Tot op heden is er geen oplossing gevonden?
De vraag luid dan ook : Wie weet waar je msn webbased vandaan kan halen...
Als je het niet weet, reageer dan niet , anders word deze topic onoverzichtelijk.
Ik hoop dat deze topic wat langer open blijft staan, want ik heb het erg hard nodig.
spirnt.bantu.com werkt niet meer, Toll free nummer nodig ( dus betalen)
mister-i werkt slecht, en sinds vanochtend kan ik het niet meer gebruiken.
Wie weet er nog een andere site?
reageer alleen als je echt een oplossing hebt.
Hier hoef je dus geen software voor te downloaden.
Mensen willen dit, om op hun werk ,waar alle poorten standaard zijn geblokt, toch op msn te kunnen !
quote:Geen programma op je pc hebben om te kunnen msn-en maar gewoon via een url waar dit ook kan
Op vrijdag 24 januari 2003 13:25 schreef tiemo het volgende:
Kan je me dan wel uitleggen wat MSN WEBBASED is
-edit- spuit elf
[Dit bericht is gewijzigd door moredragons op 24-01-2003 13:28]
Ik ben het nog niet tegengekomen, daarom heb ik de afgelopen maanden gebruik gemaakt van go.icq.com !
Maarre idd. wie weet waar?
quote:Ow zo probeer eens msn explorere dan..
Op vrijdag 24 januari 2003 13:27 schreef emiledesign het volgende:
Msn webbased is , msn messenger in je browser van internet explorer.Hier hoef je dus geen software voor te downloaden.
Mensen willen dit, om op hun werk ,waar alle poorten standaard zijn geblokt, toch op msn te kunnen !
quote:Betekent Toll Free niet gratis?
Op vrijdag 24 januari 2003 13:23 schreef emiledesign het volgende:
ik zie al dat binnen 1 minuut 30 vieuws zijn geweest, dit onderwerp is dat ook erg nodig.spirnt.bantu.com werkt niet meer, Toll free nummer nodig ( dus betalen)
mister-i werkt slecht, en sinds vanochtend kan ik het niet meer gebruiken.Wie weet er nog een andere site?
reageer alleen als je echt een oplossing hebt.
Ja dat betekent gratis. Maar goed, je zal wel gelijk hebben.
quote:edit: Sprint is geen optie
Op vrijdag 24 januari 2003 13:37 schreef emiledesign het volgende:
dit is niet webgebaseerd, hier moet je ook weer een proggie voor downloaden, toch ?
[Dit bericht is gewijzigd door TroyK op 24-01-2003 13:42]
sprint en mister i zijn geen optie!
iemand anders nog een andere oplossing.
-L-
quote:Dank je jongen!
Op vrijdag 24 januari 2003 13:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Miel, ik kan me herinneren dat er ieman dhier bezig was met zijn eigen messenger (via IE) op te zetten, he tstaat ook op dit forum ,ik zla even zoeken voor je en als ik het vind post ik de url wel.-L-
-E-
quote:Das odigo express, die heb ik weleens gebruikt, maar was toentertijd nogal buggy
Op vrijdag 24 januari 2003 13:46 schreef BigBear het volgende:
Deze url werd gisteren in een ander topic gepost:
quote:Met deze school msn, kan je geen contacten van msn toevoegen, en dus niet je msn lijst zien,. iemand anders een oplossing, of een add in voor dit ?
Op vrijdag 24 januari 2003 13:52 schreef ToMaSZ het volgende:[..]
Das odigo express, die heb ik weleens gebruikt, maar was toentertijd nogal buggy
is er in rusland geen site of zo ?
ik zoek me helemaal gek !
HELP
quote:Dat kan wel degelijk in odigo, maar vraag me niet precies hoe het ook alweer zat... toen ik het gebruikte (plusminus een jaar terug) was het allemaal vrij omslachtig... als ik zo tijd heb zal ik eens kijken of ik er nog wijs uit word
Op vrijdag 24 januari 2003 13:57 schreef emiledesign het volgende:[..]
Met deze school msn, kan je geen contacten van msn toevoegen, en dus niet je msn lijst zien,. iemand anders een oplossing, of een add in voor dit ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |