SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal eens opzoeken wat dat allemaal precies inhoudt. Behalve "geen brood, aardappels, rijst, pasta en suikerhoudende dingen meer".quote:Op maandag 25 januari 2021 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]als je bropod op is wel netjes aan de regels gaan houden he?
Gemak. En contactmomenten minimaliseren. Maar vooral gemak.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom haal je het dan zelf niet?
ik wild het niet zeggen omdat ik dan in herhaling valquote:Op maandag 25 januari 2021 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom haal je het dan zelf niet?
Nou, dat dus. Zo weinig mogelijk suiker of zetmeel etenquote:Op maandag 25 januari 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal eens opzoeken wat dat allemaal precies inhoudt. Behalve "geen brood, aardappels, rijst, pasta en suikerhoudende dingen meer".
Nee maar die heeft een hekel aan die beesten.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is die ook zo groot als zo'n hondje?
quote:Op maandag 25 januari 2021 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik wild het niet zeggen omdat ik dan in herhaling val
Welke extra e.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:52 schreef FranticDJ het volgende:
@:amarantha kan je die extra e uit de TT halenpwetty pleases
*insert puppy ogen*
'broodj'quote:Op maandag 25 januari 2021 18:52 schreef FranticDJ het volgende:
@:amarantha kan je die extra e uit de TT halenpwetty pleases
*insert puppy ogen*
Ik ga morgen naar de fysio en naar de opticien. En ik hoop dat er wat biljetjes bij de post zittenquote:Op maandag 25 januari 2021 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Even naar de supermarkt gaan beschouw ik tegenwoordig als een uitje
Zelfs bloedprikken was leuk.
Oeh, avontuurquote:Op maandag 25 januari 2021 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de fysio en naar de opticien. En ik hoop dat er wat biljetjes bij de post zitten
quote:Op maandag 25 januari 2021 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'broodj'
Wat is dat nou weer voor iets Slavisch
Welke van de drie Melania's is dit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |