SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ja ik weet dat je blij bent dat ik er ben, maar dat hoeft hier niet allemaal zo openbaarquote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je blij bent dat ik er ben, maar dat hoeft hier niet allemaal zo openbaar
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:21 schreef Amarantha het volgende:
Waar gaan ze volgende week zondag rellen?
Smek smek smek.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je blij bent dat ik er ben, maar dat hoeft hier niet allemaal zo openbaar
Oh maar dan adopteer ik er nog een Marjolein bijquote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
In één keer goed.
Mijn kabouter bezoekt graag natuurgebieden en Nationaal Parken.
Je kan nog vragen of ze met apeldoorn willen ruilen>quote:Op zondag 24 januari 2021 22:22 schreef Vanillekwarktas het volgende:
Moet ik echt tot 7 februari wachten tot ze Maastricht komen slopen?
Ge kunt vast zelf beginnenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:22 schreef Vanillekwarktas het volgende:
Niks in de buurt hierquote:
Ja eerst is Apeldoorn aan de beurt.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:22 schreef Vanillekwarktas het volgende:
Heb je een nummer van ze?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan nog vragen of ze met apeldoorn willen ruilen>
Nee ik ben een nette jongeman.quote:
Bastin?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh maar dan adopteer ik er nog een Marjolein bij
Maar wie moeten zij dan bellen?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja eerst is Apeldoorn aan de beurt.
Nee dat nietquote:Op zondag 24 januari 2021 22:23 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Heb je een nummer van ze?
[..]
Nee ik ben een nette jongeman.
Ik heb nog gezocht naar een meisjeskabouter mal maar kan het niet vindenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh maar dan adopteer ik er nog een Marjolein bij
zelf kleien en een afgietsel van makenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb nog gezocht naar een meisjeskabouter mal maar kan het niet vinden
Momentje.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik aan gedacht en ook gegoogled maar is best een gedoequote:Op zondag 24 januari 2021 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zelf kleien en een afgietsel van maken?
*geeft door*quote:Op zondag 24 januari 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O mooi, Dordt staat niet op het lijstje.
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan vroeg ik of die zijn schachtenduiker diep in mijn slijmvijver wilde steken
Had nog wel Tilburg verwacht, maar dat is al zo hopeloos verloren dat het er van zo'n relmiddag alleen maar beter op wordt.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O mooi, Dordt staat niet op het lijstje.
Ja, dat ziet er al redelijk stukgereld uitquote:Op zondag 24 januari 2021 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had nog wel Tilburg verwacht, maar dat is al zo hopeloos verloren dat het er van zo'n relmiddag alleen maar beter op wordt.
valt mee toch? alleen wat meer schuurwerk wellicht bij je uiteindelijke gipsafdrukkenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik aan gedacht en ook gegoogled maar is best een gedoe
Nou ja die kun je zelf wel maken toch?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja dan moet ik met latex gaan gieten enzo?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
valt mee toch? alleen wat meer schuurwerk wellicht bij je uiteindelijke gipsafdrukken
in een nutshell:quote:Op zondag 24 januari 2021 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja dan moet ik met latex gaan gieten enzo?
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of gewoon een normale maken en er dan wat tieten op knutselenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit makkelijker klinkt dan het isquote:Op zondag 24 januari 2021 22:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in een nutshell:
je maakt 1x van gips je 'moeder model'
die hang je dan in bv. een buis met dop (stuk regenpijp ofzo?) daar giet je dan latex oid rond. Dat laat je uitharden.
En dan daarna voorzichtig uitsnijden en je hebt je mal
Valt best meequote:Op zondag 24 januari 2021 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit makkelijker klinkt dan het is
vergeet de slijmvijver nietquote:Op zondag 24 januari 2021 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon een normale maken en er dan wat tieten op knutselen
Ja heb toen veel van die filmpjes gezien maar ik vind het veel gedoe. Dus hebben we alleen kabouterjongens.quote:
Met baardquote:Op zondag 24 januari 2021 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon een normale maken en er dan wat tieten op knutselen
het gieten of de mal maken?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heb toen veel van die filmpjes gezien maar ik vind het veel gedoe. Dus hebben we alleen kabouterjongens.
Nee verjaardag vriendin hè?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog een rondje buiten gerend net?
https://pipoos.com/gietvorm-kabouter-18-cm-67912quote:Op zondag 24 januari 2021 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Valt best mee
hoe ziet je mal er nu uit dan?
Ik heb je niet gefeliciteerdquote:Op zondag 24 januari 2021 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee verjaardag vriendin hè?
En vanochtend lekker gemtb’t in het zonnetje.
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:36 schreef Amarantha het volgende:
Schijnbaar hebben ze in Enschede bij de spoedeisende hulp vuurwerk naar binnen gegooid. Teringmongolen.
Het moet wel een beetje geschikt blijven voor alle leeftijden ...quote:
Kan prima bij een kabouterquote:
Rood en 18 centimeter.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
https://pipoos.com/gietvorm-kabouter-18-cm-67912
Thanks Balliequote:Op zondag 24 januari 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb je niet gefeliciteerd![]()
Gefeliciteerd Los!
Wat heeft ze cadeau gekregen?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee verjaardag vriendin hè?
En vanochtend lekker gemtb’t in het zonnetje.
Even wachten tot wat mensen dat goed gaan praten...quote:Op zondag 24 januari 2021 22:36 schreef Amarantha het volgende:
Schijnbaar hebben ze in Enschede bij de spoedeisende hulp vuurwerk naar binnen gegooid. Teringmongolen.
Hadden ze vorige week toch al?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:39 schreef Amarantha het volgende:
Mijn sociale buurjongen/man heeft ineens een puppy (echt een heel jong ding nog). Hmm
Lief, ik houd het in mijn achterhoofd.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aha. naja als je 't echt wil zou ik kunnen kijken of ik daar bij kan helpen?
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
Ohnee dat waren de buren van @:budapestenaar
Ja, dat was waarschijnlijk toch een leenpuppy. Nooit meer gezien.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
Ohnee dat waren de buren van @:budapestenaar
Enige dat ik hier vanavond voorbij heb zien rijden is een strooiwagenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beetje klaar met die sirenes nu, tijd om te slapen.
Misschien hebben ze Babi panggang gemaaktquote:Op zondag 24 januari 2021 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat was waarschijnlijk toch een leenpuppy. Nooit meer gezien.
Of ze hadden gewoon authentieke babi pangang.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat was waarschijnlijk toch een leenpuppy. Nooit meer gezien.
Hoe kom je ineens bij het woord slijmvijver, wat heb ik gemist.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat die kabouter ook wel gaan verdwalen in wat minder verheven oorden oftewel SLIJMVIJVERS
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weer ga trouwen.
Ga eens weg met dat vieze woord johquote:Op zondag 24 januari 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat die kabouter ook wel gaan verdwalen in wat minder verheven oorden oftewel SLIJMVIJVERS
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien hebben ze Babi panggang gemaakt
Bitterbal.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe kom je ineens bij het woord slijmvijver, wat heb ik gemist.
Niet het koosnaampje wat je jezelf zou geven?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe kom je ineens bij het woord slijmvijver, wat heb ik gemist.
Een ring, maar heb een cadeaubon gemaakt van ¤500 omdat ze die zelf kan uitzoeken.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heeft ze cadeau gekregen?
Je hebt echt een serieus dinnetje nu he?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weer ga trouwen.
teveel in kpd geweest jijquote:Op zondag 24 januari 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
Nopequote:Op zondag 24 januari 2021 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet het koosnaampje wat je jezelf zou geven?
Dit is het wel ja maar jullie weten niet met wiequote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Is dit dan de grote aankondiging? En zijn we allemaal uitgenodigd?
Ja, lastig kiezen is dat wel.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een ring, maar heb een cadeaubon gemaakt van ¤500 omdat ze die zelf kan uitzoeken.
Dit klopt helemaalquote:Op zondag 24 januari 2021 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:UitStraling ken je de serie Archer? Je doet me wel denken aan de hoofdpersoon.
Doe dan niet zo geheimzinnigquote:Op zondag 24 januari 2021 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is het wel ja maar jullie weten niet met wie
Gaat dit over de mensen die hier posten of over die relschoppers op straat?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:44 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me echt mooi als sommige mensen hun werknemers herkennen en dan morgen gaan van hey ga maar weg en kom nooit terug.
Had je beter een dure ring kunnen geven.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een ring, maar heb een cadeaubon gemaakt van ¤500 omdat ze die zelf kan uitzoeken.
Mag jij invullen.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat dit over de mensen die hier posten of over die relschoppers op straat?
Ik heb geen werkgever dus weet niet of ik me zorgen moet maken.quote:
Moet ik shownieuws in de gaten gaan houden komende tijd?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is het wel ja maar jullie weten niet met wie
Of de insta van Eloise in zijn geval.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik shownieuws in de gaten gaan houden komende tijd?
Dit is een tussendoor cadeautje geen verlovingsring hè.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je beter een dure ring kunnen geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |