SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
#jaloersquote:Op zondag 24 januari 2021 18:12 schreef kwiwi het volgende:
Weer lekker dagje skiën in de zon erop zitten
Gelukkig dus niks mee gekregen van de rellen in mijn stadquote:Op zondag 24 januari 2021 18:12 schreef kwiwi het volgende:
Weer lekker dagje skiën in de zon erop zitten
Woon je op Urk? Dat is het enige wat ik heb meegekregenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig dus niks mee gekregen van de rellen in mijn stad![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, Eindhoven...quote:Op zondag 24 januari 2021 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Woon je op Urk? Dat is het enige wat ik heb meegekregen
quote:Op zondag 24 januari 2021 18:19 schreef bitterbal het volgende:
Even wat te snacken halen![]()
https://twitter.com/morrisjim/status/1353374677352275969
Ophokken met een paar zwaar besmettelijke corona patiëntenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:19 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 24 januari 2021 18:19 schreef bitterbal het volgende:
Voor een jaar of 80. Dat soort mensen mis je niks aan.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ophokken met een paar zwaar besmettelijke corona patiënten
en dat is niet eens het ergste van wat daar vanmiddag heeft afgespeeldquote:
Ik word hier echt sip van.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:19 schreef bitterbal het volgende:
Postnatale Abortusquote:Op zondag 24 januari 2021 18:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor een jaar of 80. Dat soort mensen mis je niks aan.
Vreselijk gewoon tokkie volkquote:Op zondag 24 januari 2021 18:19 schreef bitterbal het volgende:
Dat meen je nietquote:Op zondag 24 januari 2021 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en dat is niet eens het ergste van wat daar vanmiddag heeft afgespeeld![]()
![]()
![]()
Flinke rellen, gooien met stenen, golfballen, alles wat je maar tegenkomt in de fik steken....quote:Op zondag 24 januari 2021 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat meen je nietRespect is blijkbaar weer ver te zoeken.
Ja, het is treurig dat die "doelgroep" zich kennelijk verveelt en getroffen wordt door de maatregelen, en ja, hun breinen zijn nog onderontwikkeld en ze doorzien daden en gevolgen nog niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor een jaar of 80. Dat soort mensen mis je niks aan.
Rondom stadhuisplein en Catharinaplein nog steeds. Vriend van mij woont daar en straten zijn zo goed als het kan afgesloten.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Flinke rellen, gooien met stenen, golfballen, alles wat je maar tegenkomt in de fik steken....
quote:Op zondag 24 januari 2021 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Flinke rellen, gooien met stenen, golfballen, alles wat je maar tegenkomt in de fik steken....
Zorgelijk dat mensen zoveel boosheid in zich hebben.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat meen je nietRespect is blijkbaar weer ver te zoeken.
blijkbaarquote:Op zondag 24 januari 2021 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
En wat is nou eigenlijk het probleem? Dat ze even 's avonds laat binnen moeten blijven?
Dat is niet deze groep. Dit zijb gewoon rellersquote:Op zondag 24 januari 2021 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
En wat is nou eigenlijk het probleem? Dat ze even 's avonds laat binnen moeten blijven?
quote:Op zondag 24 januari 2021 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:En dat komt ook al in het liedje tot uiting: "Alles naar de klote"
Nou, alles kapot
er was een protest gepland in het centrum. Hoe het is ontspoort en wie daar schuldig aan is, weet ik niet. Daarvoor schakelde ik te laat in.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Pegida wilde ook nog komen bij jullie vandaagquote:Op zondag 24 januari 2021 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
er was een protest gepland in het centrum. Hoe het is ontspoort en wie daar schuldig aan is, weet ik niet. Daarvoor schakelde ik te laat in.
Wel was dat protest volgens mij niet goedgekeurd door Burgemeester Jorritsma...
Klopt, die hebben best wel wat aanhang hier, ondanks de toch wel redelijk grote moslimpopulatie...quote:Op zondag 24 januari 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Pegida wilde ook nog komen bij jullie vandaag
De oorzaak was datt niet mocht en er gegooit werd met stenen. Alles vernield werd. Door relschoppers die er bewust op af kwamen.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
er was een protest gepland in het centrum. Hoe het is ontspoort en wie daar schuldig aan is, weet ik niet. Daarvoor schakelde ik te laat in.
Wel was dat protest volgens mij niet goedgekeurd door Burgemeester Jorritsma...
Tsja het ene trekt het andere vaak aanquote:Op zondag 24 januari 2021 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt, die hebben best wel wat aanhang hier, ondanks de toch wel redelijk grote moslimpopulatie...
Misschien juist wel dankzij dan.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt, die hebben best wel wat aanhang hier, ondanks de toch wel redelijk grote moslimpopulatie...
moslimpopulatie ik keek live mee meeste waren toch echt nederlandersquote:Op zondag 24 januari 2021 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:
quote:
Lijkt me hetzelfde paard dat je later richting het Philips Stadion zag rennen, zonder agent er op..quote:
Lol, je zal maar ineens een paard zo door de straat zien komenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
moet lachen
https://publish.twitter.c(...)8580480&widget=Tweet
arm beestquote:Op zondag 24 januari 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
moet lachen
https://publish.twitter.c(...)8580480&widget=Tweet
nah paard voelt zich niet veiligquote:Op zondag 24 januari 2021 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lol, je zal maar ineens een paard zo door de straat zien komen
niet hard genoeg dus , en zo zien hopelijk ouders ook waar hij wasquote:Op zondag 24 januari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
dit is trouwenbs die persoon die door het waterkanon werd gekopt
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 januari 2021 18:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet hard genoeg dus , en zo zien hopelijk ouders ook waar hij was
het is een zij...quote:Op zondag 24 januari 2021 18:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet hard genoeg dus , en zo zien hopelijk ouders ook waar hij was
Prima, een pisstraaltje haalt niks uit natuurlijk.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
In oa de US en in België mengen ze dat water met het hetzelfde spul uit traangas en pepperspray. Mogen ze hier ook wel doenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima, een pisstraaltje haalt niks uit natuurlijk.
Was best een stevig straaltje: https://9gag.com/gag/av5gj2Zquote:Op zondag 24 januari 2021 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
dit is niet genoeg? Ik weet trouwens niet eens waarom zij daar liephequote:Op zondag 24 januari 2021 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh serieus? Goed idee wel natuurlijk.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In de US en in België mengen ze dat water met het hetzelfde spul uit traangas en pepperspray. Mogen ze hier ook wel doen
quote:Op zondag 24 januari 2021 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh serieus? Goed idee wel natuurlijk.
Met een aai over de bol druk je dat soort ongein de kop niet in natuurlijk. En degenen die winkels plunderen mogen ze van mij in hun been schieten.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit is niet genoeg? Ik weet trouwens niet eens waarom zij daar liephe
ik begrijp serieus niet dat men zo makkelijk roept prima. lekker, niet hard genoeg etc.
Heb je liever de russische manier?
nee stenen gooien auto in brand en nog meer dat was klasse met die stenen konden velen gewonden vallen. was al omgeroepen paar keer ga hier wegquote:Op zondag 24 januari 2021 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit is niet genoeg? Ik weet trouwens niet eens waarom zij daar liephe
ik begrijp serieus niet dat men zo makkelijk roept prima. lekker, niet hard genoeg etc.
Heb je liever de russische manier?
propquote:Op zondag 24 januari 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
begrijp hier echt geen flikker van
kijk, prima dat ze een water straal gebruiken, maar dit is gewoon zeer dom gebruik van dat ding en zo vallen er dus doden..quote:Op zondag 24 januari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je wilt wel in een beschaafd land wonen?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met een aai over de bol druk je dat soort ongein de kop niet in natuurlijk. En degenen die winkels plunderen mogen ze van mij in hun been schieten.
hoezo voor mij . je behoort je te gedragen en niet op zulke rel plekken te begevenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
jullie snappen toch dat waar jullie nu om vragen dat dat ook gevolgen heeft voor jullie in deze samenleving?
ik weet niet waarom dat meisje dat waterkanon tegen haar hoofd gekregen. jij ook niet.Ze ziet er flink gehavend uitquote:Op zondag 24 januari 2021 18:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee stenen gooien auto in brand en nog meer dat was klasse met die stenen konden velen gewonden vallen. was al omgeroepen paar keer ga hier weg
Wat is jouw oplossing?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar je wilt wel in een beschaafd land wonen?
Wnat dat is geen beschaving
quote:
Dat straalt toch door in de hele samenleving als je dit soort gedrag accepteert van de overheid?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoezo voor mij . je behoort je te gedragen en niet op zulke rel plekken te begeven
omdat ze tegen een betonnen muur aan wordt gespoten waarschijnlijk... :/quote:Op zondag 24 januari 2021 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet waarom dat meisje dat waterkanon tegen haar hoofd gekregen. jij ook niet.Ze ziet er flink gehavend uit
we doen het toch goed.quote:
ja oor waterkanon toch?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat ze tegen een betonnen muur aan wordt gespoten waarschijnlijk... :/
Staat er een grizzlybeer met een groot bord en een tuigjong en wie raken ze, dat kleine meisje.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was best een stevig straaltje: https://9gag.com/gag/av5gj2Z
Moesten ze daar niet opdrukken als ze geen mondkapje droegen en de boete niet konden betalenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we doen het toch goed.
Door de been schieten omdat ze een jumbo plunderen vind ik iets voor de filipijnen ofzo
niet hard genoeg hoor ik hierquote:Op zondag 24 januari 2021 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Staat er een grizzlybeer met een groot bord en een tuigjong en wie raken ze, dat kleine meisje.
Weet je niet hoe het internet werkt ofzo?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:44 schreef bitterbal het volgende:
begrijp oprecht niet dat jullie zo makkelijk gewoon dit soort dingen roepen
Als Nederland het goed deed kwam dit überhaupt niet voor.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we doen het toch goed.
Door de been schieten omdat ze een jumbo plunderen vind ik iets voor de filipijnen ofzo
eerder doordat Nerderlandse straffen te zwak zijn gebeuren deze dingenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we doen het toch goed.
laatste geloof ik niks vanquote:Op zondag 24 januari 2021 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als Nederland het goed deed kwam dit überhaupt niet voor.
Hier wordt ook de ene na de andere strenge maatregel ingevoerd maar heb nog geen enkele keer over rellen gelezen. Laat staan door het hele land. En mensen zijn het hier net zo goed zat.
Weet je wat helpt m.i.? Jongeren verplicht een jaar het leger insturen om ze discipline en respect bij te brengen. Dan voorkom je dit soort onzin zoveel mogelijk.
waar woon jequote:Op zondag 24 januari 2021 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier wordt ook de ene na de andere strenge maatregel ingevoerd maar heb nog geen enkele keer over rellen gelezen. Laat staan door het hele land. En mensen zijn het hier net zo goed zat.
Weet je wat helpt m.i.? Jongeren verplicht een jaar het leger insturen om ze discipline en respect bij te brengen. Dan voorkom je dit soort onzin zoveel mogelijk.
we schijnen een vand e strensgte te zijn van europa?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
eerder doordat Nerderlandse straffen te zwak zijn gebeuren deze dingen
die rellen komen alleen voor in landen waarbij de straffen zo laag zijn . daar moet iets in veranderd gaan wordenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
kwiwi 4 prezquote:Op zondag 24 januari 2021 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
nou voor moord zit je niet levenslang hoor je ontneemt hier iemands leven. en kom vrij na aantal jaarquote:Op zondag 24 januari 2021 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we schijnen een vand e strensgte te zijn van europa?
Een groot deel van de huishoudens heeft hier een automatisch wapen in huis dat ze na het jaar verplicht in het leger mee naar huis nemen. Hoe vaak hoor je over schietpartijen in Zwitserland?quote:
Ook als je er 6 vermoord. Waaronder een kind van 12.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou voor moord zit je niet levenslang hoor je ontneemt hier iemands leven. en kom vrij na aantal jaar
exact de straffen zijn hier veel en veel te laagquote:Op zondag 24 januari 2021 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook als je er 6 vermoord. Waaronder een kind van 12.
Geen idee ;Pquote:Op zondag 24 januari 2021 18:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een groot deel van de huishoudens heeft hier een automatisch wapen in huis dat ze na het jaar verplicht in het leger mee naar huis nemen. Hoe vaak hoor je over schietpartijen in Zwitserland?
Dat heeft meer te maken met het waarom we mensen straffenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
exact de straffen zijn hier veel en veel te laag
juist en in turkije bijvb ook maar weinig omdat daar de straffen harder zijn geen luxe gevangenis met tv internet en goed etenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een groot deel van de huishoudens heeft hier een automatisch wapen in huis dat ze na het jaar verplicht in het leger mee naar huis nemen. Hoe vaak hoor je over schietpartijen in Zwitserland?
na met moord sta je jaren later weer buiten... en de familie van de vermoorden hebben levenslangquote:Op zondag 24 januari 2021 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met het waarom we mensen straffen
In Nederland is levenslang sinds kort ook levenslang.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou voor moord zit je niet levenslang hoor je ontneemt hier iemands leven. en kom vrij na aantal jaar
Turkije is dan ook gewoon een verkapte dictatuur, niet echt een goed vergelijk.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
juist en in turkije bijvb ook maar weinig omdat daar de straffen harder zijn geen luxe gevangenis met tv internet en goed eten
wat ik onmenselijk vind is dat de familie van levenslang heeft dader vrij komtquote:Op zondag 24 januari 2021 18:51 schreef bitterbal het volgende:
overigens heeft het europese hof bepaald dat levenslang onmenselijk was. Dat deden we hier wel toch
in turkije verdwijn je ook als je voor de verkeerde partij bentquote:Op zondag 24 januari 2021 18:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
juist en in turkije bijvb ook maar weinig omdat daar de straffen harder zijn geen luxe gevangenis met tv internet en goed eten
ja dat is wat ze vergetenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Turkije is dan ook gewoon een verkapte dictatuur, niet echt een goed vergelijk.
ja maar wat je dus zegt net klopt nietquote:Op zondag 24 januari 2021 18:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat ik onmenselijk vind is dat de familie van levenslang heeft dader vrij komt![]()
![]()
![]()
ik heb hierin niet veel te willen wel een mening. vermoord je iemand gewoon opsluiten voor eeuwig... is echt een feit dat we in nederland te mild straffenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in turkije verdwijn je ook als je voor de verkeerde partij bent![]()
Dat is dus mijn punt. Wat jullie willen komt ook met gevolgen voor jullie. Het staat niet los vam elkaar
Dat vind jij :pquote:Op zondag 24 januari 2021 18:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik heb hierin niet veel te willen wel een mening. vermoord je iemand gewoon opsluiten voor eeuwig... is echt een feit dat we in nederland te mild straffen
Ja sorryquote:
ja maar in turkijke protsteren ze niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:56 schreef shiitake het volgende:
Ik woon toch echt liever in Nederland dan in Turkije waar je voor een verkeerde mening opgesloten kunt worden.
Dit dus, hoewel dat ook niet zo eenvoudig is.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:54 schreef kwiwi het volgende:
Lage straffen is overigens nog niet eens zozeer het probleem, het is een probleem dat er niks fatsoenlijks aan rehabilitatie wordt gedaan. In Noorwegen werkt dat veel beter bijvoorbeeld. Maar goed, dat vereist structurele veranderingen en is geen oplossing voor rellen van morgen natuurlijk.
Dan moet je SGP stemmenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik heb hierin niet veel te willen wel een mening. vermoord je iemand gewoon opsluiten voor eeuwig... is echt een feit dat we in nederland te mild straffen
prec ze weten beter staat duidelijke straf opquote:Op zondag 24 januari 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar in turkijke protsteren ze niet.
nee ze weten wel beter
Verdwijn je gelijk in de goelags Erdowappiequote:Op zondag 24 januari 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze weten wel beter
Die zullen dan tbs krijgen in veel gevallen. TBS zijn niet alleen maar moordenaars en verkrachters maar ook notoire veelplegersquote:Op zondag 24 januari 2021 18:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit dus, hoewel dat ook niet zo eenvoudig is.
Rehabilitatie is in bepaalde gevallen helaas niet mogelijk. Sommige mensen zijn nu eenmaal “verspest” en zullen altijd weer vervallen in misdaad.
Ik ben ooit in Istanbul geweest en toen had ik ineens traangas door mijn hoofdgerecht. Dat waren de studentenprotesten volgens mij.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze weten wel beter
Maar ook met andere gevolgen in het dagelijks leven. Daar ga je niet op inquote:Op zondag 24 januari 2021 18:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prec ze weten beter staat duidelijke straf op
quote:Op zondag 24 januari 2021 18:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ooit in Istanbul geweest en toen had ik ineens traangas door mijn hoofdgerecht. Dat waren de studentenprotesten volgens mij.
Is ook zo, maar als je 2/3e weerhoudt van recidivisme is dat een prima score wat mij betreftquote:Op zondag 24 januari 2021 18:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit dus, hoewel dat ook niet zo eenvoudig is.
Rehabilitatie is in bepaalde gevallen helaas niet mogelijk. Sommige mensen zijn nu eenmaal “verspest” en zullen altijd weer vervallen in misdaad.
Is dat lekker?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ooit in Istanbul geweest en toen had ik ineens traangas door mijn hoofdgerecht. Dat waren de studentenprotesten volgens mij.
Maar das resultaat wordt niet zozeer gehaald door zwaarder straffenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ook zo, maar als je 2/3e weerhoudt van recidivisme is dat een prima score wat mij betreft
Ja precies.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze weten wel beter
Als ik in Nederland Rutte een onbesneden paardenlul noem dan valt dat onder vrijheid van meningsuiting.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prec ze weten beter staat duidelijke straf op
laat ik het anders formuleren dan. van mij mogen de straffen in nederland zwaarder en beter.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar ook met andere gevolgen in het dagelijks leven. Daar ga je niet op in
In Zwitserland heb je geen rellen.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ook zo, maar als je 2/3e weerhoudt van recidivisme is dat een prima score wat mij betreft
we hebben al zwaardere straffenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
laat ik het anders formuleren dan. van mij mogen de straffen in nederland zwaarder en beter.
Nee, dat zeg ik toch ookquote:Op zondag 24 januari 2021 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar das resultaat wordt niet zozeer gehaald door zwaarder straffen
vd relschoppers die vandaag opgepakt zijn. denk ik zeker dat ze snel weer buiten lopen en gewoon weer gaan rellenquote:
ja liever 5 jaar bak?quote:Op zondag 24 januari 2021 19:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vd relschoppers die vandaag opgepakt zijn. denk ik zeker dat ze snel weer buiten lopen en gewoon weer gaan rellen
Moet eens even zoeken. Er is blijkbaar een soort wetmatigheid die gaat over het laten lopen van 10 onschuldigen om 1 schuldige te vangen en visa versa. Graadmeter in hoe politie/vervolging te werk gaat.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
schiet eens op met die Porschequote:Op zondag 24 januari 2021 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
*kop boven maaiveld steekt... Oh nog steeds hetzelfde onderwerp doei
Ja en dan Turkije als lichtend voorbeeld gevenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
laat ik het anders formuleren dan. van mij mogen de straffen in nederland zwaarder en beter.
Daar knap je zo weer van opquote:Op zondag 24 januari 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dacht nog even aan het benen schieten :p
Dat is m'n korte termijn oplossingquote:Op zondag 24 januari 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dacht nog even aan het benen schieten :p
5 jaar is wel wat lang. maar niet snel weer buiten zetten. zo leren ze er weinig vanquote:
Yep. Dat moet gewoon in proportie gedaan worden. Voor mensen die voor het eerst zoiets doen moet je niet meteen rest van hun leven tekenen.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:01 schreef bitterbal het volgende:
zullen als ze gepakt worden bestraft worden voor vernieling en verstoring van de openbare orde ja
Wanneer krijgen we weer een Koken met Fles video?quote:Op zondag 24 januari 2021 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
*kop boven maaiveld steekt... Oh nog steeds hetzelfde onderwerp doei
Maar goed moet je volgende keer ergens op stemmen die strengere straffen willenquote:Op zondag 24 januari 2021 19:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
5 jaar is wel wat lang. maar niet snel weer buiten zetten. zo leren ze er weinig van
+1quote:Op zondag 24 januari 2021 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we weer een Koken net Fles video?
Dat is meer een algehele verharding die je gaat zien. Maar dat soort escalaties willen we nietquote:Op zondag 24 januari 2021 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit soort straffen komen samen met andere dingen in de samenleving.
nou ja in amerika zitten de gevangenissen vol met levenslang veroordeelde voor drugs overtreding wnat het was de 3e keerquote:Op zondag 24 januari 2021 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Dat moet gewoon in proportie gedaan worden. Voor mensen die voor het eerst zoiets doen moet je niet meteen rest van hun leven tekenen.
Wat dat betreft is een 3 strikes principe niet zo gek.
het is niet los van elkaar. Daarom trek ik het slecht als mensen dat soort dingen roepenquote:Op zondag 24 januari 2021 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is meer een algehele verharding die je gaat zien. Maar dat soort escalaties willen we niet
waarom drie keer doen vraag ik mij dan afquote:Op zondag 24 januari 2021 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja in amerika zitten de gevangenissen vol met levenslang veroordeelde voor drugs overtreding wnat het was de 3e keer
dat kan niet he.
Hoeft ook niet meteen levenslang te zijn, maar je mag wel straffen bezwaren en dan kijken hoe ze in de maatschappij geplaatst kunnen worden zodat ze niet in oude gedrag terugvallen.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja in amerika zitten de gevangenissen vol met levenslang veroordeelde voor drugs overtreding wnat het was de 3e keer
dat kan niet he.
Moet je het niet drie keer doen.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kan niet he.
Kansloos in het leven.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
waarom drie keer doen vraag ik mij dan af
nou die zijn er.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:06 schreef CherryLips het volgende:
Al is levenslang omdat je een grammetje coke op zak hebt, ook wel wat extreem.
Schiet ze in hun benen Balliequote:Op zondag 24 januari 2021 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is niet los van elkaar. Daarom trek ik het slecht als mensen dat soort dingen roepen
dat zou dan helpen als ik er meer hulp kwam na dat ze gezeten hebben en vrij komen meer begeleiding enzquote:Op zondag 24 januari 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kansloos in het leven.
Hier in nederland vinden mensen die hun straf hebben uitgezeten ook lastig een baan. Komen vaak met schulden uit de bak. relaties die verbroken zijn. noem het maar op.
maar mensen die strenge straffen roepen denken daar meestal niet over door
ik ben geen studiebolquote:Op zondag 24 januari 2021 19:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom ben je nooit rechten gaan studeren?
Ik zie Turkije niet bepaald als gidsland.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben geen studiebol![]()
Maar begrijp niet dat mensen niet doordenken over het gevolg van het geen wat ze dan graag willen. En dan met turkijke al voorbeeld komen. Dat begrijp ik niet.
quote:Op zondag 24 januari 2021 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie Turkije niet bepaald als gidsland.
Reisgids voor een all-inclusive vakantie.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee maar dat is hier door Jac wel benoemd.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
maar das toch ook gewoon een beetje nadenken.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook geen studiebol hoorDenk dat weinig mensen die een opleiding volgen studiebollen zijn. Maar als het je leuk lijkt en je er een passie voor hebt, voelt het niet meer zozeer als 'moeten', maar meer als 'willen'.
Euhhh je wou toch wel in Thailand wonen?quote:Op zondag 24 januari 2021 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dat is hier door Jac wel benoemd.
Ja zijn nog wel meer landen waar ze niet protesteren. Dat is niet omdat ze het nergens mee oneens zijn maar omdat ze niet durven
in zon land wil ik niet wonen en denk niemand hier niet.
ja voor het klimaat maar weet ik toch ook dat ik daar op mijn woorden moet passen. Durf hier al niet eens berichten over het koningshuis te liken of op te reagerenquote:Op zondag 24 januari 2021 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euhhh je wou toch wel in Thailand wonen?
gewoon niet zo ver door trekken ik had het alleen over de straffen .quote:Op zondag 24 januari 2021 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar das toch ook gewoon een beetje nadenken.
Blij zijn dat je hier mag wonen met alle vrijheden die we hebben. Gooi je toch niet zo te grabbel.
Ik zou er nooit willen wonen. En al helemaal niet met zo'n Erdogan aan de macht.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dat is hier door Jac wel benoemd.
Ja zijn nog wel meer landen waar ze niet protesteren. Dat is niet omdat ze het nergens mee oneens zijn maar omdat ze niet durven
in zon land wil ik niet wonen en denk niemand hier niet.
ja no shitquote:Op zondag 24 januari 2021 19:11 schreef CherryLips het volgende:
Maar er is een verschil tussen demonstreren en rellen.
ja maar dat heeft toch een gevolg?!quote:Op zondag 24 januari 2021 19:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gewoon niet zo ver door trekken ik had het alleen over de straffen .
Dat mag ik hopen . dat er gevolg is na een goede strafquote:Op zondag 24 januari 2021 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat heeft toch een gevolg?!
Dat is gewoon online genuil, symbolische praatjes uit frustratie. Denk niet dat ze écht willen dat mensen in de benen worden geschotenquote:Op zondag 24 januari 2021 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja no shit
dat rellen is ook niet goed te praten maar er is een verschil tussen men in de benen schieten of een taak/gevangenisstraf te geven
Hou je achterlijke relnichtenbek eens dicht Strontlul#1quote:
https://eenvandaag.avrotr(...)el-erg-soft-zijn-is/quote:Op zondag 24 januari 2021 19:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gewoon niet zo ver door trekken ik had het alleen over de straffen .
https://www.dumpert.nl/item/7635285_f0e627c7quote:Op zondag 24 januari 2021 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je achterlijke relnichtenbek eens dicht Strontlul#1
roepen en verder niet overnadenken wat je roeptquote:Op zondag 24 januari 2021 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://eenvandaag.avrotr(...)el-erg-soft-zijn-is/
Zeker bij de zwaardere straffen zit NL in de top van de EU qua zwaarte.
quote:Op zondag 24 januari 2021 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
roepen en verder niet overnadenken wat je roept
Wel lezen.quote:"Als je het hele beeld bekijkt, hoort Nederland ongeveer in het midden van Europa."
Voor zware vergrijpen zijn de straffen relatief lang. Voor andere vergrijpen redelijk gemiddeld. Daarnaast komt een dele niet eens voor de rechter.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://eenvandaag.avrotr(...)el-erg-soft-zijn-is/
Zeker bij de zwaardere straffen zit NL in de top van de EU qua zwaarte.
Wordt alleen vrijwel nooit opgelegd KOEKOEKquote:Op zondag 24 januari 2021 19:18 schreef bitterbal het volgende:
overigens kennen we hier tbs en dat kan idd levenslangs zijn
quote:Op zondag 24 januari 2021 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/7635285_f0e627c7
Om die reden leggen rechters het ook niet zo graag op. En daar zijn heel wat voorwaarden aan verbonden (bv. kans op herhaling).quote:Op zondag 24 januari 2021 19:18 schreef bitterbal het volgende:
Ja maar in die gevallen wil je zulke mensen denk ik ook niet onder je hebben wonen.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:18 schreef bitterbal het volgende:
tbs wordt nooit opgelegd? Waar heb jij het overquote:Op zondag 24 januari 2021 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt alleen vrijwel nooit opgelegd KOEKOEK
quote:Op zondag 24 januari 2021 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ twitter ]
Moest om deze ook wel een beetje lachen. Alle fietsen weggooien en als iemand je aanspreekt er dan braaf en terugzetten.
Ja echter het idee is dat NL enorm soft is qua straffen.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor zware vergrijpen zijn de straffen relatief lang. Voor andere vergrijpen redelijk gemiddeld. Daarnaast komt een dele niet eens voor de rechter.
Het gevangenisleven is - zoals het artikel aangeeft - ook vrij goed in Nederland. Je kunt beter hier zitten dan in Hongarije.
Levenslang met tbs bedoelde ik.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tbs wordt nooit opgelegd? Waar heb jij het over
quote:Op zondag 24 januari 2021 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ twitter ]
Moest om deze ook wel een beetje lachen. Alle fietsen weggooien en als iemand je aanspreekt er dan braaf en terugzetten.
Ohquote:Op zondag 24 januari 2021 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Kwartiertje was prfect geweest trouwens. Nou heb ik ze nog 5 minuten doorgebakken omdat ik het filmpje eerst af moest kijken![]()
I LOSE
Vroegah toen we nog boven de familiezaak woonden was er in het weekend ook altijd gesodemieter. Was er midden in de nacht eens een groepje jongens die de rolluiken van de winkel omlaag draaien, dat moest op zich met een haak, maar iemand was bij een ander op de schouders geklommen om het met de hand te doen. Maar dat hoorde je nogal goed boven, dus wij werden er allemaal wakker van.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ twitter ]
Ik weet er het fijne ook niet van. Ik was nog aan het kokenquote:Op zondag 24 januari 2021 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat bestaat ook niet
of je hebt levenslang of je krijgt tbs toch :p
koekoekquote:Op zondag 24 januari 2021 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne ook niet van. Ik was nog aan het koken
quote:Op zondag 24 januari 2021 19:22 schreef bitterbal het volgende:
levenslang met tbs heeft niet zoveel nut. ga je eerst levenslang de gevangenis en dan wanneer begint je tbs?
Ik denk meestal eerst heel goed na voordat ik iets doms zegquote:
https://nl.m.wikipedia.or(...)deelden_in_Nederlandquote:Slechts een van de in Nederland tot levenslang veroordeelden met een veroordeling na 1970 heeft gratie gekregen. Een groter aantal heeft reeds om gratie gevraagd, maar dit is in alle andere gevallen afgewezen. Enkel Cevdet Yılmaz, die de langstzittende was, heeft op 20 januari 2021 gratie verkregen..
Prima! Zoals je ziet duw ik het een beetje vast op die plakkerigheid eronderquote:Op zondag 24 januari 2021 19:28 schreef kwiwi het volgende:
@:Dr_Flash hoe is dat deze keer nou met de kaas in de airfryer gegaan? Vorige keer was het in het apparaat blijven hangen toch?
Ja ik ook, scheelt de hele oven aanzetten voor iets kleins.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:28 schreef FranticDJ het volgende:
Zou door die filmpjes van @:dr_flash bijna een airfryer gaan kopen.
quote:Op zondag 24 januari 2021 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk meestal eerst heel goed na voordat ik iets doms zeg
ja gratie met tegenzinquote:Op zondag 24 januari 2021 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Hmm interessant:
[..]
https://nl.m.wikipedia.or(...)deelden_in_Nederland
Prima! Zoals je ziet duw ik het een beetje vast op die plakkerigheid eronderquote:Op zondag 24 januari 2021 19:28 schreef kwiwi het volgende:
@:Dr_Flash hoe is dat deze keer nou met de kaas in de airfryer gegaan? Vorige keer was het in het apparaat blijven hangen toch?
ja bijvoorbeeld. maar goed. slinger die oven wel aan. is net zo snel warm eigenlijkquote:Op zondag 24 januari 2021 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook, scheelt de hele oven aanzetten voor iets kleins.
PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROPquote:Op zondag 24 januari 2021 19:31 schreef bitterbal het volgende:
maar ja nu deze gratie heeft gehad opent dat helaas de deuren voor de anderen
Ziet er goed uit. Morgen ook maar eens maken. Meestal maak ik gevulde vleestomaten.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima! Zoals je ziet duw ik het een beetje vast op die plakkerigheid eronder![]()
[ afbeelding ]
Daar heb ik al genoeg van op vandaagquote:
Wat doe je daar in dan eigenlijk?quote:Op zondag 24 januari 2021 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Morgen ook maar eens maken. Meestal maak ik gevulde vleestomaten.
tomate crevettequote:Op zondag 24 januari 2021 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Morgen ook maar eens maken. Meestal maak ik gevulde vleestomaten.
Laatste hier. Vroeg op voor dingen morgen. Inlezen inzake de boring op de Waalhaven die gepland staat.quote:
zin in kiwi'squote:Op zondag 24 januari 2021 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Boring?quote:Op zondag 24 januari 2021 19:35 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Laatste hier. Vroeg op voor dingen morgen. Inlezen inzake de boring op de Waalhaven die gepland staat.
Ook gehakt. En met wat ik uit de tomaat haal om ruimte voor de vulling te maken, maak ik verse saus. Meestal gooi ik daar nog een extra tomaat bij ook.quote:
Dus eigenlijk net zo makkelijk als ditquote:Op zondag 24 januari 2021 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook gehakt. En met wat ik uit de tomaat haal om ruimte voor de vulling te maken, maak ik verse saus. Meestal gooi ik daar nog een extra tomaat bij ook.
Aardgasproduktie.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boring?![]()
Exploratie? Of geologisch?
Met een blender voor de saus wel jaquote:Op zondag 24 januari 2021 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus eigenlijk net zo makkelijk als dit
De eeuwige onzin die jij uit je toetsenbord gedrukt krijgt is infaam en abject.quote:
Ik zie mensen ook tomatensaus maken door allerlei soorten groene en veel tomaten op een bakplaat in de oven te gooien en alles finaal naar de tering te koken. Dan giet je die drab in een pot en noem je het "saus". Nooit zelf geprobeerd trouwens. Schijnt erg gezond te zijn.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De eeuwige onzin die jij uit je toetsenbord gedrukt krijgt is infaam en abject.
Joh laat gaan, hij vindt Bitterbal mooi als ze eet. Wie niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De eeuwige onzin die jij uit je toetsenbord gedrukt krijgt is infaam en abject.
Dat heet 'feeder' weet ik nuquote:Op zondag 24 januari 2021 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh laat gaan, hij vindt Bitterbal mooi als ze eet. Wie niet.
Hmm nooit gedaan. Ik grill wel vaak groenten in de oven en maak er dan met bouillon (en bijv. kokosmelk) soep van met een staafmixer..quote:Op zondag 24 januari 2021 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie mensen ook tomatensaus maken door allerlei soorten groene en veel tomaten op een bakplaat in de oven te gooien en alles finaal naar de tering te koken. Dan giet je die drab in een pot en noem je het "saus". Nooit zelf geprobeerd trouwens. Schijnt erg gezond te zijn.
quote:Op zondag 24 januari 2021 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De techniek eromheen wel. Daar ga ik oa over. De boring zelf weinig mee te maken. ff inlezen. Word ik voor betaald.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee. Niet echt interessant dus.
Hoe diep zit dat gas dan eigenlijk? En in welke lagen prik je dan? Ik denk Carboon?quote:Op zondag 24 januari 2021 19:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
De techniek eromheen wel. Daar ga ik oa over. De boring zelf weinig mee te maken. ff inlezen. Word ik voor betaald.
vrij dicht aan de oppervlak. afhankelijk van wat ik gegeten heb.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe diep zit dat gas dan eigenlijk? En in welke lagen prik je dan? Ik denk Carboon?
Ja maar dat zijn geen economisch winbare concessies vriend.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vrij dicht aan de oppervlak. afhankelijk van wat ik gegeten heb.
ik vind bitterbal mooi als ik dr eetquote:Op zondag 24 januari 2021 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2021 19:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind bitterbal mooi als ik dr eet [ afbeelding ]
ligt er aan hoeveel ui er in gaatquote:Op zondag 24 januari 2021 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn geen economisch winbare concessies vriend.
Gas meestal 2km diep, olie daaronder.. Laat ik zeggen 3km. Met de huidige mogelijkheden, dat is in onderzoek, kunnen we aardwarmte halen van 4km. Het is een optie. Wordt onderzocht. Ik ben van electronische en hoogspanningszaken. Ik ga niet over geologische dingen.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe diep zit dat gas dan eigenlijk? En in welke lagen prik je dan? Ik denk Carboon?
Jij moet gewoon een blowout preventer in je reet hebbenquote:Op zondag 24 januari 2021 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ligt er aan hoeveel ui er in gaat
economisch voordeel is dat je niet hoeft te boren. komt er vanzelf wel uit
Wel een tikkeltje kitscherig over-the-top, al zal ballie die ledjes overal wel geweldig vinden.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 20:17 schreef Amarantha het volgende:
@:ettovanbelgie NWS / Demonstraties tegen corona maatregelen #15 Nog 40 minuten GENOT
Drugs heeft zo z'n voordelenquote:Op zondag 24 januari 2021 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
In Emmen zijn ze in ieder geval te stoned om te rellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |