraling
05 098 dud0r
06 094 Citizen.Erased
07 083 CherryLips
08 075 Dr_Flash
09 060 gianni61
09 060 LTVDK
11 058 Lospedrosa
12 048 Amarantha
13 037 Jacquelinehasselbaink
14 034 Koen66
15 032 IJsdraakje
15 032 EttovanBelgie
17 031 christmastsunami
18 024 kwiwi
19 022 Karzai
20 013 Solotovski
20 013 shiitake
20 013 liesje1979
23 012 DaMart
24 011 Ygritte
25 009 mschol
25 009 Bomenverzameling
27 008 Pheno
28 003 crv
29 002 Haags
30 001 Puala
30 001 Fogel
klik hier voor meer stats
Die gaat al tijden hardquote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:bitterbal blijft de buitencategorie
gewoon weer koos werkloos johquote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die zit de hele dag op een postbankquote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst zooooooo die heeft echt een enorme maar ze zit gewoon een beetje raar met haar benen.quote:
Ik ook niet meer en ik moet nog 4 uurtjes en dan nog een college van dik een uurquote:
Ik moet nog 8 uurquote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet meer en ik moet nog 4 uurtjes en dan nog een college van dik een uur
druk dagje zo te horenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
schuif zo maar eens op naar de andere kant van de bank
ik ga zometeen onder water, dan zijn jullie even van mij afquote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
schuif zo maar eens op naar de andere kant van de bank
Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga zometeen onder water, dan zijn jullie even van mij af
Je gaat je aquarium schoonmaken?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga zometeen onder water, dan zijn jullie even van mij af
quote:
8fact er bij nemenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allen op deze miezerige ochtend. Al belooft het binnenkort weer wat verder open te trekkenVandaag alweer 3:10 langer daglicht dan gisteren
![]()
Batman en Robin wonen in Gotham city
Als je eind januari al door de leuke weetjes heen bent wordt het nog een lang jaarMaar hopelijk valt het mee
zo lang er niks kapot gaat, blijf ik droog en in levenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben.
zo iets jaquote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gaat je aquarium schoonmaken?
Is niet nodig hoorquote:
gok dat ie zichzelf gaat verzuipen onder de pompquote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gaat je aquarium schoonmaken?
Nu je weet dat ze dienst heeft tik je zeker het ene na het andere bekertje koffie naar binnen?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en ik heb al even een lekker bakkie café crčme gehaald bij Koffiegodin
Heb je haar nummer nu al of niet?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en ik heb al even een lekker bakkie café crčme gehaald bij Koffiegodin
Dat gaat eigenlijk al een paar weken heel goed. Klachtloos.quote:
heb je lekker lopen rellen gisteren?quote:
Nicequote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat gaat eigenlijk al een paar weken heel goed. Klachtloos.
Even afkloppen.
Nee. Ze heeft altijd dienst ongeveer, zeker overdag en doordeweeks.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu je weet dat ze dienst heeft tik je zeker het ene na het andere bekertje koffie naar binnen?
Da's positief!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens alweer terug van de fysio. Uitgebreide echo gemaakt, knie zit er allemaal perfect uitBot prima, kraakbeen prima, spieren banden alles prima. Alleen wat verrekt. Oefeningetjes meegekregen. Nog meer oefeningetjes
Maar het gaat goed komen
En er is verder geen schade dus dat is ook fijn
Nee.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je haar nummer nu al of niet?
Nee, ik walg er van die rellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je lekker lopen rellen gisteren?
Ze buiten die Polen wel uit hoor bij BP. Of Esso. Of Wat het dan ook isquote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ze heeft altijd dienst ongeveer, zeker overdag en doordeweeks.
+1quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, ik walg er van die rellen.
Het roept de ergste onderbuik reacties in mij op. Ook niet goed.
Doe normaal.
0570 784 911 ?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het geen op een mens lijkende robot?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het geen op een mens lijkende robot?
goed zoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Doe normaal.
die avondklok gaat principeel te ver, in het westen kan dat niet zonder dwang.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Doe normaal.
Roken robots?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het geen op een mens lijkende robot?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n Tsjechische uitvoering, goed met benzine en lullen.
Deze rellen hebben werkelijk waar niets maar dan ook helemaal nul komma nul te maken met een avondklok.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:19 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
die avondklok gaat principeel te ver, in het westen kan dat niet zonder dwang.
Ben bang dat het in engeland frankrijk of duitsland niet anders is, alleen zien we dat misschien niet in de algemene berichtgeving
hue hue huequote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je ze vergeet te smeren wel.
Dit.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Deze rellen hebben werkelijk waar niets maar dan ook helemaal nul komma nul te maken met een avondklok.
Whehehehquote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je ze vergeet te smeren wel.
Eens.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit.
Het is gewoon rellen om het rellen en plunderen.
Als er van te voren aangekondigd wordt en opgeroepen wordt tot rellen is dat geen teken van verzet er tegen.
Paar jaar geleden op een feestje in Boedapest een gesprek met een leuke Tsjechische. Maar die was al bezet, hoorde ik later. Was wel jammer.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n Tsjechische uitvoering, goed met benzine en lullen.
En waar vanavond?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit.
Als er van te voren aangekondigd wordt en opgeroepen wordt tot rellen is dat geen teken van verzet er tegen.
geen idee, ik zit niet in dat soort groepen.quote:
het is angst, een kat maakt rare sprongen als je hem of haar in een hoekje drijft, anders begrijp ik dit ook gewoon nietquote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Deze rellen hebben werkelijk waar niets maar dan ook helemaal nul komma nul te maken met een avondklok.
Ja waar niet?quote:
hun creme moet aangevuld worden natuurlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze hun zinnen hebben gezet op een tankstation in Deventer met goede koffie.
Nou ik hoorde anders van niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze hun zinnen hebben gezet op een tankstation in Deventer met goede koffie.
Ze liepen rondjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja waar niet?
Overigens wel opvallend dat de steden waar een oproep kwam vanuit voetbalhooligans om de stad te verdedigen het helemaal rustig bleef.
Maastricht
Alkmaar
Nijmegen
En nog een paar steden.
dat komt omdat de rellende jochies niet opgewassen zijn tegen een groep hooligans.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja waar niet?
Overigens wel opvallend dat de steden waar een oproep kwam vanuit voetbalhooligans om de stad te verdedigen het helemaal rustig bleef.
Maastricht
Alkmaar
Nijmegen
En nog een paar steden.
ja die sneuneuzen durven alleen in groepsverband natuurlijk..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat komt omdat de rellende jochies niet opgewassen zijn tegen een groep hooligans.
@:madam-april kan dit bevestigen met haar hooligan achtergrond
Nou ja dat voetbalgedoe is doorgaans rondom een wedstrijd. Beperkt en voorspelbaar in zowel tijd als plaats. Rondom het stadion, rondom de wedstrijd. En dan is het weer klaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze liepen rondjes.
Ik ben helemaal niet voor die voetbalhooligans vs rellers, maar als het rellen voorkomt.Slippery slope is 't wel.
Toetsenbordstrijder Solotovski vindt er ook wat van hoor. Bedankt voor je mening!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:29 schreef Solotovski het volgende:
Benieuwd met welke dooddoenende oneliner Rutte vandaag gaat komen
Slappe zakken in Den Haag
Is toch zo. Vandaag gaan we wederom horen hoe schandalig het wel niet is blablablaquote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toetsenbordstrijder Solotovski vindt er ook wat van hoor. Bedankt voor je mening!
Ja dat is niet zo heel zinvol. Ik zou liever zien dat de energie gericht werd op voorkomen dat het vanavond weer gebeurtquote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is toch zo. Vandaag gaan we wederom horen hoe schandalig het wel niet is blablabla
*getypt vanachter mn toetsenbord
Helemaal mee eens hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo heel zinvol. Ik zou liever zien dat de energie gericht werd op voorkomen dat het vanavond weer gebeurt
dan werkt een blusvliegtuig met chloroform wat beter..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:35 schreef Solotovski het volgende:
Mijn idee is om gratis wiet uit te delen zodat de relschoppers te stoned zijn om een steen op te pakken
Dan ga ik ook wel even naar buitenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan werkt een blusvliegtuig met chloroform wat beter..
napalmquote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan werkt een blusvliegtuig met chloroform wat beter..
dan is je stad ook gelijk rozequote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Roze verf in de waterkanonnen doen.
Bergt zijn lange witte dure jas veilig op.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, daarom. Dat ze elkaar, hooligan vs hooligan, afbreken op een veldje ergens, best, maar zo worden het ongeleide projectielen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat voetbalgedoe is doorgaans rondom een wedstrijd. Beperkt en voorspelbaar in zowel tijd als plaats. Rondom het stadion, rondom de wedstrijd. En dan is het weer klaar.
Dit is heel wat anders.
Zoutzuur wil ook wel helpen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Probleem opgelost.quote:
Je bent wel een beetje een dandy he?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bergt zijn lange witte dure jas veilig op.
Of ipv vuur er een brandbare vloeistof in doen en er een vlammetje bijhoudenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon waterkanon vervangen voor een mitrailleur vermomd als waterkanon
Dat duurde langquote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ipv vuur er een brandbare vloeistof in doen en er een vlammetje bijhouden
veel minder groot bereikquote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ipv vuur er een brandbare vloeistof in doen en er een vlammetje bijhouden
Soms heb ik wel een beetje de behoefte om te paradijsvogelenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een dandy he?
Maar wel afschrikwekkenderquote:
Was een mooi programma vroeger.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms heb ik wel een beetje de behoefte om te paradijsvogelen
dit heeft geen ruk meer met Corona of avondklok te maken, dat wordt als gelegenheid gebruikt door asos, voetbalsupporters en mocros om te rellenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit.
Dus mag je ze ook wel gewoon platschietenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit heeft geen ruk meer met Corona of avondklok te maken, dat wordt als gelegenheid gebruikt door asos, voetbalsupporters en mocros om te rellen
Dit.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit heeft geen ruk meer met Corona of avondklok te maken, dat wordt als gelegenheid gebruikt door asos, voetbalsupporters en mocros om te rellen
Ja ze mogen al heel het jaar niks, ze hebben gewoon even een verzetje nodigquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De ziekenhuizen liggen al zo vol.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus mag je ze ook wel gewoon platschieten
Volgens de demonstrantenlogica niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De ziekenhuizen liggen al zo vol.
We gaan voor internationale expansiequote:Dat uitdrukking ‘op ze kankerkop zetten’ gebruikt wordt in de oproep om in Turnhout te protesteren, laat vermoeden dat de oproep om rel te schoppen uit Nederland komt.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20210126_92535500
deze mogen niet naar het ziekenhuis. laat ze maar bij de dierenarts langs gaan ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar hoeven ze niet heenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
daarom echt goed schieten zodat ziekenhuizen niet impacted wordenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
VOC-mentaliteitquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We gaan voor internationale expansie
ik prefereer massagravenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
deze mogen niet naar het ziekenhuis. laat ze maar bij de dierenarts langs gaan ofzo
prima, maar ga dan gevechtjes onderling houden, mocro's tegen Willem II supporters, Laakkade tegen Ajax, etc, en val de samenleving er niet mee lastigquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze mogen al heel het jaar niks, ze hebben gewoon even een verzetje nodig
age is just a numberquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd zal 17 zijn of zo?
Da's geen vrijbrief voor kutgedrag (hihaho) hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zitten ook veel meisjes tussen las ik.
en? die zijn net zo goed kansloosquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zitten ook veel meisjes tussen las ik.
zal wel niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoop wel dat het vanavond een beetje rustig blijft
Daar valt niets te plunderen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:24 schreef dud0r het volgende:
kunnen ze niet gewoon op een veldje afspreken en elkaar daar dood slaan?
Ik vind het heel moeilijk in te schatten. Ik hoop dat ze hun lolletje hebben gehad. Maar misschien smaakt het juist naar meer.quote:
zet er een snackautomaat neer met kroketjesquote:
Ze krijgen flink de ruimte en de tijd zolang we geen tanks en nucleaire middelen inzetten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het heel moeilijk in te schatten. Ik hoop dat ze hun lolletje hebben gehad. Maar misschien smaakt het juist naar meer.
Kijk, dát soort burgerlijke ongehoorzaamheid kan ik waarderen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:29 schreef LTVDK het volgende:
Walgelijke relschoppers dezehttps://9gag.com/gag/aZ0NNgX
Mja.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze krijgen flink de ruimte en de tijd zolang we geen tanks en nucleaire middelen inzetten.
te grappig, dat lucht opquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:29 schreef LTVDK het volgende:
Walgelijke relschoppers dezehttps://9gag.com/gag/aZ0NNgX
Altijd eerst onderbroeken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zoveel was liggen dat ik niet weet welke ik als eerste erin moet gooien.
Die waarvan het drogen het langste duurt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Die met de onderbroeken of die met de handdoeken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:31 schreef CherryLips het volgende:
gewoon wat bovenop ligt pakken en er in proppenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Die heb ik gister al gedaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die met de onderbroeken of die met de handdoeken.
Dan datgene waar je het minste van in de kast hebt liggen.quote:
omdat je ze gebruiktquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Waarom gaan m'n gewassen vaatdoekjes altijd zo meuren.
Vaatdoekjes moet je niet wassen maar gewoon weggooienquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Als je die niet op 800 graden wast vinden de bacteriën het alleen maar heerlijk zo'n wasbeurtje.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vaatdoekjes moet je niet wassen maar gewoon weggooien
omdat ze binnen een dag goor worden net als dat sponsjequote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Ja die gebruik ik ook als vaatdoekjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:35 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
omdat ze binnen een dag goor worden net als dat sponsje
ik ben zelf tegenwoordig meer van de microvezel doekjes
je wast dat soort dingen toch op 90 gradenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:37 schreef UitStraling het volgende:
Vaatdoekjes samen met ondergoed wassen is ook zo heerlijk gezond voor de preut.
60.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
je wast dat soort dingen toch op 90 graden
Je bent in Nederlandjequote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:39 schreef kwiwi het volgende:
Nou heerlijk rustig op de weg vanochtend, was met netjes aan de snelheid houden in 5u45 in Nederland![]()
Ik heb van die wegwerpdoekjes, vind zo'n vaatdoekje na 1x gebruiken al te viesquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:35 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
omdat ze binnen een dag goor worden net als dat sponsje
ik ben zelf tegenwoordig meer van de microvezel doekjes
Bij m'n vorige wasmachine wel, maar bij de nieuwe krijg ik hem er niet uitquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:39 schreef Karzai het volgende:
Maken jullie dat bakje waar je wasverzachter in doet wel eens schoon?
Te weinig, maar ja. Wasmiddelbakje dan, want wasverzachter gebruik ik niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:39 schreef Karzai het volgende:
jaquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:39 schreef Karzai het volgende:
Ik ga niet elke dag een nieuw doekje gebruikenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb van die wegwerpdoekjes, vind zo'n vaatdoekje na 1x gebruiken al te vies
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk door kunnen rijden, je hoeft niet door de tunnel?
Je bent in Nederlandje
Chineesquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zal ik eerst eten? Bitterballen? Chinees?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zal ik eerst eten? Bitterballen? Chinees?
je kan er een vaatwasserblokje in doen en dan een lege kookwas draaien.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij m'n vorige wasmachine wel, maar bij de nieuwe krijg ik hem er niet uitHuehue
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kwam er laAt achter zat allemaal schimmel in
Te weinig, maar ja. Wasmiddelbakje dan, want wasverzachter gebruik ik niet.
Binnenkort het hele ding maar weer eens doen. Rotklus.
Ik gebruik eigenlijk hoofdzakelijk keukenpapier, vaatdoekjes alleen met grondig schoonmaken en die gaan daarna de kliko inquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga niet elke dag een nieuw doekje gebruiken
Ik heb een mix, voor m'n tafels en keukenblad even afnemen heb ik wel een vaatdoekje, voor dingen waarvan ik denk "ieuw", zoals de wc, heb ik wegwerp.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb van die wegwerpdoekjes, vind zo'n vaatdoekje na 1x gebruiken al te vies
Alle cafetaria's worden tegenwoordig toch zo'n beetje gerund door Chinezen dus dat moet niet al te lastig zijn.quote:
Ja niet echte vaatdoekjes, maar van die vochtige wegwerpdoekjes voor de keuken/badkamer die je uit zo'n plastic pakje trektquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga niet elke dag een nieuw doekje gebruiken
Goed punt dit.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alle cafetaria's worden tegenwoordig toch zo'n beetje gerund door Chinezen dus dat moet niet al te lastig zijn.
je kan er gewoon een paar kopjes natuur azijn bij doen, spoelt de luchtjes eruitquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kan er een vaatwasserblokje in doen en dan een lege kookwas draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |