SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice. daar ging ik altijd met meer pijn weg dan dat ik er kwam.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgenochtend trouwens half negen naar de fysio met die knie. Gaat niet snel genoeg beter
hmmm nee?quote:Op maandag 25 januari 2021 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je je mistlampen al in je tas zitten?
Ik heb een tijdje bij een hippe start-up in Amsterdam gewerkt. Vond het wel leuk om iedere middag daar samen te eten. Beetje broodjes smeren en tosti's make, was wel gezellig.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
toen ik nog een blauwe maandag in de IT zat kregen we ook elke dag lunch van de baas. 3 dagen per week gewoon brood. 1 dag per week kwam er een broodjestoko en 1 dag per week deden ze wat speciaals. BBQ ofzo, of een uitgebreidere catering.
Die gehaktballen in jus vind ik eigenlijk altijd maar ranzig uit zienquote:Op maandag 25 januari 2021 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn opa was trucker![]()
En sowieso is zoiets een klassieker.
Brainmakers toevallig of hoe heette die club ook alweer, die eigenaar zoeken ze nog steeds bij Interpolquote:Op maandag 25 januari 2021 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje bij een hippe start-up in Amsterdam gewerkt. Vond het wel leuk om iedere middag daar samen te eten. Beetje broodjes smeren en tosti's make, was wel gezellig.
Daar had ik eigenlijk moeten gaan werken en me in moeten kopen; die zijn 2 jaar daarna overgenomen voor best veel geld![]()
Zijn ze vaak ook welquote:Op maandag 25 januari 2021 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die gehaktballen in jus vind ik eigenlijk altijd maar ranzig uit zien
In Eindje heb je De Ballenkoning zitten en die naam is meer dan welverdiend, de ballen van die kerel zijn echt goedquote:
Zo heb je in Rotterdam de Ballentent. Ook een begrip. Trouwens een leuke werkplek voor Ballie. Hoeft ze alleen even door de tunnel.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Eindje heb je De Ballenkoning zitten en die naam is meer dan welverdiend, de ballen van die kerel zijn echt goed
quote:Op maandag 25 januari 2021 16:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo heb je in Rotterdam de Ballentent. Ook een begrip. Trouwens een leuke werkplek voor Ballie. Hoeft ze alleen even door de tunnel.
fijn dat die meneer zijn ballen even in je bek wil leggen.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Eindje heb je De Ballenkoning zitten en die naam is meer dan welverdiend, de ballen van die kerel zijn echt goed
Ik ben nog nooit een haartje tegengekomenquote:Op maandag 25 januari 2021 16:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
fijn dat die meneer zijn ballen even in je bek wil leggen.
Scheert hij ze netjes of is het zo'n harig gebeuren.
lekker hoor.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een haartje tegengekomen
quote:Op maandag 25 januari 2021 16:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo heb je in Rotterdam de Ballentent. Ook een begrip. Trouwens een leuke werkplek voor Ballie. Hoeft ze alleen even door de tunnel.
je nieuwe werkplekquote:
Staat hier in de buurt wel eens een busje vanquote:Op maandag 25 januari 2021 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loetje van de gehaktballen. al vind ik loetje zwaar overgewaardeerd.quote:
vlakbij de pannenkoekenboot dan ookquote:Op maandag 25 januari 2021 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een restaurant dat bekend staat om zijn meesterlijke gehaktballenVlakbij de Euromast.
Ik zie nu op maps dat ik er een keer langs ben gelopen geloof ik.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een restaurant dat bekend staat om zijn meesterlijke gehaktballenVlakbij de Euromast.
Paardenbiefstuk. Dat was voor veel vaste klanten een onaangename verrassing toen dat bekend werdquote:Op maandag 25 januari 2021 16:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Loetje van de gehaktballen. al vind ik loetje zwaar overgewaardeerd.
Biefstuk in de gesmolten blue band met maggi
ik ben nog nooit bij loetje geweest, maar ik heb dan ook niks met biefstukquote:Op maandag 25 januari 2021 16:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Loetje van de gehaktballen. al vind ik loetje zwaar overgewaardeerd.
Biefstuk in de gesmolten blue band met maggi
Krijg trekquote:Op maandag 25 januari 2021 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog een eettip voor Bitterbal. De Rotdog bij Hans Worst.
truequote:Op maandag 25 januari 2021 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog een eettip voor Bitterbal. De Rotdog bij Hans Worst.
quote:Op maandag 25 januari 2021 16:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vlakbij de pannenkoekenboot dan ook
Ohja die chineesquote:Op maandag 25 januari 2021 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En die drijvende Chinees.
Nooit gaan eten. Die tent is berucht om zijn rattenplagen
is dat ook dat hotel? Daar was een keer aflevering over. Was verschrikkelijk slechtquote:Op maandag 25 januari 2021 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En die drijvende Chinees.
Nooit gaan eten. Die tent is berucht om zijn rattenplagen
De Ballenprinsesquote:Op maandag 25 januari 2021 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat hier in de buurt wel eens een busje van![]()
Misschien moet bitterbal daar eens met een vernieuwend concept komen.
Ja, snap sowieso niet dat mensen daar gaan eten terwijl je in het centrum een paar hele goeie hebt.quote:
Van de worst van Hans?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je meteen fan bent.
quote:Op maandag 25 januari 2021 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat ook dat hotel? Daar was een keer aflevering over. Was verschrikkelijk slecht
Hmm geen idee heb me er nooit aan Aziatisch eten gewaagd eerlijk gezegd.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, snap sowieso niet dat mensen daar gaan eten terwijl je in het centrum een paar hele goeie hebt.
In de buurt van het station zit ook een tentje waar je heerlijke ramen kunt slurpenquote:Op maandag 25 januari 2021 16:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hmm geen idee heb me er nooit aan Aziatisch eten gewaagd eerlijk gezegd.
Op de Coolsingel zit ook een goede italiaan met een killer lasagne.
Jij bent ook wel de kroonprins van de SC. Zou een goed stel geweest zijn.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Ballenprinses![]()
Er stond eerst De Ballensloerie maar ik ben een nette beschaafde man.
Hmmm.. Daar is de afgelopen jaren wel veel verandert geloof ik.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de buurt van het station zit ook een tentje waar je heerlijke ramen kunt slurpen
Ze is een beetje bang en schuchter voor mijquote:Op maandag 25 januari 2021 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent ook wel de kroonprins van de SC. Zou een goed stel geweest zijn.
Prins US en ballenprinses bitterbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |