Please .. ik hoop dat jullie dit meisje kunnen helpen haar pony weer terug te vinden, omdat ze haar ontzettend mist. Het is ook erg gemeen valse adresgegevens door te geven.
quote:Dan moet je hem niet verkopen he... Sim-pel
Op vrijdag 24 januari 2003 13:26 schreef thedreammaster het volgende:
Kortom ze is haar pony echt voorgoed kwijt....
quote:ja duh dan moet je em ook maar niet verkope
Kortom ze is haar pony echt voorgoed kwijt.
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 13:31 schreef GhostaQ het volgende:[..]
Dan moet je hem niet verkopen he... Sim-pel
Simpel toch?
quote:Vinnik ook,..
Stond er trouwens in de verkoopvoorwaarden dat het meisje haar pony nog zovaak mocht opzoeken als ze zelf wil? Nee? Wat zeur je dan, het is toch het goed recht om met je bezit te doen wat je wilt?
quote:Inderdaad, het eigendom gaat over op de ander, deze kan met het paard doen wattie wil (tot op zekere hoogte dan..)
Ik kan hier niet wakker van liggen. Eigen schuld verhaal
delicatesse!
Greetz
The Dreammaster
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 13:38 schreef El_Nino het volgende:
ps: Weten jullie dat in sommige delen van nederland paardeworst doodgewoon broodbeleg is?delicatesse!
quote:Dendermondse Paardenworstjes:
ps: Weten jullie dat in sommige delen van nederland paardeworst doodgewoon broodbeleg is?delicatesse!
Verwaand beest.
quote:WAAROM denkt ze daar pas na ruim een half jaar aan?
zodat ze contact kon houden met de koper.
Maar wat ik nog flauwer vind is dat je de nieuwe eigenaar (om het even fortuynlijk te zeggen) demoniseert, en zoals ik net al zei.. misschien is ze verhuist?
beetje jammer
quote:En dit moet grappig zijn?.. Het gaat om een meisje van 16 die haar paard noodgedwongen moest verkomen. Ze wilde het niet maar moest. Ze is nu al een half jaar bezig contact te zoeken en al een half jaar zonder resultaat en ik wil haar helpen. Hoe zouden jullie het vinden als je trouwe hond verkocht moet worden waar je aan gehecht bent. Dat vind je ook niet fijn. Dit was haar pony, haar lieveling en die moest noodgedwongen verkocht worden. Sinds dat ie verkocht is ze verdrietig en ze mist het beestje. Wees een beetje volwassen en geen volwassen antwoorden in plaats dat het beeste als vlees is doorgedraaid. Dit is een serieuze oproep.
Op vrijdag 24 januari 2003 13:41 schreef Amoebe het volgende:[..]
Dendermondse Paardenworstjes:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Greetz
The Dreammaster
quote:Nee, ze kreeg nog geld van 'm.
Op vrijdag 24 januari 2003 13:40 schreef Loedertje het volgende:
Ow, en na ruim een half jaar denkt ze plots * hey, ik zal eens gaan vragen of mijn verkochte pony het goed heeft"
Vind het allemaal een BEETJE Vaag nog
quote:kan ze geen vriend nemen ofzo? ga dr maar vanuit dat ie bij de paardenslager terecht is gekomen!
Op vrijdag 24 januari 2003 13:47 schreef thedreammaster het volgende:[..]
En dit moet grappig zijn?.. Het gaat om een meisje van 16 die haar paard noodgedwongen moest verkomen. Ze wilde het niet maar moest. Ze is nu al een half jaar bezig contact te zoeken en al een half jaar zonder resultaat en ik wil haar helpen. Hoe zouden jullie het vinden als je trouwe hond verkocht moet worden waar je aan gehecht bent. Dat vind je ook niet fijn. Dit was haar pony, haar lieveling en die moest noodgedwongen verkocht worden. Sinds dat ie verkocht is ze verdrietig en ze mist het beestje. Wees een beetje volwassen en geen volwassen antwoorden in plaats dat het beeste als vlees is doorgedraaid. Dit is een serieuze oproep.
Greetz
The Dreammaster
alsof je hier serieuse reacties kan verwachten
Ik zeg alleen dat paardenworstjes goed smaken, is het gek dat ik de link tussen paarden en paardenworst leg? Dacht het niet toch...
En trouwens, als ik een paard met een witte neus zie ben jij de eerste die het hoort!
quote:Dat niet alleen maar misschien liegen de ouders van het meisje wel over het adres omdat zij die afspraak hebben gemaakt met de koper van dat beest.
Op vrijdag 24 januari 2003 13:46 schreef El_Nino het volgende:
Het is ongetwijfeld erg zielig voor het meisje...Maar wat ik nog flauwer vind is dat je de nieuwe eigenaar (om het even fortuynlijk te zeggen) demoniseert, en zoals ik net al zei.. misschien is ze verhuist?
beetje jammer
volgens mij moet je voor goede worst jonge pony´s hebben, 1 jaar ofzo...
Geen reden dus aan te nemen dat iemand hem opgegeten heeft...
Ik denk dat je je post beter kan plaatsen binnen de 'paarden & pony wereld' of iets dergelijks daar zijn toch ook wel fora?
quote:Is dit zo raar dan
quote:Zucht.. het meisje wat der pony zoekt leest deze topic ook.. denk je nu echt dat ze vrolijker word als ze vlees ziet wat van paarden gemaakt word? En bedankt dat als je een paard ziet met een witte neus dat je dan reageerd. Ik probeer dit meisje te helpen en der weer een beetje in de positieve wereld te krijgen. Ze lijd er erg onder en dat wil ik verhelpen.
Op vrijdag 24 januari 2003 13:51 schreef El_Nino het volgende:
Wie zegt dat het beest is doorgedraaid? Als ik alles nalees zie ik het nergens... dat maak je er zelf van omdat je het slechtste van ons denkt. Fijn hoor!Ik zeg alleen dat paardenworstjes goed smaken, is het gek dat ik de link tussen paarden en paardenworst leg? Dacht het niet toch...
En trouwens, als ik een paard met een witte neus zie ben jij de eerste die het hoort!
Greetz
The Dreammaster
quote:Nee hoor, trust me.
Op vrijdag 24 januari 2003 13:53 schreef El_Nino het volgende:
een paard van 12 jaar lijkt me trouwens helemaal niet lekker (taai)volgens mij moet je voor goede worst jonge pony´s hebben, 1 jaar ofzo...
quote:WAAROM MOEST HEt paard weg als ik vrage mag
Op vrijdag 24 januari 2003 13:55 schreef thedreammaster het volgende:[..]
Zucht.. het meisje wat der pony zoekt leest deze topic ook.. denk je nu echt dat ze vrolijker word als ze vlees ziet wat van paarden gemaakt word? En bedankt dat als je een paard ziet met een witte neus dat je dan reageerd. Ik probeer dit meisje te helpen en der weer een beetje in de positieve wereld te krijgen. Ze lijd er erg onder en dat wil ik verhelpen.
Greetz
The Dreammaster
en sorry meisje wat haar paard verkocht heeft, het is inderdaad erg flauw van ons..
quote:Beter dan een coffeeshopjunk zonder geld.
Op vrijdag 24 januari 2003 13:54 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Gek heh dat ze valse gegevens geven? Anders had je nu een verwend kakker-kutkind aan de lijn gehad.
die had het paard namelijk zeker verkocht aan de slager
quote:Misschien leert ze er dan tenminste een wijze les uit! Paarden zijn niet om op te rijden maar om te eten
Op vrijdag 24 januari 2003 13:55 schreef thedreammaster het volgende:[..]
Zucht.. het meisje wat der pony zoekt leest deze topic ook.. denk je nu echt dat ze vrolijker word als ze vlees ziet wat van paarden gemaakt word? En bedankt dat als je een paard ziet met een witte neus dat je dan reageerd. Ik probeer dit meisje te helpen en der weer een beetje in de positieve wereld te krijgen. Ze lijd er erg onder en dat wil ik verhelpen.
Greetz
The Dreammaster
*chips & cola uit automaat gaat halen
quote:sory hoor maar de meesten slagers zouwen nooit een paardt kope van een junky maar goed dat is mijn mening
Op vrijdag 24 januari 2003 13:57 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Beter dan een coffeeshopjunk zonder geld.
quote:Jij zegt het. Ik heb geen ervaring met coffeeshop junks
Op vrijdag 24 januari 2003 13:57 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Beter dan een coffeeshopjunk zonder geld.
quote:Hmm... nee ik heb onlangs geen paard met witte neus geslacht
Op vrijdag 24 januari 2003 13:56 schreef El_Nino het volgende:
heb jij hem soms opgegeten Iggy??
[Dit bericht is gewijzigd door Iggy op 24-01-2003 14:07]
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 13:59 schreef Fling het volgende:
Heerlijk topic voor de vrijdagmiddag dit*chips & cola uit automaat gaat halen
quote:idd!
Op vrijdag 24 januari 2003 13:58 schreef FouteMensenStaff het volgende:[..]
Misschien leert ze er dan tenminste een wijze les uit! Paarden zijn niet om op te rijden maar om te eten
quote:Ik weet alleen dat ze hier grote vrienden zijn met de slager.
Op vrijdag 24 januari 2003 13:59 schreef FouteMensenStaff het volgende:[..]
Jij zegt het. Ik heb geen ervaring met coffeeshop junks
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 14:01 schreef El_Nino het volgende:[..]
idd!
zoals de meeste dieren trouwens... daarom koop ik ook altijd half om half gehakt, daar moeten 2 dieren voor doodgemaakt worden.
quote:nee echt?
Op vrijdag 24 januari 2003 14:05 schreef El_Nino het volgende:
ik heb trouwens niet het idee dat iedereen Tha Dreammaster serieus neemt, flauw.
maar waarvoor heeft ze em nou verkocht?
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 14:01 schreef El_Nino het volgende:[..]
idd!
zoals de meeste dieren trouwens... daarom koop ik ook altijd half om half gehakt, daar moeten 2 dieren voor doodgemaakt worden.
quote:Maakt niet uit hoor, ik nu tenminste wat ik aan de mensen heb. Erg bedankt allemaal voor de leuke grapjes wat je allemaal wel niet met paarden kan doen. Als er bijvoorbeeld een meisje word vermist, gaan jullie dan ook van die leuke grapjes maken???.. Vind dit echt zwaar triest hoor. Een serieuze oproep kan ook met een serieus beantwoord worden en populair zijn ook je andere topics doen. Maar maakt allemaal niet uit. Ik probeer het wel via andere wegen. In ieder geval bedankt!!!
Op vrijdag 24 januari 2003 14:05 schreef El_Nino het volgende:
ik heb trouwens niet het idee dat iedereen Tha Dreammaster serieus neemt, flauw.
Greetz The Dreammaster
quote:Wat zou dat uitmaken dan, of ie gechipt is of niet? Daarmee kunnen ze 'm echt niet door heel Nederland opsporen ofzo hoor..
Op vrijdag 24 januari 2003 13:30 schreef Guidotd het volgende:
Het blijft een K*t streek die dat gedaan heeft
Maar waarom isie niet gechipt ??
En topicstarter: ik denk niet dat je aan je post op dit forum veel hebt. Je kunt het beter op een paardenforum proberen, hier zitten niet zoveel mensen in de paardenwereld.
quote:die teorhie snijt houdt ik denk ook zo iets want anders als je gewoon effe naar dat adres rijd ken je zo vrage waar die meid gebleve is maar goed dat is mijn mening en ik heb nogsteeds geen antwoord op me vraag waarom moest dat pony nou weg
Op vrijdag 24 januari 2003 14:12 schreef Loedertje het volgende:
en als haar ouders nu gewoon hebben gelogen en zij dat beest hebben verkocht aan een paardenslager?
quote:Lulkoek!
Op vrijdag 24 januari 2003 14:12 schreef thedreammaster het volgende:[..]
Maakt niet uit hoor, ik nu tenminste wat ik aan de mensen heb. Erg bedankt allemaal voor de leuke grapjes wat je allemaal wel niet met paarden kan doen. Als er bijvoorbeeld een meisje word vermist, gaan jullie dan ook van die leuke grapjes maken???.. Vind dit echt zwaar triest hoor. Een serieuze oproep kan ook met een serieus beantwoord worden en populair zijn ook je andere topics doen. Maar maakt allemaal niet uit. Ik probeer het wel via andere wegen. In ieder geval bedankt!!!
Greetz The Dreammaster
quote:Precies, van vermiste meisjes maakt men doorgaans geen rookvlees.
Op vrijdag 24 januari 2003 14:16 schreef Riesz het volgende:[..]
Lulkoek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |