abonnement Unibet Coolblue
pi_197624765
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:58 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee hoor.
Ik ga er niks meer tegen doen mischien ontvluchten als het te gek word
I will do what i must !!
pi_197624793
Ongelovige kutkaas koppen zijn we waar ze op spugen en soms onthoofden en dat laten we masaal toe in ons land 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
I will do what i must !!
pi_197624808
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 00:02 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Er zijn geen strijders meer
Wedden?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_197624816
Nederland BV kan me gestolen worden
I will do what i must !!
pi_197624819
quote:
10s.gif Op maandag 25 januari 2021 00:10 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Ik ga er niks meer tegen doen mischien ontvluchten als het te gek word
pussy. :{w
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_197624827
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 00:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

pussy. :{w
Ik vlucht pas als ik zelf niks meer kan
I will do what i must !!
pi_197624835
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 00:16 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Ik vlucht pas als ik zelf niks meer kan
bewapen jezelf, gewoon doen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_197624846
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 00:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

bewapen jezelf, gewoon doen.
Dat ben ik allang
I will do what i must !!
pi_197625178
quote:
15s.gif Op maandag 25 januari 2021 00:08 schreef alilami het volgende:

Net als homofoob?
Gast.

Wat de fuckjeneuk is een islamofoob?

Toe. Doe eens wat moeite.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_197625238
quote:
4s.gif Op maandag 25 januari 2021 01:11 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Gast.

Wat de fuckjeneuk is een islamofoob?

Toe. Doe eens wat moeite.




https://www.bbc.com/news/world-asia-53919624
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  maandag 25 januari 2021 @ 01:43:45 #61
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_197625321
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 15:09 schreef Grishenko_ het volgende:
Maar alle motieven geopperd door andere users daargelaten: spelen sociaaleconomische factoren geen rol in de radicalisering? Kan het niet zo zijn, dat een verlies in perspectief en leven in armoede bijdragen aan het gevoel van hopeloosheid? Het lijkt mij evident dat arme gebieden meer criminaliteit hebben dan in het Gooi. Consequent hieraan, hebben hoogopgeleide moslims ook minder neiging tot radicalisering.

Onderwijs en zorg zouden twee grote mogelijkheden om deze problematiek bij de hoorns te kunnen vatten. Maar goed, grote groepen mensen misbruiken de Islam om hun eigen cynische verbittering te kunnen uiten, en dat is een heel serieus probleem.
Hoeveel moslims wonen er in het Gooi?
Hoeveel wonen er in Dubai?

Het boeit niet. Dit geloof is een gif dat zich eeuwenlang door de wereld heeft verspreid.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 25 januari 2021 @ 02:47:34 #62
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_197625471
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 15:09 schreef Grishenko_ het volgende:
Maar alle motieven geopperd door andere users daargelaten: spelen sociaaleconomische factoren geen rol in de radicalisering? Kan het niet zo zijn, dat een verlies in perspectief en leven in armoede bijdragen aan het gevoel van hopeloosheid? Het lijkt mij evident dat arme gebieden meer criminaliteit hebben dan in het Gooi. Consequent hieraan, hebben hoogopgeleide moslims ook minder neiging tot radicalisering.

Onderwijs en zorg zouden twee grote mogelijkheden om deze problematiek bij de hoorns te kunnen vatten. Maar goed, grote groepen mensen misbruiken de Islam om hun eigen cynische verbittering te kunnen uiten, en dat is een heel serieus probleem.
Maar hoe rijk en welvarend moet iemand dan zijn om niet te radicaliseren? We hebben hier mensen die opgegroeid zijn in één van de welvarendste landen ter wereld maar jihaat gaan doen in de zandbak van Syrie :?
pi_197628279
quote:
Een ''islamofoob'' is iemand die mensen vermoord?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 25 januari 2021 @ 12:00:28 #64
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_197629231
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:34 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Marokkanen en Turken in Nederland zijn anders dan het gemiddelde in eigen land.
Inderdaad. Als ze daar zijn, zijn het Grijze wolven, maar zodra ze in NL mogen stemmen is het PvdA stem-vee. _O-
pi_197629421
quote:
Tekst begint meteen met 'A white supremacist'

Cultuurmarxisme taal.
Eens kijken
pi_197635592
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 00:02 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Er zijn geen strijders meer
Klopt, er zijn teveel broeders, het enige dat zou kunnen helpen is om zoveel mogelijk jongeren judo te leren, dan kunnen ze tenminste leren het vallen te breken.
pi_197636129
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 15:09 schreef Grishenko_ het volgende:
Consequent hieraan, hebben hoogopgeleide moslims ook minder neiging tot radicalisering.
Ja bent op het eind van deze zin vergeten een vraagteken te zetten.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_197636455
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:13 schreef Maharski het volgende:

[..]

Tekst begint meteen met 'A white supremacist'

Cultuurmarxisme taal.
Wut, hoe zou je Brenton dan omschrijven?
pi_197636556
quote:
10s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:03 schreef Drxx het volgende:

[..]

Wut, hoe zou je Brenton dan omschrijven?
Gewoon?

Een gestoorde gek?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_197636726
quote:
4s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:08 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Gewoon?

Een gestoorde gek?
Waar slaat dat nou weer op? Wanneer een moslim vanwege zijn geloofsovertuiging iemand keelt noemen we hem toch ook gewoon een moslimterrorist, hoezo moet dat anders wanneer een blanke dat doet vanwege een superioriteitscomplex?
pi_197637170
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 15:09 schreef Grishenko_ het volgende:
Maar alle motieven geopperd door andere users daargelaten: spelen sociaaleconomische factoren geen rol in de radicalisering?
Niet als je kijkt naar de mensen die naar is afreisden.
pi_197637368
quote:
5s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:18 schreef Drxx het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op? Wanneer een moslim vanwege zijn geloofsovertuiging iemand keelt noemen we hem toch ook gewoon een moslimterrorist, hoezo moet dat anders wanneer een blanke dat doet vanwege een superioriteitscomplex?
Als ie echt een White supremacist is dan had niet specifiek moslims als target gehad, maar iedereen anders dan blank.
Wit.

Hij is gewoon gestoord.

Maar z'n zorgen over alles islam zijn niet irrationeel en begrijpelijk, dus dat foob gedoe kunnen we ook achterwege laten.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Beste debater 2022 maandag 25 januari 2021 @ 19:55:40 #73
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197637509
Moslims die de wetten van de Islam hoger achten dan die van de Franse samenleving kunnen misschien in zo'n islamitische heilsstaat als Saudi-Arabië hun geluk gaan beproeven.

Worden ze ook minder gekwetst door al die zwijn etende, halfnaakt rondlopende, goddeloze Fransen. Ofwel: de oorspronkelijke bewoners.

Maar goed, dan vallen de sociale zekerheden die door diezelfde varkensvretrende blootkonters gecreëerd zijn ook weg en moet men zelf aan de bak. En dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. Gewoon op kosten van die infidels hele dagen in de moskee rondhangen en aanhoren hoe slecht Frankrijk is, ideaal...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197637793
quote:
4s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:50 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Als ie echt een White supremacist is dan had niet specifiek moslims als target gehad, maar iedereen anders dan blank.
Wit.

Hij is gewoon gestoord.

Maar z'n zorgen over alles islam zijn niet irrationeel en begrijpelijk, dus dat foob gedoe kunnen we ook achterwege laten.
Dat hij geobsedeerd was met de geschiedenis van christendom en islam in Europa en M-O is geen geheim, dat hij dus een moskee als doelwit uitkoos is niet toevallig. Maar dat betekent natuurlijk niet meteen dat hij andere etnische groepen wel lief vindt, en wat hij hen wel/niet aan zou willen doen is niet te bepalen.

Wat wij wel weten is dat zijn manifest en posts op 8chan duidelijk een beeld laten zien van iemand die blanke Europeanen superieur acht, en de niet blanke Europeaan inferieur; dat is letterlijk wat white supremacy is, dus is hij een white supremacist.

Als ik mag vragen: Waarom vind je het zo erg om hem een white supremacist te noemen? Wie of wat wordt daarmee gekwetst dan wel te kort gedaan volgens jou?
pi_197638601
quote:
4s.gif Op maandag 25 januari 2021 20:05 schreef Drxx het volgende:

Wat wij wel weten is dat zijn manifest en posts op 8chan duidelijk een beeld laten zien van iemand die blanke Europeanen superieur acht, en de niet blanke Europeaan inferieur; dat is letterlijk wat white supremacy is, dus is hij een white supremacist.

Ik heb me niet zoveel in hem verdiept eerlijk gezegd. Als het klopt wat jij zegt, heb je gelijk en neem ik bij deze m'n woorden terug.

Verder wil ik niet off topic hier gaan.

Maar erger me wel aan de term "islamofoob".
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_197638813
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Moslims die de wetten van de Islam hoger achten dan die van de Franse samenleving kunnen misschien in zo'n islamitische heilsstaat als Saudi-Arabië hun geluk gaan beproeven.
Dit strookt niet met hun overtuiging dat de islam de enige ware weg is, en dat daarom alles en iedereen niet-islam inferieur is aan de islam en dat die ongelovige varkens om die reden uiteindelijk toch wel aan het kortste eindje zullen trekken.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')