SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Mwah denk niet dat heel Emmen stoned is.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
In Emmen zijn ze in ieder geval te stoned om te rellen
Goh, opgeschoren bontkraagjes op scooters, weer eens wat anders dan de viruswappies, ze bleven een beetje achter de laatste tijd in alle tumult.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal zit je er klaar voor?
[ twitter ]
Haags en z'n 20 kinderen zijn weer op stapquote:Op zondag 24 januari 2021 20:25 schreef Amarantha het volgende:
@:Haags kan weer eens niet normaal doen.
we gaan hem slaanquote:Op zondag 24 januari 2021 20:25 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zondag 24 januari 2021 20:25 schreef Amarantha het volgende:
wtfquote:
ZIt ook te kijken, dat stuk in dat vliegtuig en op Schipholquote:
Budaaaaaaaaaaaquote:
bedenkelijke reputatiequote:Op zondag 24 januari 2021 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn vader vroeg toch nog even of ik vanmiddag niet aan het rellen was.
Misschien had hij interesse in wat plunderspulletjes?quote:Op zondag 24 januari 2021 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn vader vroeg toch nog even of ik vanmiddag niet aan het rellen was.
B100 als douanierquote:Op zondag 24 januari 2021 20:32 schreef Haags het volgende:
[..]
ZIt ook te kijken, dat stuk in dat vliegtuig en op SchipholMooi man.
[..]
Budaaaaaaaaaaa
kaas heeft nooit ergens schuld aan..quote:Op zondag 24 januari 2021 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik denk dat kaas hier de schuld aan heeft
Ik heb haar vroeger eens gesproken en handtekening gekregenquote:
wij kunnen niet achterblijven natuurlijkquote:Op zondag 24 januari 2021 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal zit je er klaar voor?
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |