Financieel onafhankelijk zijn los van wat schnabbels en niet gebonden zijn aan een ochtendritmequote:Op zondag 24 januari 2021 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet, hij zoekt zichzelf ook op twitter midden in de nacht om mensen die hem niet goed vinden te bedanken. (lol)
Wat is er mis met zijn dialect?quote:Op zondag 24 januari 2021 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Financieel onafhankelijk zijn los van wat schnabbels en niet gebonden zijn aan een ochtendritme
Ik vind Vink best fijn wegluisteren als achtergrondgeluid nu ik zijn klote dialect een plekje heb kunnen geven.
Kon hij eigenlijk zelf wat ballen of is dat ook voor jouw tijd?quote:Op zondag 24 januari 2021 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Financieel onafhankelijk zijn los van wat schnabbels en niet gebonden zijn aan een ochtendritme
Ik vind Vink best fijn wegluisteren als achtergrondgeluid nu ik zijn klote dialect een plekje heb kunnen geven.
Behoorlijk , rustaaaagh. Ik word slechts 31 over 2 maanden.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kon hij eigenlijk zelf wat ballen of is dat ook voor jouw tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |