SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ja ik weet dat je blij bent dat ik er ben, maar dat hoeft hier niet allemaal zo openbaarquote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je blij bent dat ik er ben, maar dat hoeft hier niet allemaal zo openbaar
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:21 schreef Amarantha het volgende:
Waar gaan ze volgende week zondag rellen?
Smek smek smek.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je blij bent dat ik er ben, maar dat hoeft hier niet allemaal zo openbaar
Oh maar dan adopteer ik er nog een Marjolein bijquote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
In één keer goed.
Mijn kabouter bezoekt graag natuurgebieden en Nationaal Parken.
Je kan nog vragen of ze met apeldoorn willen ruilen>quote:Op zondag 24 januari 2021 22:22 schreef Vanillekwarktas het volgende:
Moet ik echt tot 7 februari wachten tot ze Maastricht komen slopen?
Ge kunt vast zelf beginnenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:22 schreef Vanillekwarktas het volgende:
Niks in de buurt hierquote:
Ja eerst is Apeldoorn aan de beurt.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:22 schreef Vanillekwarktas het volgende:
Heb je een nummer van ze?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan nog vragen of ze met apeldoorn willen ruilen>
Nee ik ben een nette jongeman.quote:
Bastin?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh maar dan adopteer ik er nog een Marjolein bij
Maar wie moeten zij dan bellen?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja eerst is Apeldoorn aan de beurt.
Nee dat nietquote:Op zondag 24 januari 2021 22:23 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Heb je een nummer van ze?
[..]
Nee ik ben een nette jongeman.
Ik heb nog gezocht naar een meisjeskabouter mal maar kan het niet vindenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh maar dan adopteer ik er nog een Marjolein bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |