Moet gewoon mogen.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker. Ik ga niet zeggen dagelijks, maar zeer regelmatig.
Moet ik hiervan schrikken of gaat het goed?quote:Op zondag 24 januari 2021 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind je eenquote:Op zondag 24 januari 2021 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat prima.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet ik hiervan schrikken of gaat het goed?
Ik vind je een fijn persoon en ik ben altijd blij als je er bentquote:Op zondag 24 januari 2021 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
No shit lolquote:Op zondag 24 januari 2021 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niks aan de hand, zoekt zelf een pingel.
Zoek het uit zeg.
Wat lief. Even een traantje wegpinken.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind je een fijn persoon en ik ben altijd blij als je er bent
Goed om te lezen dit.quote:
Ik ga voor 3-1.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goed om te lezen dit.Heb je er voor straks wat vertrouwen in en kan ik nog een voorspelling los peuteren?
Ik ook ja.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Straks Feyenoord - AZ toch
Ik heb daar wel zin in
Kwart voor vijf pas, klotetijdquote:Op zondag 24 januari 2021 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb daar wel zin in
25 minuten maar.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:43 schreef Caland het volgende:
En ik neem aan dat ze dit keer niet twee uur gaan voorbeschouwen, AZ is namelijk geen topclub.
Jammer dat er om 14:30 alleen maar klote potjes zijn, ook in het buitenland. Wat moeten we nu doen?quote:
Wie hoop jij dat er wint?quote:Op zondag 24 januari 2021 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb daar wel zin in
De volgende overwinning van MVP kijken.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jammer dat er om 14:30 alleen maar klote potjes zijn, ook in het buitenland. Wat moeten we nu doen?
Eet jij zo vroeg dan?quote:Op zondag 24 januari 2021 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel een kuttijd ja
Wanneer moet je dan je eten maken. Daar denken ze niet aan bij ESPN
Dit klopt wel.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeit me niet zo. Ik zie beide clubs eigenlijk niet als een concurrent voor de titel.
Ik hoop Feyenoord. @Scrummie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |