Nee. Als je verhalen over je penis kwijt wilt moet je de kindertelefoon bellen.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh. Je refereerde niet naar mijn penis?
Daar ben ik iets te oud voor. Maar nee. Ik vond deze leuker dan de UI zonder sneeuw. Hier komt Maisie beter in uit. Vroeger had ik Effy trouwens ook als UIquote:Op zondag 24 januari 2021 23:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Als je verhalen over je penis kwijt wilt moet je de kindertelefoon bellen.
Ja dat weet ikquote:Op zondag 24 januari 2021 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben ik iets te oud voor. Maar nee. Ik vond deze leuker dan de UI zonder sneeuw. Hier komt Maisie beter in uit. Vroeger had ik Effy trouwens ook als UI
Buiten je erbarmelijk slechte smaak in Amerikaanse presidentskandidaten wel een goede smaak qua vrouwen dus.quote:
Dat heb ik altijd al gehadquote:Op maandag 25 januari 2021 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buiten je erbarmelijk slechte smaak in Amerikaanse presidentskandidaten wel een goede smaak qua vrouwen dus.
Mwahh. Krijg je wel een president labieler dan Kanyequote:Op maandag 25 januari 2021 00:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd al gehad![]()
Daarom is misschien de beste oplossing Effy4president
Oh ja, dan doen we eerst Kanye in 2024 om te zien of de wereld er klaar voor is.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwahh. Krijg je wel een president labieler dan Kanye
Je negeert mijn vraag wel subtiel. Je hebt wel ervaring met opmerkelijk uitziende pen0rs dus? Hopelijk niet die van Epsteinquote:
(lol)quote:Op zondag 24 januari 2021 23:52 schreef Fok-it het volgende:
Al kan die ook wel de deur uit hoor, gebruik hem t och niet (lol)
@:ChevyCaprice check deze grap XD
beetje rellen, beetje vuurwerk gooien, je kent het welquote:Op maandag 25 januari 2021 23:37 schreef datismijnmening het volgende:
Wat zijn jullie allemaal weer poepsaai!![]()
Geen avonturen beleefd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |