SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal eens opzoeken wat dat allemaal precies inhoudt. Behalve "geen brood, aardappels, rijst, pasta en suikerhoudende dingen meer".quote:Op maandag 25 januari 2021 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]als je bropod op is wel netjes aan de regels gaan houden he?
Gemak. En contactmomenten minimaliseren. Maar vooral gemak.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom haal je het dan zelf niet?
ik wild het niet zeggen omdat ik dan in herhaling valquote:Op maandag 25 januari 2021 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom haal je het dan zelf niet?
Nou, dat dus. Zo weinig mogelijk suiker of zetmeel etenquote:Op maandag 25 januari 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal eens opzoeken wat dat allemaal precies inhoudt. Behalve "geen brood, aardappels, rijst, pasta en suikerhoudende dingen meer".
Nee maar die heeft een hekel aan die beesten.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is die ook zo groot als zo'n hondje?
quote:Op maandag 25 januari 2021 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik wild het niet zeggen omdat ik dan in herhaling val
Welke extra e.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:52 schreef FranticDJ het volgende:
@:amarantha kan je die extra e uit de TT halenpwetty pleases
*insert puppy ogen*
'broodj'quote:Op maandag 25 januari 2021 18:52 schreef FranticDJ het volgende:
@:amarantha kan je die extra e uit de TT halenpwetty pleases
*insert puppy ogen*
Ik ga morgen naar de fysio en naar de opticien. En ik hoop dat er wat biljetjes bij de post zittenquote:Op maandag 25 januari 2021 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Even naar de supermarkt gaan beschouw ik tegenwoordig als een uitje
Zelfs bloedprikken was leuk.
Oeh, avontuurquote:Op maandag 25 januari 2021 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de fysio en naar de opticien. En ik hoop dat er wat biljetjes bij de post zitten
quote:Op maandag 25 januari 2021 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'broodj'
Wat is dat nou weer voor iets Slavisch
Welke van de drie Melania's is dit?quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh helemaal vergeten in te vullen
Gewoon standaard op alle zoektermen.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:58 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pfizer.nl/man(...)l-over-je-gezondheid
een site van Pfizer de 2e hit op google, wanneer je tollie g invoert
OrdivanBelgiequote:
Love is beautifulquote:Op maandag 25 januari 2021 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
OrdivanBelgie
Grootvizier der Vunzigheden
Kan zo even niet vinden of er al een planetoīde naar Trump (of Melania) genoemd isquote:
Daar zou ik best een broodje bal mee willen etenquote:
Begrijpelijkquote:Op maandag 25 januari 2021 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar zou ik best een broodje bal mee willen eten
heb je de plakband van US al gekregen?quote:Op maandag 25 januari 2021 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
wel fijn van avondklok... is ze nog sneller thuis
Ik ben niet van SMquote:Op maandag 25 januari 2021 19:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je de plakband van US al gekregen?
Avondcock.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
wel fijn van avondklok... is ze nog sneller thuis
oh shitquote:Op maandag 25 januari 2021 19:16 schreef kwiwi het volgende:
Zo maar naar bed, moet om 3:30 opstaan om naar Nederland te rijden
Niet meegekregen dat we geen mensen meer binnenlaten die vanuit het buitenland komen om hier te rellen?quote:Op maandag 25 januari 2021 19:16 schreef kwiwi het volgende:
dayumnquote:Op maandag 25 januari 2021 19:16 schreef kwiwi het volgende:
Wat?quote:Op maandag 25 januari 2021 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet meegekregen dat we geen mensen meer binnenlaten die vanuit het buitenland komen om hier te rellen?
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 19:26 schreef Solotovski het volgende:
Er is hier noodbevel afgekondigd
Spannondddd
Of een keta dieet, ben je zo aan het rondzweven dat je geen tijd hebt om te etenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
In plaats van keto dieet ga ik denk ik een ketto dieet introduceren. Je mag alles eten, behalve kaas.
Een honkbalknuppel ... im Schweiz hebben ze toch allemaal volautomatische machinegeweren, daarmee plunder je de lokale AH in Schubbekutteveen veel sneller hoorquote:Op maandag 25 januari 2021 19:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat?Ik had al een honkbalknuppel in de kofferbak gegooid to do as the locals do
Met keta kun je prima etenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of een keta dieet, ben je zo aan het rondzweven dat je geen tijd hebt om te eten
Geen idee, ik dacht alleen dat ik zelf een stokbrood was.quote:
Lastig volhouden wel.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of een keta dieet, ben je zo aan het rondzweven dat je geen tijd hebt om te eten
Heb ik niet, hoefde hier niet in het leger als buitenlanderquote:Op maandag 25 januari 2021 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een honkbalknuppel ... im Schweiz hebben ze toch allemaal volautomatische machinegeweren, daarmee plunder je de lokale AH in Schubbekutteveen veel sneller hoor
quote:Op maandag 25 januari 2021 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht alleen dat ik zelf een stokbrood was.
Neem dan maar gewoon een kofferbak vol Zwitserse chocolaatjes voor ons mee.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik niet, hoefde hier niet in het leger als buitenlander
Vreemdelingenlegwioenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik niet, hoefde hier niet in het leger als buitenlander
Kan geregeld wordenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neem dan maar gewoon een kofferbak vol Zwitserse chocolaatjes voor ons mee.
Ik ben nog aan een chocoladeletter bezigquote:Op maandag 25 januari 2021 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan geregeld wordenIk zit nu met chocolade overgoten popcorn te eten. Wou dat ik dat ik dat niet cadeau had gekregen.. wist het bestaan er niet van en nu ben ik verslaafd
Ook lekkerquote:Op maandag 25 januari 2021 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nog aan een chocoladeletter bezigPuur met hazelnoot
wees blij dat ik dan nooit bij je aanbelquote:Op maandag 25 januari 2021 19:47 schreef CherryLips het volgende:
Jezus, werd even een pakketje bezorgd. Vinger bleef op de deurbel hangen en ik heb geen fijne deurbelIk trok echt de deur open van JA HALLO
Brievenbus heeft gelukkig weinig effect, die zit drie verdiepingen lager.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
wee
[..]
wees blij dat ik dan nooit bij je aanbel
das belletje lellen, door de brievenbus roepen en kloppen tegelijk.
Gezellig. We rollen de loper uit.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:16 schreef kwiwi het volgende:
Kneuzen. Begint dat gedoe nou weer?quote:Op maandag 25 januari 2021 19:59 schreef bitterbal het volgende:
lijken wel neanderthalers die voor het eerst vuur hebben gemaakt
ja al op meerdere plekken zijn ze weer rotzooi aan het trappenquote:Op maandag 25 januari 2021 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kneuzen. Begint dat gedoe nou weer?
!quote:Op maandag 25 januari 2021 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb paaseitjes gekocht en ga HHB kijken
https://www.facebook.com/100002142013558/videos/3666447450103286/quote:Op maandag 25 januari 2021 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou echt balen als ik in deze kou natgespoten zou worden.
had vorig jaar een lekkere smaak bij AH. Weet niet meer welke, maar kon ‘m niet vinden.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
!
ik wist dat ik gisteren wat vergeten was.
ja kan alleen niet zo goed schrijvenquote:Op maandag 25 januari 2021 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je had echt journalist moeten worden. Past heel goed bij je
Gewoon bij de radio gaanquote:Op maandag 25 januari 2021 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan alleen niet zo goed schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |