abonnement Unibet Coolblue
  zondag 24 januari 2021 @ 15:10:55 #76
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_197609656
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:17 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Er zijn best veel mensen die denken dat ze binnen moeten blijven.

En ik heb helemaal geen tijd en zin om op de sites van de overheid of wat dan ook na te moeten zoeken hoe het precies zit met al die regeltjes. Ik ben aan het bouwen, heb gister de funderingsvoet gestort en de aanleg van de glasvezel zit ook tegen waardoor ik nog steeds geen internet heb. Hoorde gister dat er maar een man bezoek mag komen per dag. Gelukkig heb ik alle materialen al geregeld en heb ik daar geen last van. Zit nu ff in mijn eigen bubbel.
Je kan mijn inziens niet zeuren dat alles onduidelijk is, terwijl je niet eens 10 seconden de moeite neemt wat uit te zoeken. Prima dat je onder een steen leeft, maar ga dan niet zeiken op de communicatie.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_197611728
Ik zag net iemand op straat lopen
pi_197612746
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 01:28 schreef Walterwhite64 het volgende:

[..]

Op zaterdag wel ja, continue groepjes jongeren op de fiets onderweg naar de zuipkeet. Nu niks.
Die waren al eerder vertrokken om voor de avondklok aanwezig te zijn.
pi_197617369
Bij ons waren ze aan het zoeken, politie reed langs, wij gauw verstoppen zagen ze ons niet _O_

Even verderop werd er een auto staande gehouden dus toen zagen wij kans om weg te rennen :') _O-

Wel grappig om mee te maken, kijken wat volgend weekend brengt.
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 24 januari 2021 @ 21:14:34 #80
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_197620031
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 15:10 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Je kan mijn inziens niet zeuren dat alles onduidelijk is, terwijl je niet eens 10 seconden de moeite neemt wat uit te zoeken. Prima dat je onder een steen leeft, maar ga dan niet zeiken op de communicatie.
Nou, perfecte communicatie. Je mag met een eigen schaaltje met chips en een ratel bij iemand voetbal kijken las ik. Dacht ff dat het al 1 april was. Heel duidelijk.

Veel plezier verder met je regeltjes, dat kan je toch niet meer serieus nemen. Een RATEL! Aanbevolen door uw overheid.

Ben wel blij dat het voor jou in ieder geval nu goed duidelijk is.
To BG or not to BG!
pi_197620122
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 21:14 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Nou, perfecte communicatie. Je mag met een eigen schaaltje met chips en een ratel bij iemand voetbal kijken las ik. Dacht ff dat het al 1 april was. Heel duidelijk.

Veel plezier verder met je regeltjes, dat kan je toch niet meer serieus nemen. Een RATEL! Aanbevolen door uw overheid.

Ben wel blij dat het voor jou in ieder geval nu goed duidelijk is.
Hij heeft wel een punt. Je hebt zelf ook een verantwoordelijkheid om op de hoogte te blijven van de huidige wet- en regelgeving. Wat je bubbel ook is.
  zondag 24 januari 2021 @ 21:36:54 #82
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_197620673
quote:
2s.gif Op zondag 24 januari 2021 21:17 schreef DW457 het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt. Je hebt zelf ook een verantwoordelijkheid om op de hoogte te blijven van de huidige wet- en regelgeving. Wat je bubbel ook is.
Ik heb juist de link van de overheid gelezen over wat wél en niet mag. En daar staat in dat je in je tuin mag. Maar er staat óók dat je binnenshuis moet blijven en in mijn ogen is dat tegenstrijdig.

Hé maar het is toch gezeur. De ene zeurt nu eenmaal graag en de ander mag graag iemand de grond in trappen, anoniem op internet, dus we hebben nu beide ons doel bereikt.
To BG or not to BG!
pi_197620716
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 21:36 schreef oppiedoppie het volgende:
Hé maar het is toch gezeur. De ene zeurt nu eenmaal graag en de ander mag graag iemand de grond in trappen, anoniem op internet, dus we hebben nu beide ons doel bereikt.
De avondklok wil zeggen dat je op he eigen perceel moet blijven. In de volksmond wordt dat thuis genoemd, maar daar hoort formeel dus ook je tuin bij. Ik snap je verwarring echter wel.

Aanvulling: je hoeft niet eens op je eigen perceel te zijn. Je mag tijdens de avondklok gewoon geen reisbewegingen meer maken over de openbare weg. Dus het maakt niet uit waar je bent, als je daar maar blijft.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2021 21:39:54 ]
  zondag 24 januari 2021 @ 21:51:01 #84
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_197621096
quote:
2s.gif Op zondag 24 januari 2021 21:38 schreef DW457 het volgende:

[..]

De avondklok wil zeggen dat je op he eigen perceel moet blijven. In de volksmond wordt dat thuis genoemd, maar daar hoort formeel dus ook je tuin bij. Ik snap je verwarring echter wel.

Aanvulling: je hoeft niet eens op je eigen perceel te zijn. Je mag tijdens de avondklok gewoon geen reisbewegingen meer maken over de openbare weg. Dus het maakt niet uit waar je bent, als je daar maar blijft.
Op de site van de overheid staat niet dat je thuis moet blijven maar letterlijk het woord binnenshuis. Dat betekend volgens mij niet 'op je perceel' blijven.

Er zijn echt best veel mensen die denken dat je echt in huis moet blijven.
To BG or not to BG!
pi_197621150
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 21:51 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Op de site van de overheid staat niet dat je thuis moet blijven maar letterlijk het woord binnenshuis. Dat betekend volgens mij niet 'op je perceel' blijven.

Er zijn echt best veel mensen die denken dat je echt in huis moet blijven.
Ik kan je beloven dat er geen agent (en vanaf morgen: ook boa's) zal zijn die jouw gaat bekeuren als je in je tuin bent.
pi_197621246
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 19:30 schreef Aiciu het volgende:
Bij ons waren ze aan het zoeken, politie reed langs, wij gauw verstoppen zagen ze ons niet _O_

Even verderop werd er een auto staande gehouden dus toen zagen wij kans om weg te rennen :') _O-

Wel grappig om mee te maken, kijken wat volgend weekend brengt.
Jij bent 12 ?
Interessant he ?
pi_197621419
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 21:55 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Jij bent 12 ?
30, maar qua gedrag ben ik begin 20 _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_197621546
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 22:01 schreef Aiciu het volgende:

[..]

30, maar qua gedrag ben ik begin 20 _O_
Omdat?
Interessant he ?
pi_197621723
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 22:04 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Omdat?
Ben een laatbloeier.
Word ook vaak 23 geschat _O_
Verder heb ik geen gezin dat zal ook schelen denk ik. Als ik zie hoe saai sommige mensen zijn geworden sinds ze vader zijn, die verantwoordelijkheid heb ik niet dus dan ga je al eerder chillen bij vrienden in het weekend.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_197621769
Net zag ik één ander iemand met een hond, ongeveer half uurtje gewandeld. En geen enkele auto dat is wel bijzonder.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_197621775
Zag zonet iemand lopen. Heb een burgerarrestatie verricht. Halsema wil me morgenochtend graag persoonlijk bedanken voor mijn heldendaad 😁
pi_197621826
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 22:12 schreef Astro_boy het volgende:
Zag zonet iemand lopen. Heb een burgerarrestatie verricht. Halsema wil me morgenochtend graag persoonlijk bedanken voor mijn heldendaad 😁
Fake news
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_197621838
quote:
16s.gif Op zondag 24 januari 2021 22:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Net zag ik één ander iemand met een hond, ongeveer half uurtje gewandeld. En geen enkele auto dat is wel bijzonder.
Met de auto is de pakkans te groot.
N A P O L I
C A M P A N I A
  roze zondag 24 januari 2021 @ 22:15:08 #94
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_197621868
Ik zie vanuit mijn huis sowieso weinig mensen lopen, ook zonder avondklok, dus geen idee.
Your beauty never ever scared me.
pi_197621894
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 22:14 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Met de auto is de pakkans te groot.
Ja dat klinkt wel logisch ja.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_197621915
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 21:36 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Ik heb juist de link van de overheid gelezen over wat wél en niet mag. En daar staat in dat je in je tuin mag. Maar er staat óók dat je binnenshuis moet blijven en in mijn ogen is dat tegenstrijdig.

Hé maar het is toch gezeur. De ene zeurt nu eenmaal graag en de ander mag graag iemand de grond in trappen, anoniem op internet, dus we hebben nu beide ons doel bereikt.
Oh no, ik had net iets in de container gegooid buiten.
pi_197621919
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 22:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie vanuit mijn huis sowieso weinig mensen lopen, ook zonder avondklok, dus geen idee.
Ja hier in mijn straat merk ik ook geen verschil, daar loopt in het donker zelden iemand. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_197621945
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 22:13 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Fake news
Eh nee! Moment... kom met feiten.
pi_197621952
quote:
Die camera schijnt zo een huis binnen :')
Zag net iemand tv kijken, lekker dan...

Daarom altijd gordijnen dicht _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')