Gravenberch kan veel beter. Populistisch om hem nu af te schrijven.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:16 schreef Obiekulu het volgende:
Wel goed punt over het totale gebrek aan creativiteit op het middenveld van Ajax.
Klaassen, Alvarez, Gravenberch.
Mijn God.
Deefie moeten ze vervangen voor Kudusquote:Op zondag 28 februari 2021 20:16 schreef Obiekulu het volgende:
Wel goed punt over het totale gebrek aan creativiteit op het middenveld van Ajax.
Klaassen, Alvarez, Gravenberch.
Mijn God.
Het gaat niet om afschrijven, die andere twee zijn ook erg waardevol.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gravenberch kan veel beter. Populistisch om hem nu af te schrijven.
Gravenberch een breker noemen, wat? Die kan juist veel beter voetballen dan hij nu laat zien. Kijk even Liverpool-uit of PSV-thuis begin januari terug lieverd.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:17 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Het gaat niet om afschrijven, die andere twee zijn ook erg waardevol.
Maar twee en een halve breker op het middenveld van Ajax, dat hoort niet.
Je ziet aan alles dat Kudus een topper is, maar hij is nog even zijn richtingsgevoel kwijt zegquote:Op zondag 28 februari 2021 20:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Deefie moeten ze vervangen voor Kudus
Maar ik heb dan ook een geweldige bias voor die laatste.
Ondanks zijn verloren richtingsgevoel moet die blijven draaien om zijn as met de balquote:Op zondag 28 februari 2021 20:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je ziet aan alles dat Kudus een topper is, maar hij is nog even zijn richtingsgevoel kwijt zeg.
Zijn wendbaarheid, zijn fysiek, zijn defensief meeschakelen, zijn voetbal als hij weer in de vibe zitquote:Op zondag 28 februari 2021 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ondanks zijn verloren richtingsgevoel moet die blijven draaien om zijn as met de bal![]()
Een halve.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gravenberch een breker noemen, wat? Die kan juist veel beter voetballen dan hij nu laat zien. Kijk even Liverpool-uit of PSV-thuis begin januari terug lieverd.
Lol.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:25 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Een halve.
Hij had toen wat aardige acties. Een creatieve middenvelder is echt iets anders.
Volgens mij meer van het Boskamp syndroom.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:25 schreef Obiekulu het volgende:
Hup Schalke.
Gross had last van de Co Adriaanse-ziekte.
Hij kon de spelers niet uit elkaar houden.
Ik denk dat je niet begrijpt wat ik bedoel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |