Ah, ze maken het wel erg leuk zeg. Wat een achterlijke nieuwe regel.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Legde Wiedemeijer laatst al uit na dat naschoppen van Neres ; als het licht is volgt er alleen nog maar geel.
Wiedemeijer gaf bij Fox Sports tekst en uitleg over het moment. Neres ontsnapte niet aan rood, nee, het is volgens de nieuwe regelgeving ook helemaal geen rood. Wij verzinnen dit niet, dit zijn de woorden van de scheidsrechterscoördinator van de KNVB. Natrappen mag tegenwoordig, als je het maar zachtjes doet. Dan volgt hooguit geel.
“Dit was vroeger gewoon rood. Maakte niet uit hoe hard je het deed. Deze regel is veranderd. Het moet ook met kracht en een bepaalde gemeenheid gebeuren. De VAR voerde de regel perfect uit, het was een te licht tikje. Als ze het zelf goed hadden beoordeeld, was dit geel geweest.”
Komt een wedstrijd wellicht ten goede maar dit maakt het leven van een scheidsrechter weer zoveel lastigerquote:Op zondag 24 januari 2021 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Legde Wiedemeijer laatst al uit na dat naschoppen van Neres ; als het licht is volgt er alleen nog maar geel.
Wiedemeijer gaf bij Fox Sports tekst en uitleg over het moment. Neres ontsnapte niet aan rood, nee, het is volgens de nieuwe regelgeving ook helemaal geen rood. Wij verzinnen dit niet, dit zijn de woorden van de scheidsrechterscoördinator van de KNVB. Natrappen mag tegenwoordig, als je het maar zachtjes doet. Dan volgt hooguit geel.
“Dit was vroeger gewoon rood. Maakte niet uit hoe hard je het deed. Deze regel is veranderd. Het moet ook met kracht en een bepaalde gemeenheid gebeuren. De VAR voerde de regel perfect uit, het was een te licht tikje. Als ze het zelf goed hadden beoordeeld, was dit geel geweest.”
Ja eens hoor, natrappen is wat mij betreft altijd rood. (hoewel ik me zo'n reflex soms ook wel kan voorstellen, sterker nog ook wel eens schuldig aan heb gemaakt)quote:Op zondag 24 januari 2021 13:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, ze maken het wel erg leuk zeg. Wat een achterlijke nieuwe regel.
Het loopt ook allemaal even gefrustreerd over dat veld. En Ten Hag doet vrolijk meequote:Op zondag 24 januari 2021 13:06 schreef LordVoldermort het volgende:
Ajax heeft een heleboel vervelende spelers.
Dit ja. Heb je een regel waar geen discussie over was, ga je het alsnog overlaten aan interpretatie scheidsrechter/VAR.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt een wedstrijd wellicht ten goede maar dit maakt het leven van een scheidsrechter weer zoveel lastiger
Loopt die ook over het veld?quote:Op zondag 24 januari 2021 13:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het loopt ook allemaal even gefrustreerd over dat veld. En Ten Hag doet vrolijk mee
Nee, dat zei hij ook nietquote:Op zondag 24 januari 2021 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar niet binnen de lijnen.
Dat krijgt een like.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:10 schreef Scrummie het volgende:
Marciano Vink brak ooit het been van Jean Paul van Gastel.
Erg mooi.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:10 schreef Scrummie het volgende:
Marciano Vink brak ooit het been van Jean Paul van Gastel.
Helemaal nietquote:Op zondag 24 januari 2021 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat maakt jouw vraag derhalve stompzinnig.
Niet echt. Al viel het me wel op toen ik de tweet voorbij zag komen, en het viel me zelfs genoeg op dat ik de drang had het hier te posten.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 13:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet echt. Al viel het me wel op toen ik de tweet voorbij zag komen, en het viel me zelfs genoeg op dat ik de drang had het hier te posten.
Ben je een keer ontopic is het weer niet goed!quote:Op zondag 24 januari 2021 13:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet echt. Al viel het me wel op toen ik de tweet voorbij zag komen, en het viel me zelfs genoeg op dat ik de drang had het hier te posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |