quote:Op zondag 24 januari 2021 13:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Ajax had beter een verdediger kunnen kopen i.p.v. een spits.
Die begon geweldig, maar is sindsdien weinig meer van over lijkt het.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:30 schreef skysherrif het volgende:
Lekker ergeren aan de non voetballer klaassen
Klaassen is gewoon een speler voor de breedte.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:30 schreef skysherrif het volgende:
Lekker ergeren aan de non voetballer klaassen
Ja ik dacht in den beginne dat ik ongelijk had betreffende zijn komst maar nu geef ik mezelf toch weer gelijk.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die begon geweldig, maar is sindsdien weinig meer van over lijkt het.
Hij lijkt wel steeds witter te worden.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die begon geweldig, maar is sindsdien weinig meer van over lijkt het.
Ik doe met je mee.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik dacht in den beginne dat in ongelijk had betreffende zijn komst maar nu geef ik mezelf toch weer gelijk.
VAR intimideren.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom juicht Labyad dan ook als hij toch al weet dat hij er via zijn hand inging (lol)
je hebt wel eens een sportieve mocro gezien?quote:Op zondag 24 januari 2021 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom juicht Labyad dan ook als hij toch al weet dat hij er via zijn hand inging (lol)
Nja begon wel veelbelovend, maar is in alles weer de voetballer geworden waarom we hem weg wildenquote:Op zondag 24 januari 2021 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen is gewoon een speler voor de breedte.
Maar er moet wel een vervanger komen voor de basis ja.
Ik ben tegen racisme.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
je hebt wel eens een sportieve mocro gezien?
Jaquote:Op zondag 24 januari 2021 13:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja, jij?quote:Op zondag 24 januari 2021 13:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
zeenquote:Op zondag 24 januari 2021 13:37 schreef Caland het volgende:
Jongens zeen zorgen, ik ben er nu ook. Even een uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:thebradge
Heb ik nog iets gemist?
zeen hahahahaha.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:37 schreef Caland het volgende:
Jongens zeen zorgen, ik ben er nu ook. Even een uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:thebradge
Heb ik nog iets gemist?
zeenquote:Op zondag 24 januari 2021 13:37 schreef Caland het volgende:
Heb ik nog iets gemist?
Geen!quote:Op zondag 24 januari 2021 13:37 schreef Caland het volgende:
Heb ik nog iets gemist?
Hoe weet jij dit?quote:
Moet gewoon mogen.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker. Ik ga niet zeggen dagelijks, maar zeer regelmatig.
Moet ik hiervan schrikken of gaat het goed?quote:Op zondag 24 januari 2021 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind je eenquote:Op zondag 24 januari 2021 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat prima.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet ik hiervan schrikken of gaat het goed?
Ik vind je een fijn persoon en ik ben altijd blij als je er bentquote:Op zondag 24 januari 2021 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
No shit lolquote:Op zondag 24 januari 2021 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niks aan de hand, zoekt zelf een pingel.
Zoek het uit zeg.
Wat lief. Even een traantje wegpinken.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind je een fijn persoon en ik ben altijd blij als je er bent
Goed om te lezen dit.quote:
Ik ga voor 3-1.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goed om te lezen dit.Heb je er voor straks wat vertrouwen in en kan ik nog een voorspelling los peuteren?
Ik ook ja.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Straks Feyenoord - AZ toch
Ik heb daar wel zin in
Kwart voor vijf pas, klotetijdquote:Op zondag 24 januari 2021 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb daar wel zin in
25 minuten maar.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:43 schreef Caland het volgende:
En ik neem aan dat ze dit keer niet twee uur gaan voorbeschouwen, AZ is namelijk geen topclub.
Jammer dat er om 14:30 alleen maar klote potjes zijn, ook in het buitenland. Wat moeten we nu doen?quote:
Wie hoop jij dat er wint?quote:Op zondag 24 januari 2021 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb daar wel zin in
De volgende overwinning van MVP kijken.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jammer dat er om 14:30 alleen maar klote potjes zijn, ook in het buitenland. Wat moeten we nu doen?
Eet jij zo vroeg dan?quote:Op zondag 24 januari 2021 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel een kuttijd ja
Wanneer moet je dan je eten maken. Daar denken ze niet aan bij ESPN
Dit klopt wel.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeit me niet zo. Ik zie beide clubs eigenlijk niet als een concurrent voor de titel.
Ik hoop Feyenoord. @Scrummie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |