Hoogstwaarschijnlijk niet. Ik denk dat verzekeraars dit onder oproer gaan scharen en dan geldt het volgende:quote:Op maandag 25 januari 2021 17:35 schreef GemMagic het volgende:
Zouden die verdedigingsploegen van de winkeliers straks niet in de knel komen, mochten er weer rellen opgeruimd moeten worden. Ga maar voor je zaak staan met zulk geweld. Ik ben niet bang aangelegd, maar dan bel ik toch liever achteraf de verzekering, als je dat nog kunt verzekeren natuurlijk..
Is het al zeker dat er een man in het pak zat en geen vrouw?quote:Op maandag 25 januari 2021 17:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, da's dubbel. Van de man met het berenpak mogen we in ieder geval concluderen dat hij niet zomaar op de verkeerde plek was, want op verschillende foto's en filmpjes staat hij behoorlijk vooraan bij de ongeregeldheden. Ga daar gewoon weg.
Hmm. Dat is erg lullig voor de eigenaren van winkels, fietsen, auto's.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:04 schreef diedrick het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk niet. Ik denk dat verzekeraars dit onder oproer gaan scharen en dan geldt het volgende:
Volgens de Wet op het financieel toezicht mogen verzekeraars gewapend conflict, een burgeroorlog, een opstand, binnenlandse onlusten, oproer en muiterij niet verzekeren.
Helemaal jouw topic dit -> NWS / Demonstraties tegen corona maatregelen #23 #JeSuisHorlogeDuSoirquote:
Binnenkort VVD'ers met wortels op hun kop die het binnenhof bestormen vanwege vermeende verkiezingsfraude en Rutte die hertellingen eist in Renswoude, Dedemsvaart en op Schiermonnikoog.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:17 schreef Simmertje het volgende:
Zo zit je aantal weken geleden nog met verbazing te kijken naar Amerika waar hele straten hun winkels aan het barricaderen zijn..
quote:Op maandag 25 januari 2021 18:26 schreef erkel het volgende:
In verschillende gemeentes zijn noodverordeningen ingesteld om harder op te kunnen treden tegen overtredingen van de avondklok (390 euro + aantekening strablad ipv 95 euro).
Wij zullen niet buigen voor het schuim der aarde..quote:
Zitten de kansloze landgenoten die gisteren opgepakt zijn nog achter de tralies?quote:Op maandag 25 januari 2021 18:26 schreef erkel het volgende:
In verschillende gemeentes zijn noodverordeningen ingesteld om harder op te kunnen treden tegen overtredingen van de avondklok (390 euro + aantekening strablad ipv 95 euro) en er kan preventief gefouilleerd worden. We zullen zien het of helpt
Geen idee, zoek het op zou ik zeggen. Mag het hopen van welquote:Op maandag 25 januari 2021 18:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zitten de kansloze landgenoten die gisteren opgepakt zijn nog achter de tralies?
Ik zie die ME'ers allemaal al even een lijntje nemen vantevorenquote:Op maandag 25 januari 2021 18:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik snap niet dat mensen blijven staan of rustig door willen lopen als ze er niks mee te maken wanneer de ME er knuppelend aan komt. Algemeen bekend dat je moet rennen ongeacht waarom je daar loopt. Die doorgesnoven idioten slaan op alles wat beweegt op zo'n moment.
Ik was al benieuwd welke van de punten je bedoelde, maar inmiddels is hij gelandquote:Op maandag 25 januari 2021 18:34 schreef Momo het volgende:
[modbreak]Nogmaals: Jongens kijk eens naar de topicpointer. Anders ga ik gewoon vegen hoor. [/modbreak]
We weten dat hij stijgt, ondanks de maatregelen.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:59 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen google hem even dan weet je wie het is. Maar de avondklok is gebaseerd op de Britse mutant waar te weinig data over is.
Ok dus corona rellen ook niet meer hier. Had de memo gemistquote:Op maandag 25 januari 2021 18:16 schreef D_A het volgende:
[..]
Helemaal jouw topic dit -> NWS / Demonstraties tegen corona maatregelen #23 #JeSuisHorlogeDuSoir
Dat verwacht ik niet.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:45 schreef Wirelessmouse het volgende:
Is er volgende week dinsdag weer een persconferentie waarin ze dan bekend maken dat de basisscholen weer open gaan en ze de avondklok weer afschaffen?
Misschien moet je Mark even een mailtje sturen met deze vraag.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:45 schreef Wirelessmouse het volgende:
Is er volgende week dinsdag weer een persconferentie waarin ze dan bekend maken dat de basisscholen weer open gaan en ze de avondklok weer afschaffen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |