Ah Jimmy, hoe zou het met onze jugendboy gaanquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:47 schreef Catkiller het volgende:
Jedem das Seine, zoals Jimmy dat zou zeggen.
Is dat tegenwoordig met kleding aan en zonder opblaaszwembaden in je reet dan? Anders laat maar.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:04 schreef Catkiller het volgende:
Start gewoon een stream, lekker met incels praten EN er tokens voor krijgen, beetje FOK! maar dan nuttig.
Je kan het altijd proberen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:26 schreef Azula het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig met kleding aan en zonder obblaaszwembaden in je reet dan? Anders laat maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen.
@:Dimachaerus gaat altijd naarOveral is een markt voor zullen we maar zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je aantrekkelijk bent zou dit nog werken ookquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:31 schreef Azula het volgende:
Zou wel veel views krijgen met schoonmaken.![]()
Expres dingen niet goed genoeg schoonmaken en dan van 500 tokens als je wil dat ik die ene onregelmatigheid weghaal. 1000 tokens voor nog een keer schoonmaken
Kalkaanslag weghalen per 30cm2 - 350
Theedoeken strijken - 250 tokens
Sorteren op kleur - 150 tokens
Perfect opvouwen van 5 gestreken en op kleur en maat gesorteerde theedoeken - 500 tokens
Voegen in de Dasty zetten - 1000 tokens
Ja zoiets zie ik wel zitten
Nou. Tijd voor een plan van aanpak mij dunkt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je aantrekkelijk bent zou dit nog werken ook
Ik word al een jaar bijna dagelijks, iig meermaals wekelijks bestookt door iemand van m’n eigen leeftijd en (echt) lekker ook met eerst allemaal flessen Moët en daarna dat wat Max spuit op een podium en sinds kort Dom Perginon.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je aantrekkelijk bent zou dit nog werken ook
wow crazyyyyquote:Op zondag 24 januari 2021 00:59 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik word al een jaar bijna dagelijks, iig meermaals wekelijks bestookt door iemand van m’n eigen leeftijd en (echt) lekker ook met eerst allemaal flessen Moët en daarna dat wat Max spuit op een podium en sinds kort Dom Perginon.
Hij belde me net drie keer heb weggedruktoptyfe danku.
Sow. Had even op een lege maag gedronken en toen deze openbaring gepost. Dat gaan we ook niet meer doen > nog saaier worden.quote:
Hahaha ziedende Tokkie, gisteren zelf nog de politie gebeld weer gedurende het rondje m'n hond uitlaten, zag iets teveel fietsen voor een huis staan waar nogal harde muziek vandaan kwam.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:56 schreef Catkiller het volgende:
Zal Nikonlover een buurtwacht veiligheidsvestje hebben zodat hij nog de straat op kan om coronafeestlogeerpartijen te snitchen als de bitch die hij is
Heb je voor elke bekeurde 7,5 gulden gehad, kleine nazi?quote:Op zondag 24 januari 2021 08:02 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Hahaha ziedende Tokkie, gisteren zelf nog de politie gebeld weer gedurende het rondje m'n hond uitlaten, zag iets teveel fietsen voor een huis staan waar nogal harde muziek vandaan kwam.
Uiteraard op afstandje even gekeken hoe de politie iedereen op de bon slingerde
quote:Op zondag 24 januari 2021 09:40 schreef Catkiller het volgende:
Wel fijn voor je dat je een hond hebt. Uit je pohi is niet op te maken dat er ook maar iets in je leven is waar je liefde van ontvangt en zou het echt erg vinden als je depressief voor een trein zou springen.
Niet nodig als iedereen zich gewoon houdt aan de regels die we samen hebben afgesprokenquote:Op zondag 24 januari 2021 10:02 schreef Makrelis het volgende:
Terecht. Een samenleving waarin burgers elkaar aangeven.
Iets opgelegd krijgen is iets anders dan afspreken. Dat laatste komt namelijk van twee kanten.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet nodig als iedereen zich gewoon houdt aan de regels die we samen hebben afgesproken
Jij snapt er niks van blijkt maar weer. Je komt uit Urk zeker?quote:Op zondag 24 januari 2021 10:06 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Iets opgelegd krijgen is iets anders dan afspreken. Dat laatste komt namelijk van twee kanten.
Dat iemand iets illegaals doet kan men het mee eens of oneens zijn, zolang er niemand schade lijdt vind ik het NSB-achtig om daarvoor de politie in te schakelen.
We? Ik heb niks afgesproken vriend.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet nodig als iedereen zich gewoon houdt aan de regels die we samen hebben afgesproken
Dit is gewoon democratisch tot stand gekomen. Als je dat opleggen noemt is tijd te vertrekken uit Nederlandquote:Op zondag 24 januari 2021 10:06 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Iets opgelegd krijgen is iets anders dan afspreken. Dat laatste komt namelijk van twee kanten.
Dat iemand iets illegaals doet kan men het mee eens of oneens zijn, zolang er niemand schade lijdt vind ik het NSB-achtig om daarvoor de politie in te schakelen.
Rotterdam. Vechten?quote:Op zondag 24 januari 2021 10:08 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Jij snapt er niks van blijkt maar weer. Je komt uit Urk zeker?
Weet niet of je aan het trollen bent nuquote:Op zondag 24 januari 2021 10:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is gewoon democratisch tot stand gekomen. Als je dat opleggen noemt is tijd te vertrekken uit Nederland
Dat geen schade lijden ga ik niet eens op in
Daarom anti lockdown regering met PVV en FvD.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is gewoon democratisch tot stand gekomen. Als je dat opleggen noemt is tijd te vertrekken uit Nederland
Dat geen schade lijden ga ik niet eens op in
Ah een witheet mannetje ben je, sorry ik ga mijn tijd niet verspillen aan mensen welke te dom zijn om zelfstandig te kunnen nadenken.quote:
Nederland binnen een jaar de afgrond in. Wat een succes zal die combinatie wordenquote:Op zondag 24 januari 2021 10:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daarom anti lockdown regering met PVV en FvD.
Jaja, net zoals we met Trump in de 3e wereldoorlog zouden belanden, linkse fabeltjeskrant.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:14 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Nederland binnen een jaar de afgrond in. Wat een succes zal die combinatie worden
Ben gisteren nog om half 9 buiten geweest toevallig ja.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:16 schreef Fugue het volgende:
Alsof iemand hier normaal gesproken na 19.00 uur nog buiten komt
Moest je container aan de weg zetten van je vrouwquote:Op zondag 24 januari 2021 10:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben gisteren nog om half 9 buiten geweest toevallig ja.
Het is in ieder geval wel de slechtse president ooit, met een LANDSLIDE verloren ookquote:Op zondag 24 januari 2021 10:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jaja, net zoals we met Trump in de 3e wereldoorlog zouden belanden, linkse fabeltjeskrant.
Halen ze bij jou op zondag het afval op? Hier gelukkig niet, het kost al genoeg en dan zou zo'n Braddie op die vuilniswagen nog een toeslag krijgen op zijn uurloon waar hardwerkende mensen weer voor op moeten draaien.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:19 schreef Fugue het volgende:
[..]
Moest je container aan de weg zetten van je vrouw
Ziedend.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:13 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ah een witheet mannetje ben je, sorry ik ga mijn tijd niet verspillen aan mensen welke te dom zijn om zelfstandig te kunnen nadenken.
Die wagen staat wel een dag stil. Dat is geen optimaal gebruik van materieel en het lijkt me dat die vuilniswagen per dag meer kost dan een Braddie.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Halen ze bij jou op zondag het afval op? Hier gelukkig niet, het kost al genoeg en dan zou zo'n Braddie op die vuilniswagen nog een toeslag krijgen op zijn uurloon waar hardwerkende mensen weer voor op moeten draaien.
Hee Niels kijk je weleens braddievlogs en wat vind je ervanquote:Op zondag 24 januari 2021 11:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Die wagen staat wel een dag stil. Dat is geen optimaal gebruik van materieel en het lijkt me dat die vuilniswagen per dag meer kost dan een Braddie.
Nee, ik kijk het nooit. Ik begreep wel laatst dat hij bedreigd werd of zo. Vla kwam daar mee. Ik vind dat sneu voor hem. Bradley is geen slechte vent he. Ik heb wel 'ns emailcontact met hem gehad ivm uitwisselen van muziek, maar dat is alweer wat jaren terug.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:17 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hee Niels kijk je weleens braddievlogs en wat vind je ervan
Door al zijn afscheidstopics denk ikquote:Op zondag 24 januari 2021 11:31 schreef Makrelis het volgende:
Vrij sociale gast eigenlijk. Zou ik wel een biertje mee kunnen drinken. Ik snap ook niet waarom hij hier zo vaak door het slijk wordt gehaald. Laat 'm lekker zijn ding doen zou ik zeggen.
Ja dat is voer voor valse mensen in groepsverband waar de wereld vol mee zit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |