Dit is echt bizar accuraatquote:Op zondag 14 maart 2021 20:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vervang hier Ajax door Barça in je hoofd en enjoy.
Barcelona is helemaal niet leuk, wat kan mij die kutclub schelen.quote:Op zondag 14 maart 2021 20:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Barcelona is LEUK . En nu de mooie excuustrein om een gemiste penal .
Van mij mogen ze failliet gaan en afzakken naar de Segunda .quote:Op zondag 14 maart 2021 20:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Barcelona is helemaal niet leuk, wat kan mij die kutclub schelen.
PowerLoungen bedrijft hier satire, m'n jongen.quote:Op zondag 14 maart 2021 20:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Barcelona is helemaal niet leuk, wat kan mij die kutclub schelen.
Dat was me wel duidelijk, ik wilde toch even mijn mening laten weten.quote:Op zondag 14 maart 2021 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PowerLoungen bedrijft hier satire, m'n jongen.
Geen problemen mee, uiteindelijk kan het dan toch weer goedkomen, zie Rangers.quote:Op zondag 14 maart 2021 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van mij mogen ze failliet gaan en afzakken naar de Segunda .
Beetje net zoals Bosz het nu doet daar . Proberen tegen de top aan te schoppen maar allemaal net nietquote:Op zondag 14 maart 2021 20:20 schreef El-Stinho het volgende:
Bij Leverkusen heeft Schmidt het toch prima gedaan?
Odegaard is weer verlost van Zidane en voetbalt ook weer stukken beter.quote:
Nu moeten ze nog 9 slopers opstellen naast die 2 en het moet kunnen voor ze.quote:Op zondag 14 maart 2021 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Odegaard is weer verlost van Zidane en voetbalt ook weer stukken beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |