abonnement Unibet Coolblue
pi_197623344
Pfizer said it had fully enrolled its Covid-19 vaccine trial in kids ages 12 to 15, a key step before the vaccine could be used in that age group.

The study, an extension of the one used to support the company’s Emergency Use Authorization of the vaccine in people 16 and older, has enrolled 2,259 kids between 12 and 15, Pfizer told CNBC Friday. Its entry on a government website for clinical trials was updated to note it’s no longer recruiting subjects.

The vaccine, developed with German partner BioNTech, was authorized for people ages 16 and older in December. Trials in younger age groups are necessary to ensure the correct dose, as well as safety and efficacy in those different groups, said Dr. Evan Anderson, a pediatrician at Emory University School of Medicine.

“I am very uncomfortable sending my children back to school, where — despite the best efforts of the school — there is a real risk for contracting Covid-19,” Anderson told CNBC in October.

While children are less affected by Covid-19 than adults, they do still catch the virus and get sick. Some have even died. More than 2.5 million cases of Covid-19 had been reported in children as of Jan. 14, about 13% of all cases, according to a report from the American Academy of Pediatrics and the Children’s Hospital Association.

“Children can still get sick and die from Covid-19,” said Dr. Paul Offit, director of the Vaccine Education Center and an infectious diseases physician at the Children’s Hospital of Philadelphia. “As many children this past year died from Covid-19 as died from influenza. And we recommend an influenza vaccine for children.”

Hier het vervolg: https://www.cnbc.com/2021(...)-fully-enrolled.html
  zondag 24 januari 2021 @ 23:09:38 #2
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_197623565
Hoe dacht je dan dat vaccins voor die leeftijdsgroep goedgekeurd worden?
Laffe huichelaar
pi_197623792
Er komen steeds meer berichten naar buiten dat mensen schade overhouden van het vaccin, en ook heel veel doden.. dat aantal is wel erg hoog(!) momenteel.

Russisch roulette zo een vaccin, en dat allemaal omdat je 0,1 % kans maakt om besmet te raken, mocht je besmet raken als jongeren merk je er in de meeste gevallen niet zoveel van, vergelijkbaar met een griep
  zondag 24 januari 2021 @ 23:23:25 #4
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197623863
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:20 schreef PSVCL het volgende:
Er komen steeds meer berichten naar buiten dat mensen schade overhouden van het vaccin, en ook heel veel doden.. dat aantal is wel erg hoog(!) momenteel.

Russisch roulette zo een vaccin, en dat allemaal omdat je 0,1 % kans maakt om besmet te raken, mocht je besmet raken als jongeren merk je er in de meeste gevallen niet zoveel van, vergelijkbaar met een griep
Jemig zeg, wat een collectie onzin weer bij elkaar. 0.1% kans om besmet te raken? Hoe kom je daar dan weer bij?

Eerder werd nog geklaagt dat het vaccin oa niet op kinderen was getest. Nu gaan ze dat doen, is het weer niet goed.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197623957
Je kunt lastig testen wat het effect is op 12-15 jarigen door te testen op bejaarden, is het niet?
pi_197623961
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jemig zeg, wat een collectie onzin weer bij elkaar. 0.1% kans om besmet te raken? Hoe kom je daar dan weer bij?

Eerder werd nog geklaagt dat het vaccin oa niet op kinderen was getest. Nu gaan ze dat doen, is het weer niet goed.
Kinderen gewoon met rust laten
pi_197623980
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:20 schreef PSVCL het volgende:
Er komen steeds meer berichten naar buiten dat mensen schade overhouden van het vaccin, en ook heel veel doden.. dat aantal is wel erg hoog(!) momenteel.
Bronnen met harde aangetoonde cijfers graag
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2021 @ 23:29:36 #8
88815 The_Emotion
98.3
pi_197624020
En dat gebeurt allemaal in de kelder van een pizzeria!
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_197624049
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:28 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Bronnen met harde aangetoonde cijfers graag
Vroeg je dat maar aan Rutte en Hugo wanneer ze het keer op keer hebben over dat de besmettingen 'veel te hoog' zijn ,of dat de daling veel te traag loopt.

Niemand die effe vraag wat is precies te hoog?..zou je wat wat specifieker kunnen zijn en beter onderbouwen
pi_197624058
quote:
3s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:29 schreef The_Emotion het volgende:
En dat gebeurt allemaal in de kelder van een pizzeria!
?
pi_197624075
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:30 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Vroeg je dat maar aan Rutte en Hugo wanneer ze het keer op keer hebben over dat de besmettingen 'veel te hoog' zijn ,of dat de daling veel te traag loopt.

Niemand die effe vraag wat is precies te hoog?..zou je wat wat specifieker kunnen zijn en beter onderbouwen
Slap antwoord weer, zoals gewoonlijk.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_197624087
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:30 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Vroeg je dat maar aan Rutte en Hugo wanneer ze het keer op keer hebben over dat de besmettingen 'veel te hoog' zijn ,of dat de daling veel te traag loopt.

Niemand die effe vraag wat is precies te hoog?..zou je wat wat specifieker kunnen zijn en beter onderbouwen
Coronadashboard.rijksoverheid.nl

En check ff de ziekenhuizen waar normale zorg moet worden afgebeld omdat er teveel covidpatienten liggen
pi_197624228
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:32 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Coronadashboard.rijksoverheid.nl

En check ff de ziekenhuizen waar normale zorg moet worden afgebeld omdat er teveel covidpatienten liggen
Afschalen terwijl het helemaal niet nodig is..
Heb een vriend die werkzaam is in een ziekenhuis, hoor andere verhalen dan wat we in de media voorgeschoteld krijgen.

Kinderen mentaal kapot maken en als toetje ook nog eens vol spuiten met gevaarlijke rotzooi.. en dat allemaal voor het nieuwe normaal? (the big reset) :(
pi_197624289
Goede bron, ts :W
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_197624312
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:20 schreef PSVCL het volgende:
Er komen steeds meer berichten naar buiten dat mensen schade overhouden van het vaccin, en ook heel veel doden.. dat aantal is wel erg hoog(!) momenteel.

Russisch roulette zo een vaccin, en dat allemaal omdat je 0,1 % kans maakt om besmet te raken, mocht je besmet raken als jongeren merk je er in de meeste gevallen niet zoveel van, vergelijkbaar met een griep
klokt, het is een trillioenen roulette. Geen enkele overheid houdt het nog een jaar vol op deze manier. Als ze corona er links of rechtsom niet snel eronder krijgen is het einde verhaal. Met andere woorden. Er is een enorm zoniet extentieel belang om dit "medicijn" er door heen te krijgen.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_197624320
quote:
99s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:41 schreef bijdehand het volgende:
Goede bron, ts :W
Heb je een betere?



_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O*
pi_197624330
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:42 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Heb je een betere?

[ afbeelding ]

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O*
Coronadashboard.rijksoverheid.nl
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_197624388
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:38 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Afschalen terwijl het helemaal niet nodig is..
Heb een vriend die werkzaam is in een ziekenhuis, hoor andere verhalen dan wat we in de media voorgeschoteld krijgen.

Kinderen mentaal kapot maken en als toetje ook nog eens vol spuiten met gevaarlijke rotzooi.. en dat allemaal voor het nieuwe normaal? (the big reset) :(
HeT iS eEn CoMpLoT
pi_197624412
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:45 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

HeT iS eEn CoMpLoT
Agenda 21/the big reset is geen complot
  Boks-Chick zondag 24 januari 2021 @ 23:58:11 #20
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_197624636
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:38 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Afschalen terwijl het helemaal niet nodig is..
Heb een vriend die werkzaam is in een ziekenhuis, hoor andere verhalen dan wat we in de media voorgeschoteld krijgen.

Kinderen mentaal kapot maken en als toetje ook nog eens vol spuiten met gevaarlijke rotzooi.. en dat allemaal voor het nieuwe normaal? (the big reset) :(
Als het echt waar zou zijn dat de ziekenhuizen heul niet propje vol zitten, zouden 'ze' dat nooit onder het tapijt kunnen houden. Daarvoor werken er veel te veel mensen in het ziekenhuis, die massaal zouden aantonen dat het niet waar is. Filmpjes etc.
En dan heb ik het niet over die paar op een hand te tellen aluhoedjespipo's die gefabriceerde en uit hun verband gerukte filmpjes maken en die posten op zo mogelijk nog obscuurdere sites.
lolwut
pi_197625228
quote:
19s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:58 schreef BrandX het volgende:

[..]

Als het echt waar zou zijn dat de ziekenhuizen heul niet propje vol zitten, zouden 'ze' dat nooit onder het tapijt kunnen houden. Daarvoor werken er veel te veel mensen in het ziekenhuis, die massaal zouden aantonen dat het niet waar is. Filmpjes etc.
En dan heb ik het niet over die paar op een hand te tellen aluhoedjespipo's die gefabriceerde en uit hun verband gerukte filmpjes maken en die posten op zo mogelijk nog obscuurdere sites.
Kom boksen dan
pi_197625425
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:46 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Agenda 21/the big reset is geen complot
Klopt. Eindelijk zeg je iets zinnigs.
pi_197625432
Wat is het punt van dit topic precies? Vaccins moeten niet getest worden voor je ze gebruikt, ofzo?
pi_197631379
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:38 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Afschalen terwijl het helemaal niet nodig is..
Heb een vriend die werkzaam is in een ziekenhuis, hoor andere verhalen dan wat we in de media voorgeschoteld krijgen.
Welk ziekenhuis dan? Ik heb familieleden verspreid over 3 ziekenhuizen werken. En ik hoor van alledrie dat het echt treurig is. En ook dat het echt niet alleen meer ouderen zijn die er liggen.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  maandag 25 januari 2021 @ 14:18:31 #25
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_197631433
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:27 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Kinderen gewoon met rust laten
Nee joh. Deze worden linea recta naar de pedo-elite doorgeschoven en vervolgens geofferd. Dan maakt een mankementje meer of minder ook niet uit.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')