SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Mwah denk niet dat heel Emmen stoned is.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
In Emmen zijn ze in ieder geval te stoned om te rellen
Goh, opgeschoren bontkraagjes op scooters, weer eens wat anders dan de viruswappies, ze bleven een beetje achter de laatste tijd in alle tumult.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal zit je er klaar voor?
[ twitter ]
Haags en z'n 20 kinderen zijn weer op stapquote:Op zondag 24 januari 2021 20:25 schreef Amarantha het volgende:
@:Haags kan weer eens niet normaal doen.
we gaan hem slaanquote:Op zondag 24 januari 2021 20:25 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zondag 24 januari 2021 20:25 schreef Amarantha het volgende:
wtfquote:
ZIt ook te kijken, dat stuk in dat vliegtuig en op Schipholquote:
Budaaaaaaaaaaaquote:
bedenkelijke reputatiequote:Op zondag 24 januari 2021 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn vader vroeg toch nog even of ik vanmiddag niet aan het rellen was.
Misschien had hij interesse in wat plunderspulletjes?quote:Op zondag 24 januari 2021 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn vader vroeg toch nog even of ik vanmiddag niet aan het rellen was.
B100 als douanierquote:Op zondag 24 januari 2021 20:32 schreef Haags het volgende:
[..]
ZIt ook te kijken, dat stuk in dat vliegtuig en op SchipholMooi man.
[..]
Budaaaaaaaaaaa
kaas heeft nooit ergens schuld aan..quote:Op zondag 24 januari 2021 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik denk dat kaas hier de schuld aan heeft
Ik heb haar vroeger eens gesproken en handtekening gekregenquote:
wij kunnen niet achterblijven natuurlijkquote:Op zondag 24 januari 2021 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal zit je er klaar voor?
[ twitter ]
"is die tokkie daar CE? Gewoon doen alsof we niet van fok zijn!"quote:Op zondag 24 januari 2021 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CL heeft me ooit gezien. Die kan het vast beamen.
1 schaapquote:Op zondag 24 januari 2021 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was één varken weer niet genoeg?
vandaag jarig?quote:Op zondag 24 januari 2021 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag op bezoek geweest bij oma. Ze is nu 101
GEFELICITEERDquote:Op zondag 24 januari 2021 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, schaap valt wel zwaar. Je hebt wel de vacht verwijderd, toch?quote:Op zondag 24 januari 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1 schaap
mja ook al af en toe duizelig
is nog als tampon te gebruikenquote:Op zondag 24 januari 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, schaap valt wel zwaar. Je hebt wel de vacht verwijderd, toch?
Ahquote:Op zondag 24 januari 2021 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
WoensdagMijn toen was mijn vader er. Gisteren mijn broer. En vandaag ik.
neequote:Op zondag 24 januari 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, schaap valt wel zwaar. Je hebt wel de vacht verwijderd, toch?
Dank jequote:
Fquote:Op zondag 24 januari 2021 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zondag 24 januari 2021 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"is die tokkie daar CE? Gewoon doen alsof we niet van fok zijn!"
quote:Op zondag 24 januari 2021 20:52 schreef G-Pier het volgende:
Hee @:bitterbal , ik vind slangen doodeng maar ik vind je avatar enigszins schattig.
Van?quote:Op zondag 24 januari 2021 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een iets grotere portie moeten maken.
Is niet live bij mij.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/239050459469259/videos/742449516396786/
Je vond het niet raar dat je jezelf voorbij zag rennen met een molotovcocktail?quote:Op zondag 24 januari 2021 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh had niet door dat ik een oude stream aan het kijken ben
quote:Op zondag 24 januari 2021 20:55 schreef bitterbal het volgende:
5 min en dan scherp schieten vanwege avondklok
quote:
Double yikesquote:Op zondag 24 januari 2021 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
In Eindhoven is het nog niet voorbij
Weer volop politie hier.
ja dat was wel wat vreemd maa dacht misschien dubbelgangerquote:Op zondag 24 januari 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je vond het niet raar dat je jezelf voorbij zag rennen met een molotovcocktail?
Ze moeten voorbeeld nemen aan die post van @G-Pierquote:Op zondag 24 januari 2021 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
In Eindhoven is het nog niet voorbij
Weer volop politie hier.
Geen ideequote:Op zondag 24 januari 2021 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat vinden ze in Emmen hier nou van
Maar niet zo steil als toen we achterover sloegen van USprookje #3276quote:
nee want dat was stijlquote:Op zondag 24 januari 2021 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar niet zo steil als toen we achterover sloegen van USprookje #3276
Die staat op mijn lijstjequote:
dit soort mini spoorbanen vind ik gaaf haha.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die staat op mijn lijstjeWas helaas dicht toen ik vorig jaar in Londen was.
Ben jij met het tandradbaantje in Boedapest meegeweest?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Steilste adhesiebaan is 7,7 % (best steil voor een adhesiebaan!) Ergens tussen Genève en Martigny geloof ik. Steilste tandradbaan is 48 % op de Pilatus Kulm bij Luzern. Alles nog steiler moet met kabels. In Australië is ook zo'n kabelding met een stuk near vertical drop![]()
Overigens: 100 % is een hoek van 45 graden. Niet dat we rare dingen gaan denken.
Ik ookquote:Op zondag 24 januari 2021 21:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit soort mini spoorbanen vind ik gaaf haha.
in Oostenrijk ook in zo'n oude mijn geweest met zo'n treintje
ohja dat heb ik bij de westerscheldetunnel gedaan. kregen we ook een tour van de TBM toen die stil stond voor onderhoudquote:Op zondag 24 januari 2021 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ookTofste was hier in Nederland. Met zo’n treintje de Sophiaspoortunnel in toen die werd geboord
Nee ik ben alleen maar een paar keer op doorreis in Budapest geweest.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben jij met het tandradbaantje in Boedapest meegeweest?
Goed hoor.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:13 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Alles goed? Hoe waren je feestdagen?
Heb je de Orban-spoorbaan bereden?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ben alleen maar een paar keer op doorreis in Budapest geweest.
De Haagse tokkies zijn ook present hoor:quote:Op zondag 24 januari 2021 16:43 schreef bitterbal het volgende:
nou wil van jullie niets meer hoen over tokkie den haag
quote:In de Haagse Schilderswijk is het vanavond onrustig. Ongeveer een uur voor het ingaan van de avondklok verzamelden jongeren zich. Ze staken midden op straat een scooter in brand. Meerdere fietsen werden op het vuur geworpen. De ME heeft de straat schoongeveegd, vooralsnog zonder enig geweld.
De groep jongeren verzamelden zich in de Hobbemastraat. Op beelden die via sociale media circuleren is te zien dat een motoragent moet vluchten voor de jongeren. Door het vuur, dat is aangestoken op de trambaan, raakte het verkeer verstopt.
Afgelopen nacht circuleerden al oproepen om rond 21.00 uur te verzamelen op een plek. Een directe aanleiding voor de ongeregeldheden is er voor zover bekend niet.
In tegenstelling tot andere plaatsen in het land verliep het ingaan van de avondklok zaterdagavond betrekkelijk rustig in Den Haag. Alleen in de wijk Duindorp werden toezichtcamera's vernield en vuurwerk afgestoken.
Ik mocht als journalist mee naar de boorkop tijdens een ploegwissel. Eén van de leukste repo’s die ik heb gemaakt.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ohja dat heb ik bij de westerscheldetunnel gedaan. kregen we ook een tour van de TBM toen die stil stond voor onderhoud
ook bij de WST?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mocht als journalist mee naar de boorkop tijdens een ploegwissel. Eén van de leukste repo’s die ik heb gemaakt.
Vast niet. Ik heb 1 keer Wien - Budapest - Timisoara gereden en 1 keer Wien - Budapest - Aszod - Balassagyarmat - Szecseny of hoe het heet en via Hatvan terug naar Budapest.quote:
De Smashburger ziet. er ook niet verkeerd uit.quote:
Nick heeft wel goeie toegankelijke recepten.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Smashburger ziet. er ook niet verkeerd uit.
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast niet. Ik heb 1 keer Wien - Budapest - Timisoara gereden en 1 keer Wien - Budapest - Aszod - Balassagyarmat - Szecseny of hoe het heet en via Hatvan terug naar Budapest.
Ik vind het een extreem vieze kerel in de keuken, bah.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nick heeft wel goeie toegankelijke recepten.
En sowieso, nick
liever Nick dan Jamie Oliverquote:Op zondag 24 januari 2021 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het een extreem vieze kerel in de keuken, bah.
ja klopt. was een beetje een hype, de burgers toen.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijdje blog van A Hamburger Today gevolgd, maar dat is ook niet meer wat het geweest is zie ik.
Aah! nice hoorquote:Op zondag 24 januari 2021 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
N
[..]
Nee, de Sophiaspoortunnel. Onderdeel van de Betuwelijn.
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
De Haagse tokkies zijn ook present hoor:
[..]
Nou ja om eerlijk te zijn doen ze dat in ongeveer elk ander land op 1 meiquote:Op zondag 24 januari 2021 21:20 schreef Amarantha het volgende:
Zijn ze in andere landen met een avondklok de boel ook kort en klein aan het slaan?
8 MINUTEN GELEDENquote:Op zondag 24 januari 2021 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijdje blog van A Hamburger Today gevolgd, maar dat is ook niet meer wat het geweest is zie ik.
Burger King bij Oktogon?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel nog even bij Oktogon gegeten (hotelletje was ook daar in de buurt) en op Nyugati nog foto's gemaakt. Alles fucking stijf bevroren bij -15 of zo. Maar ja echte kou is alleen maar tof
Ja wat was er in Eindje allemaal aan de hand?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar was je! Hadden wel wat duiding kunnen gebruiken.
Watjes.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
8 MINUTEN GELEDEN
Rust in Eindhoven weergekeerd
In Eindhoven is de rust weergekeerd na een dag van zware confrontaties tussen politie en demonstranten, de inzet van traangas, vernielingen, plunderingen en brandstichting. Rond 20.30 uur was er nog steeds een aantal relschoppers op straat, maar was volgens de politie de rust zo goed als teruggekeerd.
Het trein- en busverkeer vanaf het station lag urenlang stil. De NS verwacht dat het treinverkeer vanavond weer wordt opgestart en dat er extra beveiliging op het station is.
Je kan je eten bestellen
Politie is nog steeds redelijk aanwezig rondom het centrum; maar wel een stuk beter in vergelijking met vanmiddag.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
8 MINUTEN GELEDEN
Rust in Eindhoven weergekeerd
In Eindhoven is de rust weergekeerd na een dag van zware confrontaties tussen politie en demonstranten, de inzet van traangas, vernielingen, plunderingen en brandstichting. Rond 20.30 uur was er nog steeds een aantal relschoppers op straat, maar was volgens de politie de rust zo goed als teruggekeerd.
Het trein- en busverkeer vanaf het station lag urenlang stil. De NS verwacht dat het treinverkeer vanavond weer wordt opgestart en dat er extra beveiliging op het station is.
Je kan je eten bestellen
Nee een echt Hongaars restaurantje natuurlijk. Wat op 2 januari totaal uitgeloogd was omdat oudjaarsdag daar ook al een feestdag wasquote:
Dat was zo leuk!quote:Op zondag 24 januari 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben jij met het tandradbaantje in Boedapest meegeweest?
Tijd geleden nog wat spul van Scholten en Baijings voor IKEA verkocht, had ook niet echt een idee dat dat nog iets waard was.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:25 schreef CherryLips het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)ent=187017-171239453
Die prijs, jezus
Zag tijdje terug dat iemand voor paar euro bij de kringloop had gekocht.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:25 schreef CherryLips het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)ent=187017-171239453
Die prijs, jezus
Hun uitkeringen betalen vrees ik.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat gaan we na afloop van de corona-pandemie doen met alle krankzinnige wappies die ons lijden onnodig verlengd hebben trouwens? Kaalscheren? Pek en veren? Laten we daar vast even over nadenken, de moffenhoeren. Misschien dat die term ze wat zegt met hun constante referenties naar een oorlog waar ze kennelijk veel van weten.
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wat was er in Eindje allemaal aan de hand?
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een echt Hongaars restaurantje natuurlijk. Wat op 2 januari totaal uitgeloogd was omdat oudjaarsdag daar ook al een feestdag was
Ja, ik ook, voor 17,50quote:Op zondag 24 januari 2021 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zag tijdje terug dat iemand voor paar euro bij de kringloop had gekocht.
Moest even denken waarom ik een heel stuk over de rails had gelopen hopend dat er geen beren waren. Maar was omdat de "conducteur" me bij de verkeerde halte uit had laten stappen voor de stoeltjeslift.quote:
O ja, maar dat is niet de tandradbaan. Dat is het kindertreintje. Ook leukquote:Op zondag 24 januari 2021 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moest even denken waarom ik een heel stuk over de rails had gelopen hopend dat er geen beren waren. Maar was omdat de "conducteur" me bij de verkeerde halte uit had laten stappen voor de stoeltjeslift.
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben diegene in het berenpak.
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:33 schreef G-Pier het volgende:
En weer begint een oud schoolgenoot met het beginnen van een 'eigen business' (MLM / pyramidespel KUCH). Dit keer is het afslankkoffie.
Oh dan heb ik de tandradbaan niet gedaan denk ik.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, maar dat is niet de tandradbaan. Dat is het kindertreintje. Ook leuk
Hahaquote:Op zondag 24 januari 2021 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goede reden om 'vandaag niet schat' te zeggen
Ik denk dat je met de tram naar de eerste halte bent gegaan in Hüvösvölgyquote:Op zondag 24 januari 2021 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dan heb ik de tandradbaan niet gedaan denk ik.
Pijn in je kop is nog geen pijn aan de pretpreutquote:Op zondag 24 januari 2021 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goede reden om 'vandaag niet schat' te zeggen
Truste bossiequote:Op zondag 24 januari 2021 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
We leven in een doodziek land
Ik ga maar slapen. Tot morgen
Waar heb je het woord preut vandaan?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pijn in je kop is nog geen pijn aan de pretpreut
Gewoon met scherp schieten. Doet ongeveer elk ander land ter wereld wel namelijk.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijg wat filmpjes doorgestuurd dat er nog wat ruiten van winkels ingegooid worden. Die aardige demonstranten moeten natuurlijk wel Balenciagas hebben om op te lopen.
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar heb je het woord preut vandaan?
Ik snap hier niks van.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Welke willen jullie? De roze met zwarte is al voor Ama
Of als je heel andere kleuren wil dan kan ik die wel maken maar dan duurt het nog wel een tijdje.
[ afbeelding ]
Ja dat klopt volgens mij, ik weet nog dat de metro ook een optie was Maar dat jij me de tram adviseerdequote:Op zondag 24 januari 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat je met de tram naar de eerste halte bent gegaan in Hüvösvölgy
hier niet, hier gaan we praten en polderenquote:Op zondag 24 januari 2021 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon met scherp schieten. Doet ongeveer elk ander land ter wereld wel namelijk.
Twee jaar geleden begon een collega mij uit te nodigen voor iets waarvan ik dacht dat het een bekendmaking was van haar verloving: bleek het een pyramidespel te zijn over reizen. Worldventures heette het, heel vaag! Een andere collega begon daarna ook opeens afslankkoffie te verkopen (Valentus) maar heeft mij niet benaderd. Toen begon een oud schoolgenote iets soortgelijks te doen met Nuskin en nu doet een andere oud-schoolgenote iets met afslankkoffie.quote:
pappen en nathoudenquote:Op zondag 24 januari 2021 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier niet, hier gaan we praten en polderen
US is nogal druk met preuten jeweetzquote:Op zondag 24 januari 2021 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik noem het sokschoenen. En dat schoeisel is honderden euro's waard..quote:Op zondag 24 januari 2021 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijg wat filmpjes doorgestuurd dat er nog wat ruiten van winkels ingegooid worden. Die aardige demonstranten moeten natuurlijk wel Balenciagas hebben om op te lopen.
Toen ik 14 was mocht ik kiezen uit muis, preut, kut, vagina of gleuf, vond die het liefste.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zonde. Kost alleen maar zuurstof.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier niet, hier gaan we praten en polderen
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat klopt volgens mij, ik weet nog dat de metro ook een optie was Maar dat jij me de tram adviseerde
Ja bedoelde de afslankkoffiequote:Op zondag 24 januari 2021 21:39 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Twee jaar geleden begon een collega mij uit te nodigen voor iets waarvan ik dacht dat het een bekendmaking was van haar verloving: bleek het een pyramidespel te zijn over reizen. Worldventures heette het, heel vaag! Een andere collega begon daarna ook opeens afslankkoffie te verkopen (Valentus) maar heeft mij niet benaderd. Toen begon een oud schoolgenote iets soortgelijks te doen met Nuskin en nu doet een andere oud-schoolgenote iets met afslankkoffie.
US moet nog even wat Dutch Essentials leren.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ik 14 was mocht ik kiezen uit muis, preut, kut, vagina of gleuf, vond die het liefste.
van wie mocht je kiezen en waarom?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ik 14 was mocht ik kiezen uit muis, preut, kut, vagina of gleuf, vond die het liefste.
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap hier niks van.Behalve dat het een schattig kaboutertje is.
Het is gewoon laxeermiddel uiteindelijk.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bedoelde de afslankkoffieMIsschien helpt het tegen zwembandjes
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
van wie mocht je kiezen en waarom?
Die ken ik op verschillende manieren erg goed.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
US moet nog even wat Dutch Essentials leren.
Van mijn geweten en mijn libido.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
van wie mocht je kiezen en waarom?
En dan kies je "preut"? Er is echt wat mis met je.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ken ik op verschillende manieren erg goed.
Ja wel dat is juist het hele ideequote:Op zondag 24 januari 2021 21:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan hem zelf niet adopteren zeker.
foef en preut zijn erg Vlaams.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:42 schreef Koen66 het volgende:
'foef' vind ik ook altijd zo'n bedenkelijke
Ik vind verkleinwoorden verschrikkelijk, preutje en dan kom je gewoon de hele Grand Canyon tegen.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:42 schreef Koen66 het volgende:
'foef' vind ik ook altijd zo'n bedenkelijke
Nou ja Schots is wel het Vlaams van de 21e eeuw natuurlijkquote:
Wat een leuke website!quote:Op zondag 24 januari 2021 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Naja je geeft hem een naam, bedenkt iets over hem en geeft hem een reisdoel. Ik zet die info op de site hang er een tag aan en zet hem buiten ergens neer waar andere mensen hem weer kunnen vinden etc.
Www.reizendekabouters.nl
Die van Fles is al door iemand meegenomen en heeft al een kat geknuffeld.
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van mijn geweten en mijn libido.
Thanks, wil je er ook 1 adopteren?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat een leuke website!![]()
En toffe kabouters
Google kan me niet verder helpen daarmee.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet sinds vandaag wat pornoplakband is en hoe het voelt.
ik vermoed dat US aan het typen is nu met de uitlegquote:Op zondag 24 januari 2021 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Google kan me niet verder helpen daarmee.
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks, wil je er ook 1 adopteren?Je hoeft er verder niets voor te doen alleen het lijstje invullen en afwachten.
Heb het nog steeds om ook.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Google kan me niet verder helpen daarmee.
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Dit had ik kunnen zijn.
Ben in die bij Kaprun geweest.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
@:FranticDJ die in Australië heeft trouwens op het steilste gedeelte een gradiënt van 128 % (52 º) https://en.wikipedia.org/wiki/Scenic_World#Railway
nog geen DM gehad?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds niet plaatsen.
Jij wil zeggen dat je overal een woord voor verzint behalve voor dat, PLAUSIBEL.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:50 schreef bitterbal het volgende:
P
[..]
En dan zeg je pielen?
Ja geen idee. ben niet zo van het benoemen denk ik?
Eenogige broekslang?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat je overal een woord voor verzint behalve voor dat, PLAUSIBEL.
Tape die alleen op zichzelf plakt dus geschikt om elkaar mee in te wikkelen of vast te binden als je spannende dingen wenst te doen.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds niet plaatsen.
dit was jaren vóór de ramp trouwens.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ben in die bij Kaprun geweest.
m'n ma ziek joh
daarna nog in een kabelbaan met gondels naar boven. Stond Ursul de Geer daar te filmen toen moeders groen uit d gondel kwam..
Schachtenduikerquote:Op zondag 24 januari 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk, ook wel eens koosnaampjes aan gegeven van een ex vriendje, ja hè?
Zie #227quote:Op zondag 24 januari 2021 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaDaar zijn nogeens 155 doden gevallen ttrouwens.
wow, m'n nootjes smaken opeens minderquote:Op zondag 24 januari 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan vroeg ik of die zijn schachtenduiker diep in mijn slijmvijver wilde steken
spoiler was beter zeker?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, m'n nootjes smaken opeens minder
Mental image van een stokstaartje in de draderige yoghurt nu.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan vroeg ik of die zijn schachtenduiker diep in mijn slijmvijver wilde steken
Wat je niet wilt horen als die broek omlaag gaatquote:Op zondag 24 januari 2021 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, m'n nootjes smaken opeens minder
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat je niet wilt horen als die broek omlaag gaat
Ga je lekker ja?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij heet David.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
Met zo'n dave attenborough stem in een NatGeo reportage: zie hier de schachtenduiker in haar biologische habitat
bro's before ho'squote:Op zondag 24 januari 2021 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Frantic mag hem Dave noemen.
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal weet wel hoe ze man hard moet maken
Voor zover ik wat over slijmvijvers weet? Jazekerquote:
Topquote:Op zondag 24 januari 2021 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor zover ik wat over slijmvijvers weet? Jazeker
Dat bedacht ze net zelf he?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:07 schreef UitStraling het volgende:
Tot maart krijg ik het woord slijmvijver niet meer uit mijn hoofd.
Laatste date van bitterbalquote:Op zondag 24 januari 2021 22:07 schreef UitStraling het volgende:
Tot maart krijg ik het woord slijmvijver niet meer uit mijn hoofd.
Ik ga morgen even invullen.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij mag er ook wel een adopteren hoor.
Oh dit is wandeldate? Huidskleurdate was de vorige en dat is deze niet zo te zienquote:Op zondag 24 januari 2021 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste date van bitterbal
[ afbeelding ]
Wandeldate is iets lichter als kleurdatequote:Op zondag 24 januari 2021 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dit is wandeldate? Huidskleurdate was de vorige en dat is deze niet zo te zien
wat moet ik dan doen?:Pquote:Op zondag 24 januari 2021 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij mag er ook wel een adopteren hoor.
Dan moet je gewoon je gemak houden, dan kan je niks gebeuren.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ooit vastgezeten in drijfzand. Best vreemde gewaarwording.
gast ga even rukken okeequote:Op zondag 24 januari 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit nu aan een slijmvijverkabouter te denken, die heeft Liesje zeker niet?
Oh ik in alumina dat net gestort wasquote:Op zondag 24 januari 2021 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ooit vastgezeten in drijfzand. Best vreemde gewaarwording.
maar je moet er nog wel uit komenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon je gemak houden, dan kan je niks gebeuren.
Nou ze moeten een klein beetje kindvriendelijk ook zijn he?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit nu aan een slijmvijverkabouter te denken, die heeft Liesje zeker niet?
okequote:Op zondag 24 januari 2021 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heeft geen haast hoor!
[..]
Lijstje invullen die ik je PM.
Aiquote:Op zondag 24 januari 2021 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ze moeten een klein beetje kindvriendelijk ook zijn he?
Als je die kabouter die US gaat adopteren, nou even zijn muts kan invetten met vaseline, that'd be great thank you.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Strikkertje 18+ op de keboutert.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je die kabouter die US gaat adopteren, nou even zijn muts kan invetten met vaseline, that'd be great thank you.
En ik moet de reacties goedkeuren voor ze op de site komen he?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strikkertje 18+ op de keboutert.
dan moet kabouter Wesley wel naar de tetten van Erika van Tielen ipv Spanje.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strikkertje 18+ op de keboutert.
Ik doe ook mee en zal het uiterst braaf houden want zo ben ik.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
En ik moet de reacties goedkeuren voor ze op de site komen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |