daar ook, me en allesquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:44 schreef trein2000 het volgende:
In Urk loopt het tamelijk uit de hand.
Dat zijn toch die mensen in Denemarken of Noorwegen (was t Denemarken)? Daar hadden ze een best wel plausibele verklaring voor naar mijn idee.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:46 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ik heb het vooral over de overlijdens, hoeveel overlijdens zijn er gemeld? Welke leeftijd? Waarom wordt daar niets over gemeld?
Dat snap ik wel, doet aan mijn punt niks af.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:45 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon van hogerhand opgedragen. Het is niet zo dat de gemiddelde agent daar een keuze in heeft. Maximaal ingezet door heel politie Nederland.
Noorwegen. Uitleg was shit.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat zijn toch die mensen in Denemarken of Noorwegen (was t Denemarken)? Daar hadden ze een best wel plausibele verklaring voor naar mijn idee.
Op zich eens, alleen is dat nu nou eenmaal niet de bedoeling. Kun je het mee oneens zijn, maar gewoon lekker een rondje lopen kan dus niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou op joh, laat mensen gewoon lekker een rondje lopen buiten. Echt te gek dit, bizar.
Welke uitleg precies?quote:
Gelukkig al corona gehad. Geen vaccin meer nodig, antistoffen rulezquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:48 schreef mir1986 het volgende:
Het zijn er 245 nu, las ik op het RTLnieuws, 245 doden door vaccins. Oorzaak is nog niet bekend.
Maar wacht. Laten we dit even in context blijven zeggen. Net als je zelf afentoe aangeeft dat er ook een hoop mensen zijn die overlijden met corona en er niet door, kan dat hier ook zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:48 schreef mir1986 het volgende:
Het zijn er 245 nu, las ik op het RTLnieuws, 245 doden door vaccins. Oorzaak is nog niet bekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doden door vaccins is niet aangetoond. Snap overigens niet dat ze overal beginnen met mensen van 90+, maargoed.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:48 schreef mir1986 het volgende:
Stamboom of koopcontract meenemen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:39 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Bron?
Als dat zo is moet ik daar namelijk even rekening mee houden als ik muh eige hont ga uitlaten.
Heerlijk dubbelzinnige conclusie "door vaccins" en "oorzaak nog niet bekend"quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:48 schreef mir1986 het volgende:
De personen die verantwoordelijk zijn voor het in de fik steken van de teststraat mogen van mij lang de bak in draaien. De rest van het rellende tuig keihard aanpakken. Laat ze het maar voelen, letterlijk, maar ook financieel.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op zich eens, alleen is dat nu nou eenmaal niet de bedoeling. Kun je het mee oneens zijn, maar gewoon lekker een rondje lopen kan dus niet.
En een teststraat in de hens steken kan nooit. Of rellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |