En de oorsprong van de klassieker 'zou het wat uitmaken'?quote:Op zondag 24 januari 2021 11:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Blijft een schitterend filmpje
Nog altijd fascineert mij de volgorde die ze aanhouden met de spelers. Alfabetisch is het ook nietquote:
Numeriek minus de keepers.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd fascineert mij de volgorde die ze aanhouden met de spelers. Alfabetisch is het ook niet
Gewoon keeper eerst en daarna op rugnummers?quote:Op zondag 24 januari 2021 11:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd fascineert mij de volgorde die ze aanhouden met de spelers. Alfabetisch is het ook niet
Compleet onlogisch (en onnodig vooral).quote:Op zondag 24 januari 2021 11:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar logisch zeker niet en dat ik niet kan tellen heb ik je al vaker gezegd dus niet zo flauw doen.quote:
Ik neem Ten Hag niet zo serieus.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ten Hag neemt de supporters niet serieus.
Opzich liep het middenveld vorig jaar niet geweldig dus er valt wel wat voor te zeggen.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
Martinez (die het hele vorig jaar op het middenveld heeft gestaan) heeft hier niet het loopvermogen voor aldus Hag.
Ik ben woedend.
Uhm, er valt niets voor te zeggen dat hij daar pas na een jaar (en talloze trainingen) achter komtquote:Op zondag 24 januari 2021 12:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich liep het middenveld vorig jaar niet geweldig dus er valt wel wat voor te zeggen.
Maar dan hadden ze maar betere controlerende middenvelders moeten halen (en niet Klaassen)
Wel als er toen niet echt een alternatief was en hij blijkbaar destijds al ontevreden erover was (over het loopvermogen dan, puur voetballend gezien was Martinez vaak wel prima).quote:Op zondag 24 januari 2021 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uhm, er valt niets voor te zeggen dat hij daar pas na een jaar (en talloze trainingen) achter komt
Zeker niet als het argument loopvermogen is, wat je gewoon na één training al weet.
quote:Op zondag 24 januari 2021 12:01 schreef tompsv18 het volgende:
Vink is ongeveer de beste analist bij ESPN.
Sow.quote:
Er is altijd een alternatief.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als er toen niet echt een alternatief was en hij blijkbaar destijds al ontevreden erover was (over het loopvermogen dan, puur voetballend gezien was Martinez vaak wel prima).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |