Voortaan niet meer je tv als snuifspiegel gebruikenquote:Op zondag 24 januari 2021 12:41 schreef Monolith het volgende:
Die extra lijn op het veld is wel irritant.
Ik vermoed de schaduwlijnquote:Op zondag 24 januari 2021 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het zoeken maar op welke lijn doel je, de sneeuw?
Parallel aan de zijlijn aan de kant van de camera, paar meter het veld in. Lijkt net een extra witte lijn als je met een schuin oog kijkt.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het zoeken naar op welke lijn doel je, de sneeuw?
Het gras wat er naast ligt heeft ook een iets andere kleur. Zo lijkt het althans.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Parallel aan de zijlijn aan de kant van de camera, paar meter het veld in. Lijkt net een extra witte lijn als je met een schuin oog kijkt.
Mijn ogen zullen te goed dan wel te slecht zijn om het echt op te merken.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Parallel aan de zijlijn aan de kant van de camera, paar meter het veld in. Lijkt net een extra witte lijn als je met een schuin oog kijkt.
Deze onzin weer.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Gravenberch heeft de draakcirkel van een olietanker.
Stukje Smaug.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Gravenberch heeft de draakcirkel van een olietanker.
Houdt hem met beide benen op de grond. Ik ben er vrij zeker van dat hij mijn posts terugzoekt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |