Ja ik heb het geluid even uitgezet, dat enthousiaste gepiep van ik wil happen werd irritant.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:13 schreef tralalala het volgende:
Herdershonden zijn prachtig maar dat 24/7 zenuwachtige gedoe van ze is echt bloedirritant.
Ben jij die gozer met baard die erbij liep ofzo?quote:Op zondag 24 januari 2021 16:12 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ze liep het plein al af. Dus wat nou niet luisteren. Dit soort misbruik lachend goedkeuren
Die is later gewoon weer aangeslotenquote:Op zondag 24 januari 2021 16:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het paard van Sinterklaas is achtergebleven in Eindhoven?
Was een van de paarden dat uitgegleden was en er geen zin meer in hadquote:Op zondag 24 januari 2021 16:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het paard van Sinterklaas is achtergebleven in Eindhoven?
Ja dat paard schrok van vuurwerk en wierp zijn berijder af.quote:
Bedankt Hans dit is al 10 keer gepostquote:Op zondag 24 januari 2021 16:14 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Harrie Snijders is nu ook live
Als deze chick die andere kleur had gehad was het wereldnieuws geweestquote:Op zondag 24 januari 2021 16:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben jij die gozer met baard die erbij liep ofzo?
Dan hadden ze wel iets anders gevonden om te rellen.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:14 schreef deedeetee het volgende:
Jeetje als ik dit zo bekijk was de avondklok mss toch niet zo'n goed idee ? Hoop wel dat dit niet vaker gaat gebeuren.
Dat geschreeuw erbij, omg wat erg ren ren ren.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja dat paard schrok van vuurwerk en wierp zijn berijder af.
[ twitter ]
2 filmpjes in deze tweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |