SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Natuurlijk, het was niet de makkelijkste kans, maar toch. Vroeg scoren in zo'n wedstrijd is altijd lekker.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Keeper was er wel snel bij, begon een beetje uit balans. Maar hopen mag altijdVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Daar zit ik ook mee. Van mij mag hij nog wel even blijven.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zou niet weten wie hem zou moeten opvolgen moet ik ook eerlijk zeggenWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Die mocht er ook wel inWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Mag hopen dat het niet zo'n wedstrijd met puntverlies ondanks een zee aan kansen gaat worden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat een kansen. Labyad op tien voetbalt wel een stuk fijner, maar dat ligt misschien ook aan Fortuna.![]()
Labyad tegen de kleintjes gaat vaak heel behoorlijk. Maar alles beter dan Promes op 10 natuurlijk.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:41 schreef Ramboetan het volgende:
Wat een kansen. Labyad op tien voetbalt wel een stuk fijner, maar dat ligt misschien ook aan Fortuna.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik ging al los met mijn ratelWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: