SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
#jaloersquote:Op zondag 24 januari 2021 18:12 schreef kwiwi het volgende:
Weer lekker dagje skiën in de zon erop zitten
Gelukkig dus niks mee gekregen van de rellen in mijn stadquote:Op zondag 24 januari 2021 18:12 schreef kwiwi het volgende:
Weer lekker dagje skiën in de zon erop zitten
Woon je op Urk? Dat is het enige wat ik heb meegekregenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig dus niks mee gekregen van de rellen in mijn stad![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, Eindhoven...quote:Op zondag 24 januari 2021 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Woon je op Urk? Dat is het enige wat ik heb meegekregen
quote:Op zondag 24 januari 2021 18:19 schreef bitterbal het volgende:
Even wat te snacken halen![]()
https://twitter.com/morrisjim/status/1353374677352275969
Ophokken met een paar zwaar besmettelijke corona patiëntenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:19 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 24 januari 2021 18:19 schreef bitterbal het volgende:
Voor een jaar of 80. Dat soort mensen mis je niks aan.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ophokken met een paar zwaar besmettelijke corona patiënten
en dat is niet eens het ergste van wat daar vanmiddag heeft afgespeeldquote:
Ik word hier echt sip van.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:19 schreef bitterbal het volgende:
Postnatale Abortusquote:Op zondag 24 januari 2021 18:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor een jaar of 80. Dat soort mensen mis je niks aan.
Vreselijk gewoon tokkie volkquote:Op zondag 24 januari 2021 18:19 schreef bitterbal het volgende:
Dat meen je nietquote:Op zondag 24 januari 2021 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en dat is niet eens het ergste van wat daar vanmiddag heeft afgespeeld![]()
![]()
![]()
Flinke rellen, gooien met stenen, golfballen, alles wat je maar tegenkomt in de fik steken....quote:Op zondag 24 januari 2021 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat meen je nietRespect is blijkbaar weer ver te zoeken.
Ja, het is treurig dat die "doelgroep" zich kennelijk verveelt en getroffen wordt door de maatregelen, en ja, hun breinen zijn nog onderontwikkeld en ze doorzien daden en gevolgen nog niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor een jaar of 80. Dat soort mensen mis je niks aan.
Rondom stadhuisplein en Catharinaplein nog steeds. Vriend van mij woont daar en straten zijn zo goed als het kan afgesloten.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Flinke rellen, gooien met stenen, golfballen, alles wat je maar tegenkomt in de fik steken....
quote:Op zondag 24 januari 2021 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Flinke rellen, gooien met stenen, golfballen, alles wat je maar tegenkomt in de fik steken....
Zorgelijk dat mensen zoveel boosheid in zich hebben.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat meen je nietRespect is blijkbaar weer ver te zoeken.
blijkbaarquote:Op zondag 24 januari 2021 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
En wat is nou eigenlijk het probleem? Dat ze even 's avonds laat binnen moeten blijven?
Dat is niet deze groep. Dit zijb gewoon rellersquote:Op zondag 24 januari 2021 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
En wat is nou eigenlijk het probleem? Dat ze even 's avonds laat binnen moeten blijven?
quote:Op zondag 24 januari 2021 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:En dat komt ook al in het liedje tot uiting: "Alles naar de klote"
Nou, alles kapot
er was een protest gepland in het centrum. Hoe het is ontspoort en wie daar schuldig aan is, weet ik niet. Daarvoor schakelde ik te laat in.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Pegida wilde ook nog komen bij jullie vandaagquote:Op zondag 24 januari 2021 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
er was een protest gepland in het centrum. Hoe het is ontspoort en wie daar schuldig aan is, weet ik niet. Daarvoor schakelde ik te laat in.
Wel was dat protest volgens mij niet goedgekeurd door Burgemeester Jorritsma...
Klopt, die hebben best wel wat aanhang hier, ondanks de toch wel redelijk grote moslimpopulatie...quote:Op zondag 24 januari 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Pegida wilde ook nog komen bij jullie vandaag
De oorzaak was datt niet mocht en er gegooit werd met stenen. Alles vernield werd. Door relschoppers die er bewust op af kwamen.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
er was een protest gepland in het centrum. Hoe het is ontspoort en wie daar schuldig aan is, weet ik niet. Daarvoor schakelde ik te laat in.
Wel was dat protest volgens mij niet goedgekeurd door Burgemeester Jorritsma...
Tsja het ene trekt het andere vaak aanquote:Op zondag 24 januari 2021 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt, die hebben best wel wat aanhang hier, ondanks de toch wel redelijk grote moslimpopulatie...
Misschien juist wel dankzij dan.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt, die hebben best wel wat aanhang hier, ondanks de toch wel redelijk grote moslimpopulatie...
moslimpopulatie ik keek live mee meeste waren toch echt nederlandersquote:Op zondag 24 januari 2021 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:
quote:
Lijkt me hetzelfde paard dat je later richting het Philips Stadion zag rennen, zonder agent er op..quote:
Lol, je zal maar ineens een paard zo door de straat zien komenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
moet lachen
https://publish.twitter.c(...)8580480&widget=Tweet
arm beestquote:Op zondag 24 januari 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
moet lachen
https://publish.twitter.c(...)8580480&widget=Tweet
nah paard voelt zich niet veiligquote:Op zondag 24 januari 2021 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lol, je zal maar ineens een paard zo door de straat zien komen
niet hard genoeg dus , en zo zien hopelijk ouders ook waar hij wasquote:Op zondag 24 januari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
dit is trouwenbs die persoon die door het waterkanon werd gekopt
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 januari 2021 18:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet hard genoeg dus , en zo zien hopelijk ouders ook waar hij was
het is een zij...quote:Op zondag 24 januari 2021 18:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet hard genoeg dus , en zo zien hopelijk ouders ook waar hij was
Prima, een pisstraaltje haalt niks uit natuurlijk.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
In oa de US en in België mengen ze dat water met het hetzelfde spul uit traangas en pepperspray. Mogen ze hier ook wel doenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima, een pisstraaltje haalt niks uit natuurlijk.
Was best een stevig straaltje: https://9gag.com/gag/av5gj2Zquote:Op zondag 24 januari 2021 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
dit is niet genoeg? Ik weet trouwens niet eens waarom zij daar liephequote:Op zondag 24 januari 2021 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh serieus? Goed idee wel natuurlijk.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In de US en in België mengen ze dat water met het hetzelfde spul uit traangas en pepperspray. Mogen ze hier ook wel doen
quote:Op zondag 24 januari 2021 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh serieus? Goed idee wel natuurlijk.
Met een aai over de bol druk je dat soort ongein de kop niet in natuurlijk. En degenen die winkels plunderen mogen ze van mij in hun been schieten.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit is niet genoeg? Ik weet trouwens niet eens waarom zij daar liephe
ik begrijp serieus niet dat men zo makkelijk roept prima. lekker, niet hard genoeg etc.
Heb je liever de russische manier?
nee stenen gooien auto in brand en nog meer dat was klasse met die stenen konden velen gewonden vallen. was al omgeroepen paar keer ga hier wegquote:Op zondag 24 januari 2021 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit is niet genoeg? Ik weet trouwens niet eens waarom zij daar liephe
ik begrijp serieus niet dat men zo makkelijk roept prima. lekker, niet hard genoeg etc.
Heb je liever de russische manier?
propquote:Op zondag 24 januari 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
begrijp hier echt geen flikker van
kijk, prima dat ze een water straal gebruiken, maar dit is gewoon zeer dom gebruik van dat ding en zo vallen er dus doden..quote:Op zondag 24 januari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je wilt wel in een beschaafd land wonen?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met een aai over de bol druk je dat soort ongein de kop niet in natuurlijk. En degenen die winkels plunderen mogen ze van mij in hun been schieten.
hoezo voor mij . je behoort je te gedragen en niet op zulke rel plekken te begevenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
jullie snappen toch dat waar jullie nu om vragen dat dat ook gevolgen heeft voor jullie in deze samenleving?
ik weet niet waarom dat meisje dat waterkanon tegen haar hoofd gekregen. jij ook niet.Ze ziet er flink gehavend uitquote:Op zondag 24 januari 2021 18:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee stenen gooien auto in brand en nog meer dat was klasse met die stenen konden velen gewonden vallen. was al omgeroepen paar keer ga hier weg
Wat is jouw oplossing?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar je wilt wel in een beschaafd land wonen?
Wnat dat is geen beschaving
quote:
Dat straalt toch door in de hele samenleving als je dit soort gedrag accepteert van de overheid?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoezo voor mij . je behoort je te gedragen en niet op zulke rel plekken te begeven
omdat ze tegen een betonnen muur aan wordt gespoten waarschijnlijk... :/quote:Op zondag 24 januari 2021 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet waarom dat meisje dat waterkanon tegen haar hoofd gekregen. jij ook niet.Ze ziet er flink gehavend uit
we doen het toch goed.quote:
ja oor waterkanon toch?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat ze tegen een betonnen muur aan wordt gespoten waarschijnlijk... :/
Staat er een grizzlybeer met een groot bord en een tuigjong en wie raken ze, dat kleine meisje.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was best een stevig straaltje: https://9gag.com/gag/av5gj2Z
Moesten ze daar niet opdrukken als ze geen mondkapje droegen en de boete niet konden betalenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we doen het toch goed.
Door de been schieten omdat ze een jumbo plunderen vind ik iets voor de filipijnen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |